Onze eerste buitenwedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Onze eerste buitenwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 16:21

Haha!
Vandaag heb ik door een weddenschap mijn eerste buitenwedstrijd gereden, kringconcours op vreemd terrein. Eerste keer op gras en eerste keer tussen bordjes.

Toen ik met Flair het terrein opliep zag ik het aardig somber in omdat ze het doodeng vond. Ik had dus wel een vlieglesje verwacht.

Maar niets was minder waar, Flair liep aardig lekker, wel wat kijkerig maar braaf. OK dan!

Mijn eerste proef reed ik in een baan in een hoek waar bosjes naast zaten en constant geluid van trailers en paarden achter vandaan kwam. Dat was natuurlijk wel eng en daarom had ik steeds op die lange zijde dat ze wat stressy werd, verder ging de proef netjes en was ik 3e met 160+ OK dan!

De 2e proef was een betere baan dus ik had verwacht dat die proef wel beter zou gaan.... maar het begon te plensen en Flair werd sloom. Bij het binnenkomen zwaaide ze wat uit dus ik corrigeerde haar waarbij ik gigantische kramp in mijn linkerkuit kreeg (had wel een 7 voor binnenkomen) Clown Dit heb ik de hele proef door gehouden maar toch ging het aardig... behalve de galop, ze schrok en viel uit galop, ik sprong opnieuw aan, Flair viel weer uit galop, ik sprong snel weer aan voor ik weer in draf moest en toen sprong ze verkeerd aan (doet ze nooit) Ondanks dat ik dacht dat deze proef slechter ging was ik 2e met 161.

Mijn d-ponietje heeft dus mooi de paarden eruit gehobbelt OK dan!
Laatst bijgewerkt door XJuul op 05-06-04 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:22

Klinkt goed!
Gefeliciteerd hoor!

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:30

Helemaal niet verkeerd! Gefeliceerd!