het GROTE foto-verslag van weekend machie&renske!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

het GROTE foto-verslag van weekend machie&renske!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:04

het zijn heel veel foto's maar t is zeker de moeite waard Knipoog ik heb er niet vor niets bijna een uur over gedaan om alles bij elkaar te zoeken Haha!

zaterdag eind vd middag, zo rond 17.15/17.30 heb ik machie opgehaald van de bus en zijn we naar ons thuis gegaan
hebben we lekkere frietjes gegeten Vingers aflikken en daarna is machie desire(het paard van mn moeder) gaan rijden

Afbeelding

Afbeelding

en uitstappen
Afbeelding

ikke ook nog ff
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor meer foto's: [HAW] Machie & Desire @ work in hoogeloon!


daarna gingen we ons klaarmaken om te gaan stappen in eindhoven

ik sta hier wel erg vreemd Bloos
Afbeelding

machie
Afbeelding

en ikke
Afbeelding

avondje Eindhoven was zekers wel geslaagd we hebben ons lekker uitgeleefd wat leuke reacties van jongens opleverde en een hoop boze gezichten van meisjes Tong uitsteken
maar we zijn heel netjes gebleven

zondag zijn we een buitenritje gaan maken, ik op Quentin en machie op Desire, en marjolein met Jolie kwam ons ophalen, lekker 1,5 uur door t bos gereden en daarna waren we toch nog wel erg duf van het avondje stappen Schijnheilig later zijn we daarna nog met Destiny en de honden gaan wandelen

machie had t makkelijk, die had desje vast, ik 2 gestoorde honden Clown
Afbeelding

uhm nee kevin, we gaan net weg richting bos, we gaan dus NIET de oprit op richting voordeur
Afbeelding

hondjes los, en samra vliegt maar meteen achter kevin aan
Afbeelding

kevin durft dichtbij des te komen, maar ja des ziet toch alleen maar lekker gras Vingers aflikken
Afbeelding

wandelen gaat erg makkelijk als er 2 honden voor je voeten lopen, en je een pony vasthebt die alleen maar wil eten Clown
Afbeelding

lekker gras he desje Vingers aflikken
Afbeelding

Afbeelding


zondagavond zijn we best optijd gaan slapen, het was echt wel rotweer dus we zijn maar niet meer met de scooter naar Reusel gegaan om te gaan stappen.
maandag zijn we rond 12 uur met marjolein en 2 stalgenootjes, kelly en Kelly gaan buitenrijden, en de 2 friezen met de bokkers merelberfe en miekevgool erop gingen ook mee

hoofdstel omdoen, Q staat half te slapen
Afbeelding

mijn mama met haar paardje, halster ging mee zodat de paarden bij de bokkerijder even lekker kunnen grazen
Afbeelding

klaar voor vertek
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marjolein, kelly&kelly zijn inmiddels bij mij huis aangekomen dus we vertrekken!
Afbeelding

en daar komen de 2 friezen ook al aan!
Afbeelding

Afbeelding

de hele groep in het bos
Afbeelding

links voorop met lichte jas Merel(merelberfe) met Ynskje, rechts voorop marjolein(tessya op bokt) met Jolie
2 middelste(met rode jas en blauwe jad) kelly met susan en kelly met esprit, 2 stalgenootjes van marjolein
en links ik met Quentin en rechts mieke(miekevgool) met wiebke

Afbeelding

helaas kwamen we na een hafuurtje langs en huis waar ineens een hond te voorschijn sprong en alle 7 paarden vol op de rem gingen, waarbij t paard van marjolein ineens kreupel liep, en niet een beetje kreupel, nee ze wilde echt niet meer op haar voorbeen staan
dus de staleigenaar gebeld van de stal waar ze staat, die is hun met de trailer op komen halen, en op stal is de DA erbij geeest, scheurtje in de pees+bloeduitstorting op de pees, zie ook marjoleins eigen topic: [VvdD] Rare sprong -> peesproblemen


links susan, rechts esprit en daarachter desire tijdens t wachten op de trailer voor Jolie
Afbeelding

Q tussen zn 2 friese vriendinnetjes
Afbeelding
hij heeft zn record 'braaf-stilstaan' verbroken *LOL* (oke hij heeft wel heel wiebkes oor in zn mond gehad, maar verder was ie lief Knipoog )


Esprit en daarachter een grazende Desire
Afbeelding

maar we zijn daarn met zn 6en verder gereden naar de Bokkenrijder, was een leuk stukje buitenrijden, we hebben zelfs nog gesprongen over een aantal opgehangen boomstammen die de paden voor paarden+koetsen moesten afsluiten en lekker gegalloppeerd, Desire komt niet zo vaak in het bos en die vermaakte zich prima, was niet moe te krijgen Haha!

