Ik ben ook al geblesseerd*update* mijn voetje wordt beter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik ben ook al geblesseerd*update* mijn voetje wordt beter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:45

Het gaat echt lekker in paardenongelukkenland Frusty .

Op 15 december had Pablo mij omver getrokken omdat hij flipte (toen had hij nog staprust ivm zijn blessures). Toen ben ik keihard op de bevroren grond gevallen en nog even voortgetrokken. Daarna was ik echt helemaal bont en blauw. Maar ik dacht er niks aan over te houden.

Maar nu heb ik op mijn enkel nog steeds een soort bult. En die deed zeer met traplopen. Omdat het al 6 weken geleden egbeurt was heeft mijn vriend me naar de huisarts gestuurd.

Vanochtend ben ik naar de dokter geweest om naar mijn enkel te laten kijken. Het was niet goed met mijn enkeltje. Ik heb er een spierscheurtje in en daarom kan ik mijn voet dus niet goed heffen. Die bult op mijn enkel is dus geen schieffel maar er zit een kuil waar die spier is gescheurd en daardoor llijkt het aan 1 kant een bult maar dat is dus niet zo.

Nu moet ik naar fysiotherapie om te proberen meer kracht in die voet te krijgen maar de huisarts was bang dat er ook een zenuw beschadigt was. Dus als de fysio het niet lukt om mijn voet sterker te krijgen moet ik naar de neuroloog en die gaat dan mijn zenuwen doormeten.

De huisarts was er helemaal niet positief over ze zei ook dat ze er echt niet blij mee was en dat het haar niet lekker zat (is echt gerustellend als je huisarts zegt dat ze er van schrikt).

Was best raar want ik had nog helemaal niet zo door dat ik minder kracht had in die voet om mijn voet te heffen maar toen de dokter een oefening deed zat ik te zweten om het proberen maar mijn voet kwam niet omhoog terwijl mijn rechtvoet wel meteen reageerde.
Echt een stom gevoel, ik probeerde het echt maar er kwam gewoon niet genoeg reactie.

Gisteravond zat Harrie nog op me te mopperen dat ik mijn linkerhak nog steeds niet genoeg uitdrukte maar dat kan ik dus helemaal niet. Ik hoop maar dat het met fysio snel weer goed komt.

Maar ja gelukkig valt dit nog mee als je die andere horror verhalen van de laatste tijd hoort...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-02 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:48

Jeetje... wat een pech joh! En als die zenuw toch beschadigd is, kunnen ze daar nog iets aan doen, of moet dat met rust overgaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 11:58

Mieke schreef:
En als die zenuw toch beschadigd is, kunnen ze daar nog iets aan doen, of moet dat met rust overgaan?


Ik heb geen idee. Maar daar kom ik dan wel achter.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 12:12

He Katrien wat **** joh! Ik hoop maar dat het met de fysio wat over gaat.

:evaw:

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 08:47

Wat een stel kneuzen zijn we zo bij elkaar.. pfffff... Schijnheilig
We geven gewoon de wind de schuld toch... al die ongelukjes.
Zijn je enkelbanden niet gewoon(af) gescheurd Katrien? Heb ik nl. ook een keer gehad en toen kon ik ook niks met die voet. Nuja, sterkte met je voet... en met Pablo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:10

Volgens mij zijn het niet mijn enkelbanden. dat heb ik namelijk wel eens gehad (aan mijn andere voet) en dat voelde heel anderes dan dit.

Vrijdag kan ik voor het eerst naar de fysio dus ik ben benieuwd. Het is echt vaag , op zich kan ik de enkel helemaal bewegen alleen niet goed mijn hak uitdrukken, tenen omhoog halen. Is echt idioot om te voelen/zien want mijn rechtervoetje beweegt heel soepel en de linker veel trager. Soms kan ik hem wel meer op en neer bewegen als ik me heel concentreer maar echt vlotjes gaat het niet. Het is echt zo vreemd om dat mee te maken, je denkt: "en nu doe ik mijn voet omhoog" en dan gebeurt er helemaal niks of blijft hij halverwege steken.

Ik ga met het rijden maar opletten dat ik mijn linkerbeen extra door laat komen want ik was me al aan het verbazen hoe het kwam dat Pablo zo slecht voor mijn linkerbeen was. Maar ja als dat been amper door komt is het niet zo raar meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 15:43

Zo ik om net weer terug van de Fysiotherapie
Mijn voetje wordt weer helemaal beter en ik heb geen beschadigde zenuw. Door de klap is die spier beschadigt en die moet ik nu weer opnieuw leren bewegen/voelen. Ik heb oefeningen gekregen om die
spier te voelen en die moet ik af en toe doen, vooral niet te fanatiek. En
dan volgende week weer fysiotherapie en dan komt het weer in orde.
Is wel een opluchting. Kan Harrie over een tijdje toch weer boos op me worden als ik mijn linkerhak optrek Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Annienke, Freddydeshet, Furst, Myrthe_bz, Slmt9, sterregoud, Sterrenpony en 73 bezoekers