stijldansen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

stijldansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 17:57

Zijn er hier ook mensen die doen stijldansen

zo ja waar etc.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:02

gedaan.... 3 jaar ofzo bij een dansschool in Ede. Ondertussen ben ik Top3 (je begint bij brons, dan brons*, zilver zilver*, goud, goud* en dan top1 etc) maar ik leerde geen bal meer bij, en aangezien ik ook vrijwilliger was (ik draaide bardiensten en draaide plaatjes met vrijdansen) vonden ze het niet nodig om extra aandacht aan mij en mn partner te besteden (want ik kreeg de les dus gratis)

Maargoed, afgezien van dat, vond en vind ik dansen erg leuk. Latindansen vind ik het leukst, maar in ballroom ben ik beter Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:29

Ik heb het tot verleden jaar gedaan ,Topklasse gevorderden zo noemde ze dat in Meppel bij van der Stroet.
En daar moesten we alles dansen,zowel latin als ballroom.Zelfs nog weleens oude dansen Verdrietig de minste dans vond ik wel de paso doble.Nee niet voor mij .
Wij zij gestopt omdat we veel huiswerk moesten doen om alle variaties makkelijk te dansen op les Verward

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:39

Ik heb het tot vorig jaar heel intensief gedaan. Eerst ben ik gewoon begonnen bij de plaatselijke dansschool. Dat vond ik twee jaar later maar niets meer. Daarna heb ik 4 jaar bij een prive trainer gedanst (hij gaf die trainingen gewoon in mijn eigen dansschool) en landelijk wedstrijden gedanst. Erg leuk. Jammergenoeg heb ik nu niet genoeg tijd om naar school te gaan, de paarden te doen en te stijldansen. Dus moest er iets afvallen. Stijldansen is het geworden.

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 22:24

Heb 2 weken geleden brons * gehaald, mijn vriend danst topklasse 4 is erg goed, zelf dans ik het programma van goud ** mijn vriend heeft me dat geleerd, gaat vanzelf als je volgt, maar vindt het nog erg leuk.
als ik zou moeten kiezen tussen de paarden en dansen zou ik denk ik ook het dansen laten vallen dansen kun je ook zonder lessen en paarden dat is mijn passie. dank je voor jullie antwoorden

groetjes suzanne
Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:32

Haha! Wel 1 hele cursus, heb echter 0 aanleg Haha!
Ben drukker met tellen dan met de muziek en ben zo soepel als een plank.

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 22:38

ik dans met mijn vriend in mijn cursus, hij danst met zijn partner op een andere dag, dus ik heb het makkelijk gehad in het begin, ik hoefde alleen op mezelf te letten en niet op de rest, heb ik wel geluk mee gehad.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 23:11

ik dans nu voor goud. Vorig jaar eerste klasse 4, nog niet zo speciaal maar het begin is er.
Dit jaar starten we klasse 4 ballroom/latin officieel.
IK vind het echt superleuk!!