Moeder vind alles zielig..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Moeder vind alles zielig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 12:59

mijn haflinger staat sinds zaterdag op een nieuwe stal,mijn moeder reed daar al paard,
nu waren we er gister en was ik zijn hoeven aan het uitkrabben.
meneer trok hem vaak terug of ging expres hangen Verward
toen werd ik boos en kreeg hij me toch een klap van me,
mijn moeder begon meteen te zegge dat ik dat zo niet moest doen !
terwijl hij het daarna niet meer doet..
we zullen het er maar op houden dat ze een penny moeder is..alles is zielig voor het paard,
en het leukste is...het is mijn paard voor en na *LOL*

Karaat_the_newforest op Instagram


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:10

Mijn moeder vindt zelfs manen kammen erg, en trekken al helemaaaaaaaaaaaaaaal. Want dat doet toch pijn blablabla. Ja hoor, vandaar dat ze zo staat te suffen... Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:57

moeders hoor me op Clown
mijn moeder zou t liefste zien dat k mijn paard een aaitje gaf als ie stout was whaha... Knipoog

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:10

mijn moeder wilde er ook nooit wat van weten, dat stink beest, maar ondertussen, neem jij even dat brood mee voor dat stinkbeest!!! Het regent, zou je hem niet binnen zetten, maar onder tussen moet ik wel zelf door de zeikende regen, dat is niet zielig en zo kan ik nog wel even doorgaan, hahaha

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 15:15

mijn moeder rijdt zelf ook paard,ze vind alleen mijn paard zielig !
terwijl ze zelf ook wel eens een paard op zijn kop geeft...

Karaat_the_newforest op Instagram

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:20

mijn moeder rijdt dan geen paard, maar gaat soms wel eens mee naar Vlieg.
nou Vlieg heeft er het handje van om te happen enzo en als ik hem een snoepje geef moet ie het rustig pakken, anders is mn hand dalijk weg.
en steeds als ie me bijt of te gulzig is krijgt ie een tik of een boos woord, nou dan wil je me moeder ook niet horen hoor..
aagh arm paardje, is het vrouwtje niet lief voor je??
en dan douwt ze hem weer een stukkie brood of appel in zn bek
maarja het is wel lief bedoelt Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:06

hahahah, mijn moeder denkt altijd dat het paard braakneigingen heeft op een bit!!!!
dat ze daarom steeds zo hun mond open doen...ga dat maar eens uitleggen dat dat niet zo is...(al 100x geprobeert hoor, maar ze blijft erbij, dat bit zit in zijn keel ,en het paard moet ervan braken...zucht)

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:20

ik zette klas alleen maar een paar passen achteruit endat vond mijn moeder al zielig.. ik moest normaal met dr omgaan en ze mocht best voor me staan als ze dat wou... hmpf... ja maaaaam

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

8Eveline

Berichten: 3200
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:25

Tja mijn moeder is juist over bezorgd over mij. Je mag nog blij zijn dat jouw moeder paarden niet enge afschuwelijke monsters vind Clown Haha!
Mijn mamsie zou het liefst zien dat ik een kilometer van elk paard vandaan blijf. (dat dus nooit gaat gebeuren Lachen ) Tja ik ben een nachtmerrie voor mijn moeder als ik weer eens op een paard rij Knipoog

Nog steeds dyslecties

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:50

Mijn mams heeft het met alles zucht.....mijn katten kregen nooit blik, ze vindeh eht wel lekker maar 1 van de drie gaat ervan braken dus dan maar alledrie niet.
Ze krijgen een goede brok, waar ze meer aan hebben dan aan die bliktroep.
Maar nu woon ik weer thuis.....en ach ze zijn zo zielig, ze mauwen zo zielig *ja logisch als ze gewend zijn dat mams ze iets geeft als ze de keuken inloopt*
Dus mijn katten zijn zielig en krijgen ook een blikje.....probeer haar dan maar eens uit te leggen dat je verantwoordelijk bent voor die dieren en dat het zieliger is als dat dier 3 keer per dag loopt te braken...gaat er niet in hoor

Ik stuur de hond de kamer in als die als een gek voor de deur gaat staan blaffen als ik de deur open wilt doen.
Achgossieis ze niet lief voor je.....

Kortom mijn mams vind alles zielig, beloont de hond omdat die bv angstig is en geeft mijn kat een blikje waar die van moet kotsen, anders is het allemaal zo zielig.

