1e officiele westrijd, = gelijk 3 winstpunten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

1e officiele westrijd, = gelijk 3 winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:24

Nou vandaag gingen we voor het eerst officieel starten met dynamiek in bunschoten bij Tolboom, was al om 4 uur vanacht wakker, maar van de zenuwen kon ik niet slapen Gaaaap
Jeetje wat was ze kijkerig ik dacht nou we kunnen wel naar huis gaan en vertikte het om langs het jury hokje te gaan, gelukkig was dit snel opgehouden, dus had weer wat moet Haha!
Het resultaat was in de eerste proef 4e met 1 winstpunt, en in de tweede proef 1e (tezamen met iemand anders) met twee winstpunten 170 punten.
Ik had nooit gedacht dat ik een prijs zou winnen laat staan 2 Haha!
Weer een ervaring rijker, maar zit nu toch wel vemoeid achter het scherm.
Volgende maand was al helaas vol, dus de volgende wedstrijd zal over 2 maanden zijn. Kunnen we lekker weer verder oefenen. }>

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:32

super zeg. ghefeliciteerd..ga zo door zou ik zeggen...

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:46

ik ben vorige week ook voor het eerst L1 gestart en had ook gelijk 3 winstpunten 162 en 169 en 1 maal 1e en 2e, ik weet dus hoe je je voelt, lekker dus.
op naar de volgende wedstrijd en volhouden, dit zijn vvan die dingen waar je veel zelfvertrouwen van krijgt.

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:49

ik ben vorige week ook voor het eerst L1 gestart en had ook gelijk 3 winstpunten 162 en 169 en 1 maal 1e en 2e, ik weet dus hoe je je voelt, lekker dus.
op naar de volgende wedstrijd en volhouden, dit zijn vvan die dingen waar je veel zelfvertrouwen van krijgt.