Zadels gepast..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Zadels gepast..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:59

Ja, toch maar een dikke knoop doorgehakt (mede dankszij mijn lieve ouders) besloten om een nieuw(er) zadel te gaan kopen.
Ik loop al een halfjaar te zoeken en te 'mieren' maar kon niet vinden wat ik graag wilde.
En aangezien het toch heel belangrijk is dat er op mijn paard een goed passend zadel ligt én ik er heerlijk op/in zit... heb ik gisteren iemand met zadels langs laten komen.
Heb van alles geprobeerd, maar was (ja.. save the best for last) uiteindelijk helemaal blij, met een (2e hands) Prestige Venus.
Ik heb nog niets besloten, want het is een nogal klein zadeltje, waar ik wel heerlijk opzat, maar ik wilde toch graag een vergelijk hebben met een grotere inch.

Het is een (redelijk licht) bruine, op zich heel sjiek bij Padaula, maar ja.. dan moet ik natuurlijk ook aan een andere singel en hoofdstel..
Ik denk er nog even over en ze komen van de week nog een keer langs met die andere Prestige.

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:03

Kwamen ze bij jou dan dus ook 2ehandszadels passen? Dat doen geloof ik de meeste van die zadepassers niet. Waar zit dat ergens waar je dat heb laten doen?

Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 14:11