Debo Design nu vol met foto's!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:31

leuke site heel mooi ook

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:05

Hele mooie site!
Die fotobewerkingen en fotoart dingen zijn leuk!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:30

Die fotobewerkingen en fotoart dingen zijn echt super mooi en heel leuk!
Hele mooie site Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:48

Gaaf hoor!!!!! Ziet er super uit Lachen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:16

Sorry ik vind de foto's nog steeds niet bijzonder en de prijs vind ik ook veel te veel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:22

en hier de big question Haha! :
bij fotoshoots staan veel bewerkte foto's krijg je die bewerkingen er dan ook bij of moet je die ook nog appart gaan betalen? in het laatste geval vind ik dan dat zo'n fotoshoot abnormaal duur wordt. (wat ik het zowiezo al vind , ik heb vorrige week zelf een shoot gehad bij een pro en dat koste me 75 euro incl. 1 uitvergrootte en 3 kleine foto's, en die man fotografeerd ook voor bladen en is redelijk bekend in fotgravenwereld)


en ik vind deze teveel op deze lijken

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:31

Sorry ik had alleen de fotoart bekeken. De foto's zijn wel mooi maar er zitten hele normale bij.

Die van die hond is erg mooi!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:33

IcePrincess"]

en ik vind
deze
teveel op deze lijken[/size]
[/quote]


ow ja .... nee tuurlijk ... ik heb die foto van die grijswitte kat nog nooit gezien... Kan ook zeggen dat die foto van die grijswitte kat erg veel op mijn foto lijkt... slaat nergens op natuurlijk... sorry kan hier een beetje geirriteerd van worden.. vind jouw "dusty Design" ook wel erg op mijn "debo design" lijken.. kom op zeg, daar hoor je mij toch ook niet over....
vind mijn foto trouwens ook mooier als van die grijswitte kat... Schijnheilig

[quote="IcePrincess schreef:
en hier de big question Haha! :
bij fotoshoots staan veel bewerkte foto's krijg je die bewerkingen er dan ook bij of moet je die ook nog appart gaan betalen? in het laatste geval vind ik dan dat zo'n fotoshoot abnormaal duur wordt. [size=9](wat ik het zowiezo al vind , ik heb vorrige week zelf een shoot gehad bij een pro en dat koste me 75 euro incl. 1 uitvergrootte en 3 kleine foto's, en die man fotografeerd ook voor bladen en is redelijk bekend in fotgravenwereld)



Mochten de foto's mooier zijn als ze bewerkt zijn krijgen ze die natuurlijk ook erbij... bij mij krijg je 25 foto's afgedrukt en alle foto's op cd... dan heb je meer als 1 grote foto en 3 kleintjes vandaar de prijs...

Ik heb ondertussen meerdere fotoshoots gedaan en heb geen klachten gehad over de prijs de mensen zijn allemaal erg entousiast...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-06-04 13:38, in het totaal 4 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:34

Heike schreef:
Sorry ik had alleen de fotoart bekeken. De foto's zijn wel mooi maar er zitten hele normale bij.

Die van die hond is erg mooi!



thanks... OK dan! ben nog niet zo erg lang bezig als "prof" Tong uitsteken dus probeer nog vanalles...

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:35

Ik vind het best een mooie site. Mooie fotos ook. Ik vind de zite zelf alleen beetje onduidelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen..Want bij de dingen in het menu, zitten ook weer sub onderdelen. Dat maakt het een beetje warrig. Maa veders vind ik het een hele mooie site!!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:00

nr1: de foto van mijn kat is van begin dit jaar en heeft al vaker op bokt en in mijn profiel gestaan (dus de kans zit er in dat je hem wel al hebt gezien)
nr2: Dusty Designs bestaat al 1,5 jaar
nr3: dat van die foto's stond er eerst niet bij, alleen een tabel met de prijzen en formaten van de afgedrukte foto's .
nr4: je wordt schijnbaar we vaker geïrriteerd als je niet te horen krijgt dat je geweldig bent (je negeert het en reageert alleen op op goede commentaren maar gaat vervolgens wel degne afzijken in het eerstvolgende topic van die persoon *heb het nu ook even over andere topics*)
Laatst bijgewerkt door IcePrincess op 04-06-04 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:03

Ik vind je prijzen nog steeds veelste hoog liggen.

Je weet hoe ik er over denk. (zo ondertussen denk ik wel)
Ik studeer er voor, en zelfs anderen die hun opleiding prima afgerond hebben vragen niet zo veel.
Belachelijke bedragen gewoon, het spijt me. Ik ga liever zelf aan de slag dan.

Ben het met IcePrincess eens.
Als ik je een goede tip geef negeer je die 9 van de 10 keer gewoon.

