Vandaag wedstrijd in Dodewaard!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Vandaag wedstrijd in Dodewaard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:12

Jaja k had vandaag eindelijk weer eens wedstrijd (M1), in Dodewaard!!

De coupons waren niet aangekomen, maar ik had geluk dat k toch nog mocht starten!!

Het inrijden ging wel goed, alleen naast de binnenbak (waar we moesten inrijden) zat precies de kantine en daar hadden ze een soort zeil tussen de kantine en binnenbak geplakt, dus dat zeil maar lekker wapperen...dus lekker veel schrikacties van de paardjuhs...natuurlijk ook bij die van mij Tong uitsteken

Maarjah om half 2 moest ik mijn 1e proef rijden, en ja hoor me paardje wou niet langs de jury!! Ik kreeg hem er echt niet langs!!! Alleen op het laatst, met vrije stap ging ie er langs Haha! jury zat nog te lachen omdat me paardje er niet langs wou!!

Maarreh de proef ging verder wel goed...behalve als k langs de jury moest!! Uiteindelijk toch 2e met 147 punten...

En in de 2e proef toen ik kwam binnengereden... sprong er meteen een kat in de bak!!!
Eindelijk liep me paardje wel langs de jury...en dan sprong er zo'n ***kat in de bak!!!
Zat dat beest bij B of E te schijten...en daar moest ik net een kleine volte rijden...maja k rij dus gewoon door...*kat heeft het overigens wel overleefd Schijnheilig * hij sprong net op tijd aan de kant...maja die proef ging ook wel goed...toen da beest eindelijk aan de kant was...ben 1e geworden met 157 punten!! Pling Pling

Asmila heeft oowk wedstrijd gereden vandaag, ze is 1e en 4e geworden met 160 en 164 punten! OK dan!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=246716

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:27

haha, ja dat zeil was erg ja, ik bleef mooi achterin rijden hehe...Tong uitsteken

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:31

maar moeten er nu geen foto's bij

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:35

die komennog, he veronique;)

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 21:13

Ja idd!! Foto's komen er heeeeel snel bij!!!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:52

Ben benieuwd!