Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:nee mijne is de s6500 .. dat was een iets nieuwere dan die s5600..
mijne zoomt ook anders... de s5600 is met een knopje toch? mijne kun je zoomen en scherpstellen door aan de lens te draaien..
maargoed...zal wel niet veel meer dan die 110 zijn dan ^^
kan ik m beter houden eigenlijk haha
Eleandra schreef:Ik krijg in december een camera, aangezien mijn Panasonic Lumic LX2 na 2 jaar trouw gebruik opgevreten is door mijn paard.
Ik vond het altijd een erg fijne camera, maar had wel regelmatig last van ruis óf ietwat bewogen beelden als er niet veel licht was. Het blijft een probleem. Verder was ik tot nu toe te lui om echt wat uit de camera te halen, meestal stond hij in een vast programma of op automatisch. Dit wil ik wel veranderen, ik wil zelf wat meer met de instellingen aan de slag gaan, maar nogsteeds een mogelijkheid hebben om de camera op sportstand oid te zetten.
Mijn eisen:
-Tussen de 150 en 320 euro
-Minimaal 6 megapixel
-Beeldstabilisatie
-Minimaal 4x optische zoom
-Videofunctie met geluid
-Hij moet snel zijn, klikken is ook gewoon gelijk een foto, niet nog eeuwige vertraging
-Het belangrijkst voor mij zijn actiefoto's, beweging en het liefst ook nog nette foto's in iets minder lichte situaties
-Compact, hij moet meekunnen op buitenrit
-Stevig, niet meteen kapot bij een stofje, regendrup of kleine val
-Liefst accu
-Mooie kleuren (foto's)
-Zelf in kunnen stellen
-Macro is op zich onbelangrijk
Zo, een hoop eisen en ik kan me voorstellen dat er voor mijn budget geen dergelijke camera te koop is, maar misschien een die hier in de buurt komt? De vetgedrukte dingen zijn erg belangrijk voor me.
Zwitsal schreef:nee mijne is de s6500 .. dat was een iets nieuwere dan die s5600..
mijne zoomt ook anders... de s5600 is met een knopje toch? mijne kun je zoomen en scherpstellen door aan de lens te draaien..
maargoed...zal wel niet veel meer dan die 110 zijn dan ^^
kan ik m beter houden eigenlijk haha
manzano schreef:Das idd wel erg veelGeluk mee gehad
manzano schreef:Mocht iemand nog een omnibounce nodig hebben........ ze zijn in de aanbieding bij Kamera-Express voor 15,-
manzano schreef:Mocht iemand nog een omnibounce nodig hebben........ ze zijn in de aanbieding bij Kamera-Express voor 15,-