Op stallenzoektocht geweest en van mijn fiets gedonderd :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Op stallenzoektocht geweest en van mijn fiets gedonderd :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:38

Vandaag weer een grote "stallen-zoek-dag" het verbaasd me eigenlijk hoeveel stallen er nog hier in de omgeving zijn Haha!.

Ik sta nu in ieder geval op iedere manege hier in de buurt op een wachtlijst. Mijn paps en mams hadden vandaag een hele goede bui (en ze hadden ook een beetje niks te doen Tong uitsteken ) dus konden Nikki en ik met de auto mee.

Ik denk (hoop) dat ik een toffe stal heb gevonden. Ik had al een aantal stallen die me heel leuk leken, maar hier was het echt supergezellig. En nog vlakbij ook. Er is geen binnenbak, maar wel een buitenbak en een longeerbak en (heel belangrijk) zowel in de zomer als in de winter weidegang. De prijs is ook heel netjes, 220 euro all-in. Bovendien ligt het meteen naast een bos(je) dit betekend dat Nikki dan ook lekker met Jerai naar buiten kan zonder mij erbij, omdat ze niet met Jerai over de weg hoeft.

We waren ook nog op een hele vage stal geweest, er liep een vreemde kerel en een sjagerijnige vrouw. Ik vroeg dus aan die man: "Worden hier stallen verhuurd??" Hij: "Ja" Ik: "Hoeveel kost het om hier een stal te huren en wat zit er allemaal bij?" Hij: "Hoe weet je dat hier stallen verhuurd worden??" (Uhhh.....misschien omdat je dat een paar seconden geleden zei???? Clown ) Was wel grappig dus.

Verder heb ik op de terugweg een zeer charmante salto van mijn fiets gemaakt Haha! ik reed door een plas heen en daar zat dus een diep gat in en toen ging Patricia vliegen. Met het gevolg dat ik nu van mijn nek tot de onderkant van mijn rug pijn heb, ik zal wel weer een rare draai gemaakt hebben Haha!.

Het lijkt er in ieder geval op dat we een stal gevonden hebben, waar zowel ik als Jerai het naar onze zin zullen hebben. Ik ben dus erg Happy.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:42

Nou dat is een goed bericht toch. Dus je hebt even een salto gemaakt, moet je niet te vaak doen hoor *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:47

die salto lijkt me niet echt voor herhaling hervatbaar nee *LOL*
fijn dat je een leuke stal hebt gevonden!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:07

moet je nu ook al een cap op gaan doen op de fiets Haha! ??
Hopenlijk heb je er geen pijn aan over gehouden en wel een leuke nieuwe stal Haha!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:11

Bedankt voor de reacties, ik ben ook heel blij. Ik zie allleen dat ik in het verkeerde onderdeel zit Haha!. Kan iemand dit verplaatsen naar verslag van de dag?? Lachen Ik heb twee goede verklaringen voor mijn fout. a.) mijn echte haarkleur is blond, verven heeft dus geen zin Boos!. b.) doordat ik nog steeds vreselijk veel foutmeldingen krijg als ik gewoon bok, open ik alles in een nieuw venster. Ik zat dus op verschillende onderdelen in verschillende vensters te bokken en heb me een beetje vergist. Lekker slimme actie weer. Ik zal even kijken of er een moderator online is. Een cap op de fiets zal inderdaad misschien een ideetje voor mij zijn. Of zo'n prachtige fietshelm. Volgens mij is een cap op mijn fiets zelfs nog meer nodig als een cap op Jerai Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:43

Owww lekker slim weer Patries!!! Clown
Was idd gave stal!! Hopen dat ze daar kan staan!
Alleen als ik ga verhuizen is het waarschijnelijk dik 3 kwartier fietsen voor mij, dus ik ga lekkah bij mijn moeder zeuren voor een brommertje Tong uitsteken
Maar ik spreek je wel weer op msn of bel wel ffiezzzz

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 12:09

Ah das wel minder Nikki. Weet je al wanneer jullie gaan verhuizen?? Die kerel was echt weird he? Die aktie met die fiets was inderdaad niet handig, maar daar moet je Patricia voor heten he? Haha!