Het monster in Dennis kwam vandaag weer boven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Het monster in Dennis kwam vandaag weer boven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 23:07

Dennis had vandaag weer een MERRIE geroken. En je zal dat maar spannend vinden! Het was nog wel een hengstige merrie. Helemaal geflipt dus. Ik moest hem zelfs met poetsen vast zetten en dat doe ik anders nooit.
Ik zou Tammy ff bij hem op stal doen zodat hij niet de hele dag alleen zou staan. Dat was feest hoor. Ik deed de box deur open, Tammy deed 1 stapje naar voor en meneer stond op zijn achter benen te gillen! Maar hij had zich verkeken. Dit was niet die nieuwe, spannende en hengstige zwarte merrie maar zijn eigen meisie. Toen was het gekke er snel af.
Toen Tammy en Tamara weer naar buiten waren heb ik Dennis nog even gelongeerd. Ik verwachte dat het een ramp zou worden want hij was helemaal gek. Dit keer dus ook geen bijzetje d’r aan en niet de longeerlijn alleen naar zijn hooft maar door een van de bitringen naar de singel. Zo heb ik net even meer kracht en kan wat meer beginnen.
Hij had wel erg losse beentjes vandaag. Normaal loopt hij nooit te bokken of gek te doen. En als hij gek of fris is schud hij alleen maar met zijn hooft. Maar nu gek doen, kop d’r op, oren strak naar voren, neus gaten omwijd en hij was 5 cm groter dan normaal! Op wat gebok en geshow na ging het heel goed. Zeker als je een ramp verwachte. Ik moest hem in het begin wel even op zijn donder geven maar na 1x was dat ook meteen over.
Ben dus, zo als gewoonlijk, wel weer tevreden over mijn mannetje. Ik vind het niet gek dat hij opgefokt is door zo’n sexy merrie! Een beetje gek mag dus ook wel, zolang hij niet gevaarlijk gaat doen want dan word ik gevaarlijk voor hem Extreme duivel .

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 00:00

dat had ik nou wel eens willen zien *LOL* Ik wil dennis trouwens evengoed wel een keer komen bewonderen, ook in een 'gewone' bui.