Megan komt morgen al!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Megan komt morgen al!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 21:40

Een kleine wijziging in het programma...Het was echt een superdrukke dag vandaag. Eerst naar carpoolplaats in Deventer, om m'n oma op te halen, daarna naar Eefde om weer bij Megan te kijken, ik heb eerst gereden, ging echt lekker. Ze kan zo heerlijk lopen! Daarna m'n broertjes en ook dat ging goed, ze werken natuurlijk veel minder in dan ze gewend is maar daar trekt ze zich niks van aan, die gaat denk ik altijd gewoon door.
ingrid wist ook nog wel wat zadels te koop, Apeldoorn was niet zo ver rijden...Auto volgeladen, haar kinderen moesten ook mee, mijn schoot was dus ook bezet( wel leuk,lief meisje). Nog best een stukkie rijden, naar de Levade in Wenum-Wiesel, wie-o-wie heeft daar z'n paard staan? Toch wel iemand denk ik...We zijn weer terug gegaan met een Prestige zadel, dressuur richting veelzijdig, zat heel goed. Weer naar Eefde dus.Daar kwamen we erachter dat we nog 3 weken moesten wachten voor Megan zou kunnen komen, of het zou morgen al moeten. Ja,waarom niet he!Morgen komt ze dus, we gaan haar om een uur of twaalf ophalen. Heb er echt zin in, het is echt een superpony en die staat hier morgen in de stal Haha! Van daaruit naar de McDonalds in Deventer(alweer), meteen door naar Zwammerdam voor een trailer die te koop stond, Ifor Williams. Was niets voor ons, toen weer naar huis...
En nu maar kijken of ik vannacht kan slapen, kan echt niet wachten tot morgen!!! Haha! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:08

Gaaf!!
Ik kom snel een keertje kijken!!
Ik zit nu ook in apeldoorn bij obsession..
slaapze vannacht. Knipoog

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 00:23

Leuk zeg Margje!! Jullie allemaal gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 18:20

Dank jullie...ze staat nu lekker in de stal te eten, het is echt een superbeest! Liep zo de trailer in, bochten vond ze minder maar komt er dan toch weer rustig uit. We hebben haar meteen in de wei gezet, het ging best goed met Spot. Op stal doet Spot nog wel lelijk, maar Megan blijft vriendelijk, in de wei stonden ze gezellig samen Lovers Heb echt een uur over het hek staan hangen, kreeg er geen genoeg van. Ze ziet er zo mooi uit, lijkt wel op een paardje van een bokker, weet alleen zo niet wie. Ben echt verliefd..jij zeker ook Nath? Haha! op jou meisje dan he

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:28

Ok, het is verboden om op je eigen berichten te reageren,maar als niemand anders het doet doe'k het zelf wel! Haha! Heb net mijn meisjes gevoerd en ik word met de seconde verliefder op Megan. Ze laat zo maar haar eten in de steek om even te kletsen en uitgebreid mij te besnuffelen en te flemen(doet ze veel..). Voel me wel een beetje schuldig tegenover Spot hoor, die is zolang het enige paardje voor me geweest en ik kan echt niet meer zonder haar, als het zou moeten zou ik ook niet weten hoe, maar hoe gek ik ook op d'r ben, zo in de wolken als nu ben ik, zeker in het begin, toch nooit geweest hoor! Maar hetis ook wel logisch dat je bij het ene paard meer klikt dan de ander denk ik. Zit nu echt te stralen achter m'n computertje! Zal lekker dromen vannacht Dromen

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:31

heb je al foto's?wel opschieten daarmee he!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:45

Jaja, ze staan nog op het filmpje. Maar kan nooit lang duren voor dat die vol is, want elke keer als ik buiten kom staat er zo'n mooi koppie naar me te kijken *LOL*