Zou ik in jullie zadelkast mogen spieken?? foto's!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Zou ik in jullie zadelkast mogen spieken?? foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 11:50

Zoals de topic titel al vermeld: Zou ik eens in jullie zadelkast mogen spieken?? Cheese!

Ik zal beginnen, ik heb 2 kasten op stal. (en dan de spullen die nog allemaal in de auto, trailer en thuis liggen Lachen )
Afbeelding

Afbeelding

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:51

Mag best maar ik heb alleen geen zadelkast Haha!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:51

Pfieuw zou je niet eens een uitverkoop houden? Knipoog bij mij ligt er veel thuis dus mijn kast steekt niet erg vol gelukkig maar het is zo al erg genoeg eer ik iets vind Lachen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:53

ik ga er binnekort wel eentje maken haha.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:55

Je hebt wel veel anky dekjes zeg. Haha!
Ik tel er drie.

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:00

Eigenlijk 4! De witte heb ik thuis liggen op het moment Lachen

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:00

Haha! zou best mogen, maar ik heb geen foto's en in mijn kast(je) ligt trouwens alleen mijn zadel/hoofdstel/cap en vliegendeken Knipoog , maar de rest van de zadelkamer ligt wel helemaal vol Bloos Schijnheilig (we moeten nodig meer kasten hebben Bloos! )

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (Belgiƫ), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:23

Heb vorige week grote kuis gehouden. heb zeker 10 dekjes weggegooid, 2 paar versleten transportbandages, 2 paar peesbeschermers, versleten dekensingel,.... Echt dingen die ik toch nooit meer zal gebruiken. Heb wel intussen 3 complete nieuwe lamicell-setjes gekocht Lachen

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Belgiƫ, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:10

Cirano schreef:
Heb vorige week grote kuis gehouden. heb zeker 10 dekjes weggegooid, 2 paar versleten transportbandages, 2 paar peesbeschermers, versleten dekensingel,.... Echt dingen die ik toch nooit meer zal gebruiken. Heb wel intussen 3 complete nieuwe lamicell-setjes gekocht Lachen


Laat mij raden... bij Equip-p langsgeweest toevallig? (ik heb mij ook laten verleiden tot een beige/bruin lamicell-setje en mijn zus tot een grijs)

Wij hebben een zadelschuur ipv kamer en ik zet daar zeker geen foto's van op bokt want ik schaam mij dood voor al de rommel die daar ligt...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:11

Eh....wat zie die van jouw er netjes uit!
Ik heb de helft, daar hangt mijn zadel dan niet in want dat past niet, maar ik heb voor mijn merrie al 4 winterdekens thuis liggen.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:17

wij hebben een soort grote zadelkamer zonder deur(het is gewen zadelkamer maar ljkt er eem beetje op, kruising zadelkamer/kast Tong uitsteken. Daar hangt al het tuig in( dat zijn 4 tuigen voor het mennen) en 2 zadels en 3 hoofdstellen, en een poetskist, en de voerton, en nog een hele boel zooi om het leer soepel te houden, wondjes af te stippen, zeep, en nog een heleboel meer Tong uitsteken

en er boven op liggen alle oude rijlaarzen, shabrakjes, hoofdstellen, halsters, peesbeschermers en al die andere zooi die je eigenlijk niet meer gebruikt maar toch niet weg gooit omdat je het misschien ooit nog is nodig bent Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:20

Ik had een foto gemaakt van mijn kasten maar uiteraard kan ik hem nergens vinden nu.... Ik zal vanmiddag even een nieuwe maken Haha!.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:28

Hihi grappig, zal straks ook even foto`s maken Lachen

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:03

ik wil ook een kast maar er is geen plek op stal

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:22

Ik heb 1 kast thuis (zo'n enkele kledingkast, te vergelijken met die van jouw)
1 kist op stal en er nog een zooi naast,
Ik ben hard opzoek naar een 2e kast hahaha!

