Dit MOET je lezen! Te gek voor woorden! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Dit MOET je lezen! Te gek voor woorden! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 19:34

Ik ging net pizza halen met mijn broer. Vingers aflikken We hadden ze opgehaald, komen een straatje uit waar wij voorrang hadden, een auto met twee jongens wilde geen voorrang verlenen, maar omdat wij er tussendoor pasten, piepten wij voor. Wij hadden immers voorrang! Blijft die auto bumperkleven...Mijn broer gaat klein beetje op de rem staan.
En toen begon het:
Auto rijd ons kei hard voorbij, op een tweerichtingsweg. Gaat voor ons rijden met 15 km/u...En dat de hele weg Verward . Wij halen weer in want ja, we moesten iets... Scheve mond Gaat hij weer bumperkleven, en niet een klein beetje... Haalt hij weer in...Rijdt gewoon 50 km/u dus wij reden ook door. Gaat hij ineens op de rem! Stilstaan! dus het scheelde maar een cm of we zaten er op!
Stappen die jongens uit, stomdronken, met een flesje bier in de hand, doen de deur open...beginnen te schelden...en slaan mijn broer vol op zijn gezicht. Ik was al bang dat het met dat flesje ging gebeuren... Maar goed, ze stappen in en draaien om (want ze moesten helemaal niet dezelfde kant in als wij...) Wij allebei super geschrokken, en nu zit mijn broer met een ijszakje op zijn jukbeen, met een blauwe bult. Echt niet normaal is dit. We hebben het kenteken opgeschreven, maar ja, je hebt geen poot om op te staan toch Verward ? Wat vinden jullie hier nou van?

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:36

Jesus! Dat is echt niet meer normaal! Echt aangeven! Dit is toch te gek voor woorden!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:39

Tja het enige wat je kunt doen is aangeven! En je broer met z'n blauwe jukbeen erheen brengen! Mss hebben ze eerder een melding gehad van dezelfde auto en hebben ze nu een reden om echt in te grijpen!

paars

Berichten: 5550
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:39

zeker meteen aangeven bij de politie, die lui zitten dronken achter het stuur!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 19:40

Ja, maar er is toch geen bewijs? En als het nu van die gevaarlijke jongens zijn, die een dag later met 100 man aan de deur staan, kun je het toch ook beter niet doen? Verward Aan de andere kant, verdienen ze het gewoon om aangegeven te worden.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 19:50

En mijn broer wil het niet, hij denkt dat het niets uithaalt... Hoe kan ik hem overtuigen van wel?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:52

Ik zou ze zeker aangeven want diet slaat gewoon nergens op Scheve mond

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:04

dat laat sirieus nergens op sjonge jonge wat is dat nou voor een doim gedoe :/

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:38

Onmiddelijk aangeven bij de politie als je broer niet wilt dan ga je maar alleen misschien dat de politie dan toch komt praten met je broer.Het kan toch niet zeker dat die 2 zomaar mogen doen wat ze willen.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:39

a-sociaal zeg!!
je bent vast enorm geschrokken!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:43

Mexx2 schreef:
a-sociaal zeg!!
je bent vast enorm geschrokken!!

Inderdaad ik was ontzettend geschrokken. Daarom ben ik zo blij dat er iets bestaat als Bokt! Maar in eerste instantie schrok ik al van dat remmen... Toen schrok ik dat ze uit de auto kwamen en toen schrok ik weer dat ze mijn broer sloegen... Ik kon niks doen, want ik wist niet waartoe ze nog meer in staat waren... Scheve mond

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:44

orban schreef:
Onmiddelijk aangeven bij de politie als je broer niet wilt dan ga je maar alleen misschien dat de politie dan toch komt praten met je broer.Het kan toch niet zeker dat die 2 zomaar mogen doen wat ze willen.


Ja maar denken jullie dan echt dat ze er iets aan doen? (de politie dan?)

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:52

Aangeven die bende!!!!!
Volgens mij bestaat er ook een soort van nummer waar je
agressie in het verkeer kan melden.........

