prestige topdressage , iemand ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

prestige topdressage , iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 16:53

HAllo,

even een vraagje aan de mensen die een prestige topdressage appaloosa hebben.

Ben benieuwd hoe ze bevallen enzo.

Ik heb er nu een op proef , ga m vanavond proberen. Is pas drie maand oud en ziet er perfect uit. De nieuwprijs is 3200 en deze is 2500. De ruitersport zaak heeft m al op m paard gepast en hij ligt super.Nu nog even uitproberen!

Dus als iemand dat zadel heeft geef ff je mening please!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:34

Ik zou het niet weten Haha! Heb net gisteren een prestige zadel gekocht, dressuur met dikke kniewrongen, maar weet niet welk type (heb hem tweedehands gekocht).

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:49

ik heb er zelf nog nooit meegereden, maar ik vind ze er wel heel sjiek uitzien Knipoog

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 23:30

Ik heb m net geprobeerd en zit echt super!

Margje ik heb ook die met dikke kniewrongen, vindt t eerlijk gezegd niet mooi maar rijdt wel heerlijk!
Hoe oud is die van jou en hoeveel betaal jij ervoor?

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 00:14

Ik heb zo'n zadel. Ik heb hem 5 jaar geleden 2de hands gekocht. Hij was toen al 4 jaar oud. Zit als een huis en hij blijft mooi zwart. Dit zadel past op bijna alle paarden. Een aanrader. Het zal wel een verouderd model zijn, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb ook een Daaleman, die zit ook heerlijk, maar die is op maat gemaakt voor onze mega brede fries Grandioos.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:34

Ik weet niet precies wat voor model ik heb, maar in ieder geval zit het zadel dat ik heb heerlijk. Het is met een extra zachte zitting.

Voor de rest ligt het al op het 3e paard en het paste op alledrie, ook al waren ze heel verschillend van bouw.
Ik heb mijn zadel trouwens al verkocht Haha! voordat ik het te koop heb. Er zijn heel veel liefhebbers voor.

Volgens mij waren ze toen ik hem kocht alleen in bruin te koop, maar door het schoonmaken met zadelzeep lijkt hij toch zwart.

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:21

Ik heb zelf ook zo'n zadel en het zit als een huis. Echt super lekker. Zacht en stevig. Je kan door de kniewrongen je been niet optrekken en hierdoor blijf je makkelijker goed zitten. Echt aan te bevelen en waar voor je geld. Grtzzzzz

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:05

Obsession, die van mij is zo goed als nieuw zeiden ze... Haha! Wisten niet precies hoe oud, maar ziet er nog nieuw uit. We hebben er €700,- voor betaald. Ik moet er nog voor de eerste keer op gaan rijden, gelukkig zijn jullie positief!