samenwonen: We zijn eruit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

samenwonen: We zijn eruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 10:11

He he we zijn er uit!We hebben er nog eens met onz\e ouders over gepraat en we wachten voorlopig met samenwonen,niet omdat we niet willen,maar we willen eerst een flink bedrag samen sparen,en dan over 2 jaar nog eens verder kijken.Ik word pas 20,en mijn vriend is ook pas 22,dus eigenlijk hebben we nog tijd zat!Het was misschien overhaast om het allebei tegelijk te willen.Ik kan nu ook rustig op zoek naar een paardje ben echt blij,daar heb ik hard voor gespaard,en voor de spullen die ik nodig heb ook,dus dat zit wel goed!Nu hebben we geen vaste lasten of weet ik veel wat dus ik vind dat ik het nu gewoon moet doen.En tegen die tijd DAT we echt op ons zelf gaan hebben we een flink groot bedrag gespaard.en hebben we ook meer salaris e.d.ik ga nog even thuis genieten zo lang het kan!ik ga vanavond bij een stal kijken,en ben op zoek naar een mooi paardje dus heeft iemand nog tips?GRAAG!!!!!!!! Haha! Pling


BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:15

Wat fijn dat je er na lang wikken en wegen
toch uit bent gekomen wat jullie nu echt willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:04

wat voor paard zoek je

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:08

Leuk dat je een keuze hebt gemaakt.
Ik denk dat t zo beter is. Heb je toch je paardje, en kan je over een paar jaar samen wonen.
Veel succes met t zoeken naar een paardje.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:12

Lekker is dat he, als je alles helemaal op een rijtje hebt, en nog een paard kan kopen ook! Veel succes met zoeken!

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 11:12

Ik zoek een beetje richting: -KWPN/Fries vos/zwart/bruin. recreatie/basisdressuur,sch.hoogte 164,geen stalgebreken,braaf karakter,en goed doorgereden,max.prijs E 2000,eventueel het liefst met goed passend zadel.Wie o Wie ?

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:16

Fijn dat jullie eruit zijn en gezien jullie leeftijd is er idd nog tijd genoeg.

Wat je wensen voor een paard betreft, je vraagt nogal wat in combinatie met het bedrag dat er aan wil besteden. Misschien nog even doorsparen?

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:08

Het is dat Louna al verkocht is, had een goed paard voor je kunnen zijn, alleen haar prijs lag een stuk hoger. Denk dat met alle eisen die je stelt, je idd nog ff door moet sparen, want echt goede paarden gaan vaak voor zo'n bedrag niet weg.... Maar fijn dat je nu duidelijk hebt voor jezelf en je vriend wat jullie gaan doen, en veel plezier met het zoeken naar een paardje! Weet je al waar je m wilt stallen? In Woerden of ergens anders?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 17:08

ga vanavond bij een stal in harmelen kijken,en bij cavaliere en ruiteshop heb ik nog wt dressje opgeschreven van stallen

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:04

aha das dus geen fjord, nou succes met t vinden van n paardje!

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 22:38

Ik heb al een paar paarden op het oog,een ontzettend lieve schimmel,50%arabier 50% zwitsres volbloed [ofzo?]en nog een paar paardjes in mijn prijsklasse,er is echt genoeg te vinden aan paarden in die prijsklasse die nog gezond zijn ook!Ben op de stal wezen kijken.Ziet erg keurig verzorgd uit,incl. onbeperkt kuilgras,stro.Dus dat is een zeer nette prijs!ik heb het wel getroffen!

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:41

hoe duur is die stal dan?


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:52

Eerlijk gezegt zou ik er niet voor kiezen een paard aan te schaffen... Allereerst weet je niet of je over bv 2 jaar nog wel salaris hebt, laat staan een groter salaris. Op zich niets mis mee, maar je wilt ook op jezelf... Wat denk je dat een huis voor lasten met zich meeneemt? Om nog maar niet te spreken van een paard... Stalling, voer, spullen. Voor het huis meubels, de maandelijkse lasten als huur of hypotheek, boodschappen, verzekeringen, etc. Je zit dadelijk met een paard in je maag...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 02:44

Heb op manege wel mooie bonte KWPN staan, misschien een idee Verward

maar fijn dat je nu een keuze hebt gemaakt..

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 09:27

Ben ik niet met j eens pervinco,ik heb al overal aan gedacht,en waarom zou ik over 2 jaar geen salaris meer hebben?ik werk in de verpleging en heb binnekort mn diploma in de zorg is werk zat!Als je 23 bent heb je echt wel een hoger salaris dan dat je 19 bent!!!!!!en ik ben totaal p.m.aan stalling biks stro kuilgras 120 eoro kwijt!!!das erg goedkoop hoor,en makkelijk op te brengen.Als ik de schimmel koop,zit daar alles inc.bij zadel hoofdstel en dekens,en nog voor een zeer redelijke prijs ook!En ik weet niet of je mijn vorige topic heb gelezen maar daar in beschrijf ik dat ik over 2 jaar wel een heeel flink spaarbedrag heb,en dat gaat ook in een huis!!!!echt hoor je kunt de paardensport EN je huis/inrichting zo duur maken als jezelf wilt!!!

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:42

het is het slimst om pas n paard te nemen als het huis en alles rond is, want daar gaat ook heel veel tijd inzitten hoor

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 11:18

Maar dat is m juist ik ga voorlopig nog niet het huis uit!pas over een jaar of 2/3.En met tijd zal het ook geen probleem zijn,als ik over 3 jaar aan een huis begin zijn er in deze stal genoeg mensen die ook wat voor je willen doen met je paard,ik heb het allemaal nagevraagd!En ik blijg lekker bij mijn eigen keuze,omdat ik zeker weet dat dit de juiste is!!

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:19

waarom zet je dat dan op bokt, als ik vragen mag (je weet dat mensen hierop reageren)

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 12:46

Dan heb je waarschijnlijk niet alle topics gelezen,waar het om ging was dat ik in principe 2 plannen had,een paard kopen en samenwonen,maar dat samenwonen had ik te snel overwogen,toen was mijn vraag of dat samen zou gaan,een paard EN samenwonen,toen hebben we er met onze ouders over gepraat,en die adviseerde ook met samenwonen te w88,en nog even lekker verder te sparen tot we een leuk bedrag hadden,en hebben qwe alles ff goed op een rijtje gezet,en hebben we toch besloten om met samenwonen te wachten,en verder te sparen,en kan ik wel een paard kopen.plannen kunnen veranderen.Snap e vu?

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:09

Ik geeft je ook groot gelijk Janie! Je bent nog jong, en wat geld achter de hand is nooit mis! Die stal is idd niet duur. Kun je mooi samen met je vriend op je gemak spullen gaan uitzoeken voor de uitzet. Wat je nu allemaal koopt/op verjaardagen vraagt en zo, hoef je straks niet meer aan te schaffen.
Natuurlijk weet je nooit exact hoe de situatie is over 2 jaar, maar dat weet je ook niet als je wel eerst een huis koopt.
Als alles 100% zeker was was het weel makkelijk (en waarschijnlijk ook niet leuk). Nu kan je vriend er ook aan wennen dat niet alle vrije tijd naar hem toe gaat (of weet ie dat al?)

janie
Berichten: 116
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:52

haha dat weet ie al !ik heb nu ook een verzorgpaard waar ik veel tijd aan kwijt ben,maar hij vind het niet erg,hij vind het juist superleuk voor me!!!bedankt voor je reactie!!! gortjes

Je hebt werkpaarden en luxepaarden....helaas ben ik een WERKPAARD!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, juniper, kaatje89 en 136 bezoekers