wehkamp en neckermann

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

wehkamp en neckermann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 17:44

Erg leuk, dat adverteren dat je alles de volgende dag al in huis hebt... Het is me werkelijk nog nooit overkomen dat dat gebeurde Boos!
En dat terwijl ik alles op tijd bestel en alles direct leverbaar zou zijn >;)

Ik kan echt nooit op die twee webwinkels rekenen.. Scheve mond
Hebben jullie hier ook last van?

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:51

Jups, heb ooit eens 5 dingen besteld, 1 ding kwam optijd, de rest kwam allemaal verspreid, en pas na 3 weken had ik het 5de ding binnen...

Terwijl ook alles direct leverbaar zou zijn, dat is niet echt goed voor hun naam Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:01

Ik heb ongeveer 5 dagen geleden iets besteld bij de Otto, was direct leverbaar maar er stond dat het er dan binnen 10 dagen zou zijn, netjes op tijd dus.
Ik heb weleens wat de volgende dag gehad maar meestal gebeurt dat niet nee Tong uitsteken

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:15

Wij hebben nooit ergens last van , gister toevallig broek besteld , vanmiddag net gebracht !

maar jah er bestaat zoiets als levertijd he Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 18:15

Erg vervelend iig. Ik hoop dat het morgen dan nog binnenkomt, wou de broek die ik heb bestelt eigenlijk zaterdagavond aan Scheve mond

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:20

Lig in grote ruzie met de Neckerman.........echt een bedrijf met lef ! Ik word al een jaar gestalkt met aanmalingen en allerlei dreigementen, terwijl ik het bedrag toch al lang voldaan heb !
Heb het bewijs van afschift ook al een keer opgestuurd...maar dat is (zogenaamd) niet aangekomen ?!

Ik heb besloten om het nu aangetekend te versturen, en die kosten, plus alle telefoonkosten die ik heb moeten maken met/voor hun ook te gaan verhalen, want dit is te gek gewoon......

Wehkamp...1 keertje iets besteld, en ging probleemloos:)

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 18:24

Neckermann heeft ons ook eens 'beschuldigd' dat we nog niet betaald hadden, maar na één telefoontjes was dat zo opgelost

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:27

Zo was er een keer een tv programma (kassa ofzo) die verschillende van dit soort bedrijven teste.
Alles netjes op tijd besteld en dan kijken wat er dus ook echt 1 dag later was.
Er werd een modeshow gehouden van de nieuwe kleren, wat er niet was, werd vervangen door een lelijk jute kledingstuk. Lachen

Grappig, want de meeste modellen liepen in volledig jute een enkeling had 1 van de goede kledingstukken aan.

Zo werd er ook gekeken na 2 dagen enz, 1 model liep na 2 weken nog voor een groot deel in jute Haha!
helaas weet ik niet meer wie er het beste en het slechste was.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:41

Als ik iets van post-order kleding bestel dan doe ik dat alleen bij de wehkamp.
Bij mij is altijd keurig op tijd binnen als ik iets bestel.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:05

Ik heb 1 keer iets bij Wehkamp besteld, maar helaas gooiden de oude bewoners van ons huis roet in het eten Clown
Volgens Wehkamp stonden er nog flink wat rekeningen open op ons adres, terwijl we er toch al 7 jaar woonden.
Uiteindelijk is het allemaal wel goedgekomen, maar het duurde toch 2 weken voordat ik de bestelling in huis had.
Ik was overigens ook al vaker door andere bedrijven geconfronteerd met het (niet)betalingsgedrag van de oude bewoners, maar ik vond het wel vreemd dat ik zoveel details te horen kreeg.
Alle ins- en outs werden doodleuk verteld en ik vond het heel erg raar dat ik dat allemaal te horen kreeg....... privacy staat blijkbaar niet erg hoog in het vaandel

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:18

Ik heb een keer op een vrijdagavond na 9 uur een fitnessapparaat besteld, en de volgende ochtend werd het tijdens m'n ontbijt keurig thuis bezorgd. OK dan!

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:31

Ik zit nu ook al een paar weken te wachten, maar dan van Otto... op schoenen... oke, werd nageleverd, maar dan nog, binnen 3 weken... en die zijn nu al wel voorbij hoor... Scheve mond

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:07

ik ben helemaal Pro wehkamp, vind t echt geweldig en heb eigenlijk met de bezorging geen problemen gehad, ook niet met t ophalen van de spullen, prima zaak alleen te verleidelijk!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:21

Bij wehkamp kun je zelf bepalen wanneer de dingen binnen zou kunnen komen.
Wat het ook kan, afrekenene via internet. Helemaal goed. Maar die verzendkosten, nee Boos!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:52

Ze zeggen het altijd; de volgende dag in huis. Maar bij mij is het nog nooit gebeurt!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:56

Idd,meestal duurt het langer.. Maar ik heb 1 keer gehad dat ik schoene had besteld en ze de volgende dag ook echt had..(bij wehkamp volgens mij) ik bestel niet zo veel verder,eigelijk alleen bikini's nu Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:03

Wehkamp heb ik toch echt altijd alles de volgende dag in huis ! Neckermann heb ik geen ervaring mee

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:08

Yellowfish schreef:
Wehkamp heb ik toch echt altijd alles de volgende dag in huis ! Neckermann heb ik geen ervaring mee


Zoals ik dus

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:56

Wij worden steeds gestalkt door Neckermann!! We hebben 1 keer iets besteld geloof ik, en nu bellen ze steeds of we nog iets willen bestellen Boos! Zwaaar irritant!!!!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:58

Jep blokkeer hun nummer dan?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:50

Mendiej schreef:
Wij worden steeds gestalkt door Neckermann!! We hebben 1 keer iets besteld geloof ik, en nu bellen ze steeds of we nog iets willen bestellen Boos! Zwaaar irritant!!!!

Zeggen dat je niet weet waarom je in hun klantenbestand staat. werkt geheid, hebben wij een keer gedaan en verder nooit meer iets van gehoord.

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:44

Haha, okee, dat ga ik doen!! *LOL*

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:49

Neckermann.. Ik had een bikini besteld en hij zou direct leverbaar zijn, nou niet dus. Ik heb 7 weken (!!!) moeten wachten en toen ik eindelijk het pakketje kreeg zat er een bikini in die ik niet had besteld met de mededeling 'Het product is uitverkocht, we hebben u een vervangend product gestuurd'.

Stoom uit je oren

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:51

ik bestel al mn kleding bij neckermann, ik krijg het bijna nooit de dag erna, en vaak spullen verspreid toegestuurd(terwijl ik had aangegeven dat ik alles in 1x wou).
maar de kleding is verder mooi en niet duur

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:35

Lindy schreef:
Ik heb een keer op een vrijdagavond na 9 uur een fitnessapparaat besteld, en de volgende ochtend werd het tijdens m'n ontbijt keurig thuis bezorgd. OK dan!


Ja dat was echt snel Haha!
Wij net t ontbijt achter de kiezen, konden we t er meteen weer afwerken met ons fitnessapparaatje Tong uitsteken
Hadden we besteld via de website van de wehkamp.