Iemand bekend met 'Dryfeet' van het merk Cavalor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Iemand bekend met 'Dryfeet' van het merk Cavalor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 01:53

Iemand bekend met 'Dryfeet' van het merk Cavalor?

Kasje heeft helaas regelmatig last van rotstraal. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets helpt of is een ramp in het gebruik.

Nu heb ik van het merk Cavalor een spray gekocht 'Dryfeet' het schijnt de rotstraal binnen 4 a 5 dagen flink te kunnen verminderen, zelfs mogelijk tot helemaal te laten verdwijnen.

Heeft iemand ervaring met deze spray? Zo ja, wat is je conclusie na het gebruik van deze spray volgens de gebruiksaanwijzing?

Alvast bedankt!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 06:11

Yep ik heb dat spul en echt ik vind het een wondermiddel! Als je de gebruiksaanwijzing volgt voel je die straal echt hard worden!
Wat ik vaak ook doe is voor dat ik het spul gebruik eerst de hoeven met soda schoonmaken dan laten drogen en dan het spul erop!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 12:13

Wow! Dat klinkt goed Haha!

Dus als ik de hoeven gewoon goed schoon krab en uitborstel, dan sprayen en even laten drogen, dan klopt het toch volgens de gebruiksaanwijzing?

Met hoeveel dagen merk jij verschil?

Schoonmaken met soda hoe doe je dat? In een emmer ofzo?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:50

na 1,5 week zie je resultaat de straal wordt keihard!

Je kan een sopje maken van soda met de borstel en het sopje maak je gewoon de hoeven schoon eventjes laten drogen de hoeven, dan het spul erop!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 22:02

Mooi, maandag even soda halen Haha! Ehh, waar haal je dat eigenlijk? *LOL* Supermarkt ofzo?

Oh, nog 1 vraagje, prut jij het ook in de snede van de hoefballen tot het midden van de straal?