lekker 'crossen' op de hei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

lekker 'crossen' op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 19:30

het was zondag en nimber en ik zouden naar de hei gaan met zn tweeen. toch maar niet. leonie, een meisje van stal ging ook mee met haar pony met de sulkey. in het begin ging het nog goed met olympic en mij, maar toen we terug gingen moest ik een hek openhouden. lodewijk was al door het hek gelopen en olympic wou er natuurlijk achteraan, maar hij moest op mij wachten. daar had meneer dus helemaal GEEN zin in Boos! hij liep door en duwde mij tegen het hek aan met mijn rug in een uitsteeksel. dat was een zeer onprettige beleving moet ik zeggen. ik boos dus ik sleog em. toen was ie wel braaf en stond ook weer netjes stil met opstappen (meestal doet ie dat neit in het bos). dus hij was ook wel weer een klein beetje braaf. de rest ging weer goed, totdat we bijna thuis waren. nimber en lottie sneden een stuk van het pad af en ik niet. olympic was helemaal over de rooie omdat ie niet met lodewijk mee mocht. dus meneer in mooi passage naar huis toe. ik was daar overigens wat minder blij mee. ik kreeg em niet meer gewoon aan het stappen. stom beest. maar goed, zo is hij. ondanks dat alles heb ik toch nog fin buitengereden en lekker over de hei gegallopeerd.
gr anouk

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:36

hoe bedoel je ik ben homo???? *lol* olympic kan echt niet zonder lot he!!
gek beest....
je weet nu iig dat ie de passage kan laten we t daar maar op houden Knipoog Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:14

pffff echt vreselijk gelukkig is de liefde niet zo wederzijds *LOL*
van de week was piggy ontsnapt ik had net lodewijk op stal staan en wou afzadelen komt erineens zo'n zwart monster mijn stal binnendenderen Lodewijk keek echt zo van wat doet dat in mijn stal?????????

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:22

Goh Olympic was zo lief toen ik er zonder zadel op zat!
Ik kon hem gewoon met halster aan en touw aan beide zijden sturen, ging prima.
Zit heerlijk trouwens Piggie!
Maar jah, Olympje mocht toen ook wel naar de wei verderop in het bos...
En ja dan zou ik ook braaf zijn want dat wil je wel dan.
Maar zonder Lodewijk nog een stuk verder moeten rijden?
Dat is wel heel erg hoor. Zo saai alleen, dat is toch niks aan?
En wat die passage betreft...
Olympic gaf gewoon even aan dat Lodewijk niet de enige is die ambities heeft voor de Olympische Spelen... *LOL*