Trouwens wat goed dat je het kenteken op hebt geschreven. Ik zou dat in zo'n situatie helemaal vergeten zijn OK dan!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:54

jee dat is echt niet normaal
echt aangeven..

zonnetje2
Berichten: 124
Geregistreerd: 14-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:00

Tuurlijk!, aangifte doen, 1 reden is al dat ze dronken achter het stuur.
Asociaal rijgedrag + je broer een stomp verkocht.

Doe alstublieft aangifte, er lopen al teveel van die engerds rond.
Complimenten trouwens dat jullie het kenteken nog hebben genoteerd, ik weet niet of ik daar nog toe in staat zou zijn. Pluim!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 21:12

Flower schreef:
Trouwens wat goed dat je het kenteken op hebt geschreven. Ik zou dat in zo'n situatie helemaal vergeten zijn OK dan!


Ja, ik had er ook hélemaal niet aan gedacht maar mijn broer wel, we hadden geen pen en papier bij de hand, dus ik heel de tijd opzeggen. Lachen Toen was mijn broer het vergeten, en ik wist het gelukkig nog.... Thuis meteen opgeschreven...

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 21:13

Bedankt voor alle reacties! Maar nu weet ik het nog niet... Haha! Mijn vraag: Denken jullie echt dat de politie er iets aan gaat/kan doen?

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:19

Ik denk van wel wij hebben ooit ook zoiets meegemaakt wij hadden blijkbaar het kenteken niet voledig juist want het kenteken klopte niet met de auto waar het mee voorgevallen was.De politie zei toen toch als ze het kenteken hadden dat ze er wel iets aan konden doen.

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:27

Wooh dit is echt niet meer normaal.
ik hoop dat de politie er iets aan kan doen.. ik zou in ieder geval aangifte doen en zo goed mogelijk beschrijven.. want dit is echt niet normaal!!
ik hoop dat de politie er iets aan gaat doen want dit is echt niet normaal meer!!!!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:30

Kliko schreef:
Bedankt voor alle reacties! Maar nu weet ik het nog niet... Haha! Mijn vraag: Denken jullie echt dat de politie er iets aan gaat/kan doen?

Ja natuurlijk! Ze kunnen dat kenteken zo natrekken...

Mijn broertje was een keer gras aan het gooien(gemaaid gras) naar auto's.. Bloos! Toen stapte er zo'n vrouw van minstens 80 jaar uit de auto, en sloeg hem zo in z'n gezicht... DUs wij dat nummerbord onthouden, en de politie gebeld. Ze hebben het nummer nagetrokken, en de mevrouw naar eht bureau laten komen. Later belde ze op om te zeggen dat het haar speet enz. ALs ze hier zelfs al wat aan doen, moeten ze dat in jullie geval helemaal doen.

Dus als je het kentekennummer nog gewoon weet doen zeg er echt wel wat aan! *LOL* Tong uitsteken

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23418
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:42

ze doen er absoluut wat aan, als ze ze nu nog pakken kunnen ze ze ook nog pakken op rijden onder invloed...

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:12

nouja echt niet normaal!! maar je kan wel een hoge boete krijgen voor dit soort acties, maar wel als de politie het zelf ziet Scheve mond nou veel succes! helaas komt het wel vaker voor..

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:14

naar de politie gaan aangifte doen kenteken doorgeven wat je hebt opgeschreven/onthouden... Worden ze uitgenodigd voor de gesprek enz. Meer kan je niet doen.....
Succes ermee

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:15

Gelijk de politie bellen. Als ze nu de auto ergens signaleren kunnen ze opgepakt worden voor rijden in beschonken toestand... precies wat Polly al zei...

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:48

jezus wat erg voor je broer. Gellukig heeft ie maar 1klap gehad. Voor hetzelfde geld kreeg hij nog meer klappen en jij ook bah. Wat een nare mensen. Klaag je ze nu aan en heb je de politie al gebeld. Haha! sterkte