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:25

hihi, nou mijn kast is een beetje kaal. Er hangt een zadel in, 3 dekens bovenin. Onder mijn zadel een poetskoffer en op de bodem heb ik een open poetskoffer met vet en teer, zonnebrand uiervet betadine en dat soort rommel en onderin mijn laarzen. 1 voordeel is dat mijn bolle pony 26 is en niet meer wordt gewerkt Lachen Owhjah.. hoofdstel rechts aan de wand links 20 halsters ofzo en 2 paar teugels en een longeerlijn.
Maar ik ruim de kast heel ruimtebesparend en handig in.
Wil je een cursusje volgen bij mij? Leer het je zo Tong uitsteken

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:28

mmm mijn 2 persoons stalen kast( zo'n grote) is niet zo bijzonder: halster, hoofdstel, cap, zadel, plastic box met bandages en m'n transportbeschermers, verder op de bodem een harry;shorse poetskist met teer en shampoo enz. twee zweepjes en peesjes en laarzen en poetskist... Op me kast al me dekens en dan nog twee tafels( alles staat in n lege box) met allemaal troep en thuis nog allemaal troep Haha!

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:32

heb ook geen zadelkast

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:33

Mijn zadelkast binnen, op stal hangt al het grote spul (dekens, halsters, poetskisten en ga zo maar door. Mijn dressuurzadel hing beneden en ik had geen zin om het naar boven te slepen voor een foto, dus die staat er niet op.

Afbeelding

In de lades ligt klein spul, als neusbontjes, sporen en bitten.
Laatst bijgewerkt door Imker op 03-06-04 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:34

Zo nette zadelkast imker! Lekker veel shabrakjes Knipoog

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:43

Wij hebben een zadelkamer met een matje om je voeten te vegen Tong uitsteken aan de linkerhand zadelbokken en poetskisten en aan de rechterhand haakjes voor halsters en hoofdstellen. Dan hebben we langs de wanden planken waar de caps, bandages, handschoenen, proevenboekje, paardensnoepjes, shampoo en een emmer, voedingssupplementen en al dat soort spulletjes op liggen. En we hebben in het 'vensterbankje' een paar extra borstels liggen die je altijd kan gebruiken, en een spaarpotje, waar je je 'donaties' in kan gooien of als je iets hebt laten slingeren geld indoet. (Opdat men geen troep laat slingeren *LOL* ) Achterin hebben we een rek met de dekens en sjabrakjes, en het tuig voor de koets. Daar hebben we ook een zwepenbak staan.

Uiteraard ligt er bij mij ook ontzettend veel thuis.. Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:29

_Romana_ schreef:
Zo nette zadelkast imker! Lekker veel shabrakjes Knipoog


Hehe, en dat zijn ze nog lang niet allemaal.... Er liggen er beneden nog een stuk of 4. Ik ben een beetje dekjes en dekenverslaafd. De spullen van Hilde liggen natuurlijk allemaal bij Hilde op stal, dit is alleen maar Imker-spul Bloos .

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:22

zozo jouw kast is nog netjes vergeleken met die van ons. we hebben er drie maar we hebben alsnog te veel spullen! ons hele gezin rijdt. dus zowieso al 5 caps... en dan nog poetsspullen, springzadel,dressuurzadel, veelzijdigheidszadel, enz. enz. je mag wel eens bij mij kijken hoor ik zal ff proberen om een foto te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:29

Mijn kast wil je niet zien heb er 4 Bloos
1 in de garage bij mijn moeder,2 op stal, 1 bij mijn vader thuis.En wat ligt er het meeste in: Halsters,en dekjes Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:48

ik heb geen zadelkast
ik heb een hele stal Tong uitsteken
en ik ga er ook geen foto's van maken
want het is daar echt een zooi
en op het moment ligt alles thuis omdat de paarden op de wei staan