uitprobeersels met mijn nieuwe digi!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

uitprobeersels met mijn nieuwe digi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 22:20

vandaag heb ik een nieuwe digi gekocht, wilde graag een nieuwe maar had nog niks gezien wat leuk speelgoed is en ook betaalbaar, en vandaag stond er in de krant een aanbieding van de lidl voor een 5,0 miljoen megapixels digi mét sportfunctie etc. en ik had geluk, ik had de laatste!!

maar hier dus wat uitprobeersels:
Afbeelding
Afbeelding caja met haar nieuwe bot, ze is geschoren(haar vacht was onkambaar...)
Afbeelding onkruid en een stuk steen. tsja, boeiend is het niet, maar hij was wel mooi scherp vond ik
Afbeelding tijger die op het vissenvoer(en ook wel een beetje op de vissen Tong uitsteken) aan het loeren is. (ze is verslaafd aan vissenvoer Vingers aflikken)

en natuurlijk ook nog de paardjes:
Afbeelding vip, de toekomstige ruin(volgende week donderdag gaan zn ballen eraf)
Afbeelding ik was hem aan het opjutten..
Afbeelding helaas issie lomp en heeft ie een kale plek op zn hoofd, anders was het een hele mooie foto geweest..
Afbeelding (weer die stomme plek)
Afbeelding
en boef natuurlijk ook nog(op commando flemen, maar hij deed zn lip al weer naar beneden..)

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:01

Zow had jij even geluk! Mooie scherpe foto`s en wat is je hondje lekker wollig Lovers . Nu gaan we vast lekker veel Boeffoto`s te zien krijgen de komende tijd Knipoog .

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:04

Het zijn mooie foto's geworden.
Leuk paardje en die laatste foto is ook erg leuk OK dan!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:34

gave foto's die van boef is leuk
jammer dat hij net ze lip naar beneden deed
wel erg mooie kwaliteit

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 14:54

Pjelk schreef:
Zow had jij even geluk! Mooie scherpe foto`s en wat is je hondje lekker wollig Lovers . Nu gaan we vast lekker veel Boeffoto`s te zien krijgen de komende tijd Knipoog .

tuurlijk! had ook een heleboel filmpjes, maar die kreeg ik even niet geupload...