Waar gaan jullie uit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Waar gaan jullie uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 17:51

Waar gaan jullie altijd uit? Heb je een vaste plek om uit te gaan, of kom je overal en nergens? Waar kom je 't meest, kroeg - disco - club - strandtent - concert - whatever?

Dans je de hele avond of blijf je aan de bar hangen? Drink je jezelf lam, of drink je misschien helemaal niet? Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan stappen?

(En heeft iemand nog misschien tips in omgeving Haarlem/Amsterdam Schijnheilig )

[edit:BartVB]Titel + groetjes[/edit]

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:56

IK ga meestal naar de Time-Out (www.time-out.nl) of naar stratum (eindhoven) Kroegen is niks voor mij eigenlijk, ik moet lekker uit mijn dak kunnen gaan in een discotheek. Ik sta geen seconde stil:P Meestal drink ik 2 mixjes ofzo op een avond, soms ook geen alcohol, soms wat meer, maar ik heb zat lol zonder drank, word er alleen maar lammer van;) Meestal kost t intree (verschilt van niks tot 10 E) en dan zo'n 10 E aan drinken.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:57

Ik ga altijd naar de Elsom (www.elsombrero.nl Knipoog )

Dans eigelijk wel de hele avond, kan niet stilstaan Tong uitsteken ik drink ook maar niet zo heel erg veel Knipoog

En neem altijd maar 20 euro mee, ( 5 euro entree )....

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:02

Ik ga meestal naar Amsterdam uit, tips?? (More, Jimmy Woo, Club NL, Cineac, Hotel Arena, Rush alleen op donderdagavond in the Escape, Three sisters, Meander op maandagavond, )

Maar als ik even relaxt een wijntje wil drinken en er geen ochtendwerk van ga maken ga ik gewoon naar Hilversum naar een paar vaste kroegjes/clubs gewoon gezellig met allemaal bekenden.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:06

Ik ga meestal naar la danza (de plaatselijke dorpskroeg) in grijpskerk is wel altijd heel gezellig . En soms als ergens een feest is ofzo ga ik daar heen.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:17

ik ga vrijdags af en toe naar "ut maf" ( www.mafcentrum.nl )hier in ons eigen dorp, dara geef ik bijna geen geld uit (entree is gratis, alleen jas ophangen betalen, en verder drink ik daar bijna nooit)
en ik ga bijna elke zaterdag naar The Apollo (uitgeroepen tot de gezelligste discotheek van Limburg, dus als je een keer in de buurt bent is het aan te raden Tong uitsteken ww.theapollo.nl ) daar dans ik zowat de hele avond, en het is daar errug gezellig! en het ligt er een beetje ana hoeveel ik drink, soms dan heb ik zin om wat meer te drinken en soms drink ik amper iets. mar lamzat ben ik nog nooit geworden.
op zo'n avond geef ik ff denken... 5 euro entree, 50 cent voor bewaakte fietsenstalling, 1 euro voor jas en dan nog denk bijna 10 euro aan penning, maar dat ligt er dus aan,denk emestal rond de 15 euro ofzo.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:19

ik ga meestal naar Bibelot (www.bibelot.net) daar draaien ze alleen maar rock/metal en heel af en toe zijn er avonden met andere muziek..
er treden vaak bandjes op en er is een grote bar...
ik geef daar denk ik 15,- uit per keer.. je moet wel muntjes halen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:39

Uitgaan...
We gaan meestal gezellig wat drinken op café en dan drink ik niet echt veel alcohol, af en toe eens een glaasje wijn ofzo maar meer niet...
Ofwel gaan we naar de bios en in de zomer gaan we vaak een terrasje doen...

De discotheek of fuiven is minder en minder geworden, heel af en toe nog eens een keertje... Het zwaar uitgaan is niet (meer) aan mij besteedt. Ik vind het nog wel eens leuk, maar niet om elke week te doen.

sioen

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: schoonaarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:44

ik ga niet echt veel uit, maar ga wel iedere vrijdag na school iets gaan drinken met vrienden in de delyrium of boogiewoogie in g'bergen. gewone café's voor jongeren. ik drink meestal gewoon limonade of water. ik geef nooit meer dan 15€ uit.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:49

ik ga meestal naar de disco -> het feest van sjaan.
Daar dans ik en praat ik... en ga ik uit mijn dak Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:52

Ik ga meestal in Hilversum uit.. www.couperscafe.nl en soms in bussum of ergens anders in hilversum.
Vanavond ga ik een poging doen tot binnen komen in brothers in bunnik, www.brothers.nl Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:59

Eindhovuuuh de gexte!!!!! Knipoog Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:03

www.denthuur.nl -----? compleet gestoorde boerendiscotheek hier in ons boerendorp, gezellige boel!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:08

Ik ga soms naar de zaak (officieel: de gewoonste zaak) in lisse. Verder kom ik eigenlijk nergens anders, het is lekker dichtbij en er zijn veel bekenden. Dus dat is altijd erg gezellig Lachen. En ik dans bijna de hele avond, je bent daar tenslotte niet voor niets. De entree is gratis (als er geen bepaald feest is), de kapstok 1 euro en de drank koop ik meestal van te voren bij de supermarkt. Meestal kost het me ongeveer 5 euro voor een avondje. En als ik niet drink dan maar 1 euro Haha! Geld, geld! .
Volgens mij heb ik zo ongeveer al je vragen wel beantwoord, groetjes!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:18

Als ik uit ga (komt weinig voor) ga ik naar Nijkerk naar de stad,kroegjes enzo of naar Amersfoort naar de stad,ook kroegjes enzo :d
En ja,heel soms naar Starlight, is een discotheek,maar ben er pas 1x geweest,maar als ik nog een keer zou kunnen zou ik het zeker doen!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:23

Fire Palace hier in Leeuwarden of naar de Pruim in Zevenhuizen ...
zuip meestal aardig wat maar dat ligt er aan of ik de bob ben of niet ... als ik geen bob ben dan geef ik toch wel een kleine 30 euries uit ben ik wel bob dan geef ik 15 à 20 euries uit ...

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:38

voorheen altijd naar de Bascule op t waageplein in Alkmaar, maar helaas is die over genomen en is t een een of andere lounge soep tent veranderd... Dus nu als ik uit gaan naar T' Kantoor. Lekker oude nummertje vaak Tong uitsteken