Trots op mezelf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Trots op mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 18:24

Hey bokkers.

Hebben jullie ook soms zo'n dag dat je echt trots bent op jezelf? Ik had er vandaag dus eentje Haha! .

Vandaag kwam er een vrouw naar toen ik met Lady een buitenritje aan het rijden was. Ik kende dat hele mens niet eens

Ze vroeg eerst: "Meisje mag ik wat vragen?" Ik antwoorde netje: "Ja mevrouw natuurlijk"
Die mevrouw: "Staat ze ook te koop?"
Ik weer: "Lady is niet te koop, maar stel dat we overwegen haar te verkopen ben u de eerste die het te weten zult komen. Als u uw telefoonnr even opschrijft, kunnen we u bellen".
Mevrouw:"Wat een brutaal nest ben jij zeg!"

Ik ging zowat van mijn stokje en mijn ogen vielen geloof ik bijna uit mijn hoofd. Ik dacht, tja het komt misschien wel raar over op haar, maar wat denk je dat hoe het bij mij overkomt Scheve mond ..... helemaal raar. Hoe komt ze ineens op deze vraag? Midden op een fietspad.

Maar goed, ik had natuurlijk ook uit mijn naad kunnen schieten, maar daar schiet je niks mee op. Overigens, ik heb wel haar nummer netjes in mijn mobiel gezet, is het niet heel aardig van mij Haha!
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:28

Haha, hoe kom je erop? Ik zou op zo`n moment niet meer dan alleen nee sorry uit kunnen brengen.
Ik zou trouwens ook niet zomaar aan iemand durven vragen of het paard te koop is, jeetje!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:30

Wat een achterlijk antwoord van die vrouw! Ze vraagt er toch zelf naar. Ik vind haar nogal brutaal dat ze dat zomaar aan je vraagt midden op het fietspad. In dat soort situaties bedenk ik me achteraf altijd heel veel goede reacties. Maar anyway, ik zou mijn paard nu sowieso niet meer aan haar verkopen!

Lancelot

Berichten: 85
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:39

Ik begrijp die vrouw niet Haha!
misschien heeft ze je niet goed begrepen.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:54

Ik vind dat jij erg stoer gereageerd hebt, ik zou er niet op kunnen komen... Tja, achteraf pas, maar ja, dan heb je er niets meer aan... Cool

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:02

haha.

Ik stond ook wel van mezelf te kijken hoor Haha!
En dat mens... tja, nr uit mijn telefoon gewist en er achteraf erg over gelachen. Zat ik daar...lachtend op Lady en al die fietsers kijken hahah

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:17

Ik zeg gewoon altijd vriendelijk nee hij is niet te koop en rijdt vereerd verder.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:14

denk dat ze je verkeerd begreep , want zo brutaal was je antwoord toch niet?nou ja in ieder geval leuk om te weten dat anderen je paard ook wel zouden willen hebben!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:56

Ik zou ook gewoon nee zeggen en verder rijden Haha!
En haar antwoord vind ik vreemd. Ze vroeg er zelf naar Verward
Ach ja je hebt van die mensen he Tong uitsteken

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:02

Ik kreeg op (naast, want in de berm van) een fietspad een keer een zeikstunt over me heen van een oude taart (excuse my Latin) die begon te zeuren over paardenpoep op het pad (wasn`t me, mijn paard is erg goed getraind qua darminhoudlozingen). Scheve mond Ik kreeg er geen woord tussen en ondertussen stond mijn paard koud te worden en vervuilde zij mijn goede bui met haar gezever (bij sommige mensen komt er niets dan kille k*k uit hun strottenhoofd, moeten we dat mestprobleem dan zomaar negeren?).

Dus: is er een setje militante oude dametjes uitgerukt om paardeneigenaars uit te schelden of was het hetzelfde geprepareerde zeikstraaltje? Verward