Bult.... insecten/eiwitten of?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Bult.... insecten/eiwitten of?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 11:42

Regina heeft al een tijdje wat bultjes onder haar buik, het is eigenlijk niet echt gevoelig maar ik vind het er niet goed uitzien
Nu zat er opeens ook een bultje een stukje hoger, vrij ver naar achter en ongeveer ter hoogte van de onderkant van het zweetblad zeg maar. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar weet niet of het duidelijk genoeg te zien is.....

Afbeelding
Afbeelding

Het zou een insectensteek kunnen zijn, maar een paard van een exstalgenoot heeft wel eens helemaal onder de bulten gezeten na een allergische reactie, daar heeft dit toch ook wel weer wat weg van. Wat denken jullie?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:59

ik denk insecten. mijn pony had het daar ook altijd.
schuurt ze er ook aan?

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 15:16

Nee, ze schuurt er niet aan en het is volgens mij ook niet gevoelig.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:21

Hoe voelen ze aan? Zijn het kleine bulten, ong vingertop iets kleiner of groter kan ook.. Jeuken ze? worden het er steeds meer en in de buurt v elkaar? Komt er pus uit of vocht als ze open zijn?

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:40

insecten bult lijkt mij,kan je ze bewegen?[indrukken en tegen aan duwen?]

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:07

grietje heeft nu ook bulten (voelen aan als schilfers) maar dat was heel gevoelig. ze had een bovenhuids ontsteking ofzo. dus als je het niet vertrouwt gewoon DA bellen, maar als ze er niet gevoelig op reageert en er gezond uit ziet en oo kgewoon eet enz, zal het waarschijnlijk gewoon insectenbeetjes zijn.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 22:14

Ze gaan niet open, verschijnen niet echt steeds meer in de buurt van elkaar, maar het worden er wel langzaam aan meer. Ze zijn een stuk groter dan je vingertop, denk zo'n 5cm doorsnede....
Ik zal morgen eens voelen hoe ze aanvoelen Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:37

Mijn ijslander heeft ook wat bulten op zijn zij. Net achter de zweetbladen zeg maar.
Maar dit komt denk ik door teveel aan vet. Hij is namelijk behoorlijk aan de maat, omdat hij dag en nacht in gras staat.

Nieuw profiel! Eindelijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ghazella, Nancy01 en 113 bezoekers