Twee dikke theemutsen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Twee dikke theemutsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:03

Er zijn een heleboel foto's gemaakt van de paardjes en zo ook van onze dikke theemutsen, Santana en Labelle
Santana's veulen wordt binnen nu en 2 weken verwacht, en Labelle mag nog een week of 5

Eerst Labelle:
Afbeelding
Ze is al lekker dik, en haar uiers zijn in een week tijd ongeveer verdubbeld in grootte.
Ze wordt nog rustig bereden in de bak en lekker buitenritjes maken.

Santana:
Afbeelding
Bij Santana valt het eigenlijk niet eens zo op dat ze al zo lang drachtig is Haha! ze is nu wel lekker met zwangerschapsverlof
Laatst bijgewerkt door xingridx op 03-06-04 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:19

Wat een dikkerds he:P bij santana is het idd niet heel erg te zien.. ze draagt dr veulentje natuurlijk best hoog....
Leuke foto van nienke en jij op labelle. ziet er schattig uit zeg!!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:56

Leuke foto's weer van de dames;en het wordt weer spannend nu met Santana want het is vandaag volle maan en de vorige veulens zijn ook bij volle maan geboren.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:59

dan wordt het zeker spannend *LOL* zal me telefoon dan maar paraat houden he Tong uitsteken

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:06

Snowgirl38 schreef:
Leuke foto's weer van de dames;en het wordt weer spannend nu met Santana want het is vandaag volle maan en de vorige veulens zijn ook bij volle maan geboren.



EGT WAAR? IS HET VANDAAG WEER VOLLEMAAN Bloos! Scheve mond . hou me mobiel idd maaaar ffffkes bij de hand!! Bij santana wil ik dr ook weer graag bij zijn!!! Haha! , nou maar hopen dat dat lukt!!!
Had ut beter niet kunnen zeggen.. nou slaap ik denk ik van8 niet zo denderend Tong uitsteken hihi Knipoog

groetjes!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:43

Spannend!
Het zijn beide prachtige merrie's.

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:17

Nou het lijkt erop dat de volle maan zijn werk al doet want Santana was vanavond aan het kegelen. Bloos!
Wordt weer een spannend nachtje op de Woltershof,en natuurlijk als het veulen er is Cheese!

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:30

jaja.. en die is er ... Falko... super gave driekleur hengst!!! zooo lieff!!!!
Frustym 5.30 geboren op 4-6.. jammergenoeg geen 6-6. maarja je kan niet alles hebben he.. hij is verder gezond en dat is het belangrijkst!!!