ervaringen paardenmassage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

ervaringen paardenmassage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 18:55

ik heb net een afspraak gemaakt voor a.s donderdagavond voor een paardenmassage voor mijn paard ZENA,zij verdient het wel.

ook zal het masseren aan mij uitgelegd worden zodat ik het zelf kan toepassen andere keren. Knipoog

wie heeft nog meer ervaringen met hun paard te laten masseren met horsepartners?

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:17

Ik heb geen ervaring met hun maar wel met de fisio en die past ook massage toe.Nu doe ik het zelf elke dag en zie dat mijn paard er echt van geniet.Ze wordt lekker losser voordat ze aan het werk moet en na een aantal maanden voelde we echt verschil in de spanning van de spieren.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 19:28

welke fysio heb je dan in die omgeving delft gehad?

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:29

Ik heb Karlijn v/d poel gehad.Heerlijke meid om mee te werken.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:40

ik vind massage super voor je paard, vooral voor en na het werk. worden ze leekr soepel van en minder spierpijn. Vooral wat oudere paarden vinden hety heerlijk.

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:09

Ik heb zelf een cursus sportmassage gevolgt en pas het ook toe op paarden. Het paard van een vriendin van mij die komt nou echt los terwijl het een vreselijke stijve hark is.

Come over to the dark side, we have cookies!

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:29

Ik heb gister een afspraak gemaakt voor as vrijdag met Ellen Immink. Zij past de Jack Meagher methode toe. M'n paard loopt al een tijdje niet goed en we hebben de da er al verschillende keren bijgehad. Foto's wijzen ook niets uit. Het is zeer waarschijnlijk een spierenprobleem, dus vandaar dat we haar laten nakijken en masseren door Ellen. Ik ben ook heel benieuwd, want ik heb dus ook nog helemaal geen ervaring met paardenmassage.

happyjoyce

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:07

Bij Melody is ook een paar keer een masseuse geweest toen hij door het zadel last van zijn rug had. Bij Melody is Lucia Hofman geweest. Zij gaf ook tips voor het rijden en oefeningen die ik het voor of na het rijden kon doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:27

Banjer wordt regelmatig gemasseerd door de ostheopaat (Nico Speksnijder) en door de Natural Balance-masseuse (Manja)... ben zeer tevreden... merk na beide behandelingen duidelijk verschil met rijden... Lachen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:21

happyjoyce schreef:
Bij Melody is ook een paar keer een masseuse geweest toen hij door het zadel last van zijn rug had. Bij Melody is Lucia Hofman geweest. Zij gaf ook tips voor het rijden en oefeningen die ik het voor of na het rijden kon doen.


Hee zij is ook bij mij geweest! Ik merk echt vooruitgang na zon massage. Hij beweegt zich dan weer veel losser door zijn lijf en ontspant zijn rug veel meer. Deze massage staat gelijk aan een zware training en je moet dan ook een paar dagen rustig aan doen daarna!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, mukkes en 29 bezoekers

cron