de 2 grootste mietjes voorop, Q en desire(dee had heel de weg dr orn naar voren en nu net op de foto zijn ze naar achter)
Afbeelding


ja ik zit er nogsteeds op hoor Clown
Afbeelding

merel en mieke
Afbeelding


kelly & kelly
Afbeelding

mieke, kelly&kelly
Afbeelding

eenmaal bij de Bokkenrijder aangekomen werd t toch wel wat slechter weer en dus de paarden snel opmstal gezet, en toen ging het flink regenen en onweren

de stallen zijn een soort van stands, waarbij de voorkant van de stal voor de helft open is, en je dus zo bij mensen op hun tafel kijkt met je paard, en Q vond dat ook wel interessant Lachen

Esprit en Susan op stal, kelly zit ervoor(zo dicht staan de paarden dus bij de tafeltjes Haha! )
Afbeelding

desire, machie, mieke, merel, een stukje van mij, en Quentin in de stal
Afbeelding

kelly bij susan en esprit(die halve man, darnaast stonden wij met de paardjes)
Afbeelding

toen het wat opklaarde zijn we terug gereden, en hebben we van de fries van mieke een heerlijk modderbad gehad, die liep voorop en gooit nogal wat zand naar achteren als ie galloppeert....
t laatste halfuur/3kwartier regende het ook nog dus we kwamen doorweekt en onder de modder weer thuis aan, rond 17.00 meteen lles schoongemaakt en zelf gaan douchen en toen waren we weer best wel moe!

's avonds kwam bjorn(mn vriend) nog langs en toen zijn we nog ff met de honden en destiny gaan wandelen


kom nou pony je hebt genoeg gegeten!
Afbeelding

desje met duivelsogen Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

machie en desje bij de grafheuvel
Afbeelding

en machie en bjorn die richting huis lopen met de honden
Afbeelding


en marleen wat doe je na zo'n lange dag Sigaar

Afbeelding


ook hadden we nog gezelschap op mn kamer van onze jongste hond samra, die lekker op machies's bed ging liggen terwijl machie aan t bokken was Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lief hondje

Afbeelding
en nee mn kamer is geen puinhoop, ik had hem supernetjes opgeruimd en gepoetst enzo!!

en dinsdagochtend zijn e nog even met desire gaan wandelen omdat mn moeder niet dageijks rijd en ze na 3 dagen flink te zijn gereden natuurlijk niet stil moet staan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nog meer vroege ochtendfoto's: [ITP] Machie&ik tijdens een ochtendwandeling met Desire!


machie het was een superweekend OK dan! ik kom snel richting Enschede!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:23

JEee wat veel fotos ! haha! Leuke fotos hoor! Ziet er gezellig uit!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:53

wow dit is het record meeste foto's in 1 posting! wel erg leuk zo te zien.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:06

Rens, ik vond het ook toppie! een supergeslaagd weekend
en zo's foto verslag maakt het wel helemaal af!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:11

ziet eruit als een geslaagd weekend

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:14

zo zech, konden het niet meer foto's worden?? Haha!
wel erg leuk hoor... eneh leuk hondje!!!!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:25

ik heb in totaal ruim 80 foto's gemaakt, en renske heeft ook nog een lading foto's gemaakt, dus als het moet, meer foto's kunnen hoor *LOL*

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:45

waar kennen jij en renske elkaar eigenlijk van Haha! jullie wonen niet echt bij elkaar in de buurt namelijk Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:06

wij kennen elkaar heerlijk via Bokt *LOL*
En nee, ik de buurt van elkaar wonen we zeker niet, dus zovaak zien we elkaar ook niet.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:48

Nou zo te zien heb je het idd erg leuk gehad, vooral die buitenrit was volgens mij erg leuk *LOL* leuk dat de paarden daar op stal kunnen staan..

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:39

Wraaah die paden herken ik :p
Leuke foto's maar wel erg veel!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:12

Wat een leuke foto's!!!!
zo te zien hebben jullie een erg leuk weekend gehad!

AssiejJarig
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:20

leuke foto's hoor Lachen leuk weekendje zo (op dat ongelukje na...) en Quentin vind ik nog steeds erg gaaf Tong uitsteken hoevaak ik het je ook mag vertellen Haha!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:48

moest leuk geweest zijn!
wat heb jij trouwens leuk haar Haha!

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:21

Ziet er echt super gezellig en leuk uit, wel ontzettend sneu van dat ene paardje Boos! Hoe gaa thet nu met haar?

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:50

Heel veel foto's ziet er inderdaad gezellie uit.