Je begrijpt dat mams neit in de buurt van mijn paard mag komen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:57

mijn ouders weten dat ik er meer verstand van heb, en zullen er dus nooit iets van zeggen Haha!

bizzylover
Berichten: 522
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:09

mijn ma vind het zielig als je met sporen rijd al zijn het supper kleintjes hahaha als je ze nodig heb je paard luistert niejt naar je been en sweep dat heb je toch echt wel sporen nodig of als je wedstrijd gaat doen hebben de meeste ook sporen om!

Julliee blijven altijd in mijn hart !!
Zal jullie no0itt vergeten !!
Rode-bokker #13


Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:44

Toen ik Nico nog verzorgde kwam mijn moeder nooit mee. Toen ik hem kocht, ging ze een keer mee kijken, en sindsdien is ze heeeeelemaal verkocht. Ze vindt hem geweldig! Ze gaat zelfs speciaal mee om hem te poetsen, en heeft laatst voor de eerste keer zijn hoeven uitgekrabt. Ik vind het wel schattig! Maar als hij stout is moet ik hem van haar slaan, want dat wil ze niet zelf doen! Haha! Toen ik vroeg waarom ze sinds hij echt van mij is wel mee gaat antwoordde ze: Ja, nu heb ik het gevoel dat ik er ook voor moet zorgen! Ook een echte Pennymoeder! Pling

:D M2 + 8 :D

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:19

Met mijn vorige paard had m'n moeder dat ook. Dat was nogal een dominant typje, dus die had wel eens een elleboog te pakken als hij liep te zieken. Dat vond ze afschuwelijk. Nu met Rowan begrijpt ze het beter, dat je grenzen moet stellen en je daar dan goed aan moet houden. Ze straft Rowan zelf niet, maar ze miept niet meer als ik hem een keer straf.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:41

hihi mijn moeder noemt mijn paard een vals beest Bloos
en dat alles omdat ze haar een keer heeft "gebeten"(waarna ze van mij natuurlijk een klap te pakken had )
en laatst zouden mijn broers haar binnen zetten maar daar dacht magned anders over, dus die sjeest achteruit weer naar buitenen peert em het weitje in
broers erachter aan, magned slaat uit. je raad het al raak dus.
dus als iemand iets vraagt over magned, o dat beest is vals Haha!
maar ondertussen zegt ze wel als het regent, moet ze niet naar binnen anders is het zielig
en hier heb je wat brood *LOL*

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:44

mijn moeder heeft het ook.
mijn vorige paard die wou nog wel eens bijten of gewoon zuper vervelend lopen doen,en als ik hem dan een klets op zijn neus gaf ofzo dan was het echt zo van ,en nu doe je normaal je slaat zo'n lief beestje toch niet Verward
en een keer had mijn paard mij met hoeven uitkrabben een trap gegeven en dus kreeg hij een trap van mij terug en toen werd mijn moeder dus boos op mij Verward

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:56

haha pennymoeders allemaal Haha!
"Gelukkig" dat mijn moeder een beetje schrik van paarden heeft en dus niet vaak meegaat, en zij vind het niet vlug zielig als ik mijn paard een tik verkoop, ze krijgt eerder een hartinzinking als mijn paard me een tik probeert te verkopen of me eraf wil gooien Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:50

xKatleentjex schreef:
haha pennymoeders allemaal Haha!
"Gelukkig" dat mijn moeder een beetje schrik van paarden heeft en dus niet vaak meegaat, en zij vind het niet vlug zielig als ik mijn paard een tik verkoop, ze krijgt eerder een hartinzinking als mijn paard me een tik probeert te verkopen of me eraf wil gooien Haha!


Is dat een kruising tussen een hartverzakking en een zenuwinzinking? Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:57

ja zoiets kun je dan noemen Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:09

hahaahhaha
Nou mijn moeder is geen Penny-moeder hoor.
Die gaf mijn pony rustig flink op zijn lazer. OK dan!
Als hij voor haar uit ging lopen, zei ze: ,,Je doet maar.'' en ging toen hangen net zolang tot die pony er de balen van kreeg en stopte.
Of als een pony ongeduldig werd zei ze: ,,En we blijven wel even normaal doen, he meneertje." of ,,Blijven we wel even staan?!"
*proest*
Nee, zij is echt geen Penny moeder hoor, ik ben eerder een Penny meisje
hahahhahhahahahahaha

Watch out !!!
Shetties about !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, amyz, Ineke2, Jette, Maanon_, MDWStables, paardje2013, Sintara en 11 bezoekers