Ik neem aan dat je graag wilt leren?
Dan zul je eerst je fouten onder ogen moeten zien...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:13

ik gebruik alle tips en leer er ook zeker van... maar als mensens gaan roepen dat mijnn foto's TE veel op hun foto's lijken en daarmee dus willen zeggen dat ik hun "nadoe" vind ik gewoon een schreeuw van "ik ben beter als jou, ik ben het goede voorbeeld en beter als mijn kan je toch niet worden dus doe me niet na".... vind dat zinnetje van iceprinces gewoon erg arrogant overkomen... dat mijn foto TE erg lijkt op de hare...

zelf ben ik ook bezig met verschillende studies en leer daar veel van, mijn prijzen zijn door mijn docent gegeven, hij vind dat ik dit makkelijk kan vragen, en het blijkt ook te kunnen anders zou ik niet asl meerdere opdrachten gedaan hebben (die niet allemaal op mijn site staan aangezien ik de mensen om toestemming vraag deze op mijn site te zetten en sommigen dat niet willen...)

ik wil graag meningen en adviezen opvolgen maar vind de dingen van iceprincese geen tips of adviezen.. ben zelf ook niet echt onder de indruk van haar fotografiekunsten (wat ik absoluut niet kwaad bedoel) , maar leer liever van mensen die ik "goed" vind als van het werk van mensen dat me niet aanspreekt....


ik ben zelf ook nog maar een "beginnende prof" Tong uitsteken en vind mezelf dan ook zeker niet geweldig... er zijn mensen en hun waar ik echt tegen op kijk, hoop ooit zo goed te worden maar die weg is nog heel lang...

wil niet weer in het oude ruziepatroonvallen , dus tips enz zijn heel erg welkom alleen wel over de site en niet over "het pikken van iedeen" wat helemaal niet aan de orde is....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-06-04 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:15

*stuurt pb*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:16

Als we zo gaan beredeneren ga ik mijn prijs ook om hoog gooien Vork Is wel fijntjes voor mijn spaarspotje denk ik zo.

Tja...
Het is maar net wie je goed vind. Gelukkig zijn de meningen daar over verdeeld Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:20

Fairie schreef:
Als we zo gaan beredeneren ga ik mijn prijs ook om hoog gooien Vork Is wel fijntjes voor mijn spaarspotje denk ik zo.

Tja...
Het is maar net wie je goed vind. Gelukkig zijn de meningen daar over verdeeld Haha!



ik hou je niet tegen, jij vind bijna iedereen te duur als ik zo de toppics lees dus mischien zijn jouw prijzen wel te goedkoop.. je levert netjes werk heb ik gezien en als je daar te weinig voor vraagt is dat enkel je eigen portomonee die je daarmee leeghoud...

gelukkig zijn de meningen ind verdeeld over wie elkaar wel en niet goed vind...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:27

IcePrincess schreef:
*stuurt pb*


*wacht vol spanning af* Haha!


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:32

Ik vind dat ik een prima prijs vraag.
Ik heb rekening gehouden met het feit dat ik niet geregistreerd sta bij de de KVK.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:34

Fairie schreef:
Ik vind dat ik een prima prijs vraag.
Ik heb rekening gehouden met het feit dat ik niet geregistreerd sta bij de de KVK.



ik weet niet wat je vraagd, gaat me ook weinig aan, ik zelf ben wel bezig met de KvK wil geen troubels met de belasting

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:00

Ok, iedereen kleppen dicht nu. Is het nodig om daar over te gaan ruziemaken, doe dat fijn via de pb, fairie en debo Boos!
Het gaat me geen fiets aan, het ging ook om de website [ en het eventuele promoten daarvan] nu niet erover doorzaniken, de website ziet er prima uit, hoog tarief of laag tarief. Boos!:(

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:12

Flutterby schreef:
Ok, iedereen kleppen dicht nu. Is het nodig om daar over te gaan ruziemaken, doe dat fijn via de pb, fairie en debo Boos!
Het gaat me geen fiets aan, het ging ook om de website [ en het eventuele promoten daarvan] nu niet erover doorzaniken, de website ziet er prima uit, hoog tarief of laag tarief. Boos!:(



Verward whow.... t is onder tussen al via pb uitgepraat hoor ... (nouja tussen iceprinses en mij)

Maar ind Ontoppic verder aub ....

8Eveline

Berichten: 3207
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:13

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Flutterby
Volgends mij zijn dit gewoon frustaties van andere topic
Ik vind je site iedergeval er erg mooi uitzien Debo ik vind het mooi overzichtelijk gedaan. Met de tekst enz. Je ziet namemijl wel eens site waarbij rechts en links veel foto's staan. Zodat je de tekst haast niet kan lezen. Ik vind de paarden foto's het leukst Schijnheilig Ohja ik zag ook een foto van een hond. Die staat ook in een ander topic ik herekend hem Haha! die is erg mooi gedaan met dat zwart op de achtergrond
Ga zo door OK dan!

PS ik zie dat het opgelost is mooi zo Lachen

Nog steeds dyslecties

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:43

Ik maak geen ruzie Haha!
Gaf enkel mijn mening.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:27

Fairie schreef:
Ik maak geen ruzie Haha!
Gaf enkel mijn mening.


ja, die je door ging drammen. Niet dat ik partij zou trekken of wat Clown
Maar ik werd een beetje moe na een klote dag op school.. en dan nog al die irri mensen bij [CB] zou je... bla bla *schaap*

Ik vind de prijzen wel mee vallen, heb er hogere gezien hoor. Ik vind de site trouwens mooi ingedeeld, met al die aparte 'termen' en die weer onderverdeeld.. Lachen

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers