wie gaat naar de Equitana open air?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

wie gaat naar de Equitana open air?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 07:32

hey bokkers,

4 t/m 6 juni is in Rehnbahn Neuss een 'paardenfestival'. Er staan paardenkraampjes en er worden grote shows gehouden. Instructeurs van Parelli geven demonstraties, er komt een Haflingerquadrille met meer dan 80 paarden, (opgelet haflingergekken) en nog veel meer leuke dingen. Prijzen:

Vrijdag:
volwassenen €6,-
kinderen onder de 16 jaar gratis
zaterdag en zondag:
Volwassenen € 8,-
kinderen €4,-

kortom: wie gaat hier naartoe? Website: http://www.equitana-openair.com

      If I had a heart I could love you, if I had a voice I would sing
      after the night when I wake up, I'll see what tomorrow brings


prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 07:37

Ik, morgen Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:02

Ik wil er heel graag heen, maar vrees dat het niet gaat lukken Scheve mond

Ga wel ff op de site kijken

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:37

Ik vond de vorige "editie" heel erg tegenvallen en heb besloten dat ik mijn geld maar spaar tot equitana in Essen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:39

Ik had het wel in de planning maar de verbouwing van ons stulpje heeft even voorrang evenals een nieuwe bolide.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:37

Hoe groot is deze equitana vergeleken met degene in Essen? Ik ben op zoek naar een bepaalde endurance helm waarvan ik weet dat die te krijgen is op de equitana. Maar ik vrag me nu af of het de moeite waard is om hier heen te gaan... (o en dan moet ik wel morgen gaan Bloos! Scheve mond )

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:06

Is niet te vergelijken, en als je niet weet hoe de standhouder heet wordt het helemaal moeilijk om die helm te pakken te krijgen... en wie zegt dat die standhouder op de volgende "echte" Equitana ook weer aanwezig is? Kun je hem beter rechtstreeks bij de verkoper bestellen denk ik Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:23

promptertje schreef:
Is niet te vergelijken, en als je niet weet hoe de standhouder heet wordt het helemaal moeilijk om die helm te pakken te krijgen... en wie zegt dat die standhouder op de volgende "echte" Equitana ook weer aanwezig is? Kun je hem beter rechtstreeks bij de verkoper bestellen denk ik Lachen.


Het is een helm uit Amerika, wordt ook verkocht in Duitsland (niet in Nederland). Kan hem dus wel bestellen, maar ik wil de helm toch eerst wel eens passen, vandaar...


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:02

mmh, dacht dat het begin Juli was.....niet dus. Want wij zouden ook heen, maar denk niet dat dat dus nog wat gaan worden. Njah, volgende keer de indoor maar weer dan!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:38

ja ik ga ook morgen met 3 andere meiden. 2 daarvan zitten hier ook op bokt. ben nog nooit geweest dus ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:47

Ik ga morgen samen met Armanda (Bravura op Bokt).

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:50

Nee, ik ga niet, spaar mijn centjes op voor de Americana in September.

Je suis Charlie.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:01

NienkeMulder"]
[quote="promptertje schreef:
Is niet te vergelijken, en als je niet weet hoe de standhouder heet wordt het helemaal moeilijk om die helm te pakken te krijgen... en wie zegt dat die standhouder op de volgende "echte" Equitana ook weer aanwezig is? Kun je hem beter rechtstreeks bij de verkoper bestellen denk ik Lachen.


Het is een helm uit Amerika, wordt ook verkocht in Duitsland (niet in Nederland). Kan hem dus wel bestellen, maar ik wil de helm toch eerst wel eens passen, vandaar...
[/quote]


Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat je dan weinig kans van slagen hebt op Equitana open air. Naar mijn mening kun je het een beetje vergelijken met een veredeld concours, denk aan het JIM (Jumping Indoor Maastricht). Ik denk dat er misschien 10% van de stands staat in verhouding met Equitana Indoor.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:53

En te oordelen naar de strodorpen van grote concours zoals JIM of RAI, of zelfs maar Paard Ahoy, zul je steeds minder bedrijven in de strodorpen zien. Een stand kost niet zo'n klein beetje...

Je suis Charlie.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:55

Ik ga zaterdag heen met 2 vriendinnen, op de zaterdag avond zijn er ook altijd shows en die zijn erg leuk. De open air is niet te vergelijken met de echte equitana, inderdaad zo'n 10% denk ik.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:15

NienkeMulder"]
[quote="promptertje schreef:
Is niet te vergelijken, en als je niet weet hoe de standhouder heet wordt het helemaal moeilijk om die helm te pakken te krijgen... en wie zegt dat die standhouder op de volgende "echte" Equitana ook weer aanwezig is? Kun je hem beter rechtstreeks bij de verkoper bestellen denk ik Lachen.


Het is een helm uit Amerika, wordt ook verkocht in Duitsland (niet in Nederland). Kan hem dus wel bestellen, maar ik wil de helm toch eerst wel eens passen, vandaar...
[/quote]

Als je toevallig de Troxel bedoelt (die ik idd op de Equitana heb gekocht), Goedhard gaat die binnenkort ook verkopen!

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:24

Djilan schreef:
Als je toevallig de Troxel bedoelt (die ik idd op de Equitana heb gekocht), Goedhard gaat die binnenkort ook verkopen!

Het is idd een Troxel. Ze zien er erg goed uit en zijn wat sympathieker geprijsd dan de LAS helmen. Als Goedhard ze gaat verkopen zou dat wel heel mooi uitkomen Lachen

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:45

Ik Zou Wel Willen...Maarja...Mijn Ouders Hebben Daar Geen Tijd En Zin In Boos!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:04

Nou, Lia en ik zijn er vandaag geweest. Ik vond het in ieder geval heel leuk en gezellig. Er was zat te zien en te koop. Het waren allemaal leuke kleine tentjes met her en der een show-ring. Aangezien het buiten is, lopen de mensen elkaar niet onderste boven en kan men nog gewoon ademhalen! Ik vind het in ieder geval voor herhaling vatbaar en de sfeer is beter dan de "echte" Equitana!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:49

Bravura schreef:
Er was zat te zien en te koop.


Ik heb me dus nogal laten gaan bij de stand van Bartl, heb 3 schabrakken gekocht Haha!
Een zwarte en een witte met creme lamsvel van dit model (dressuur).
Afbeelding
En nog een caramel kleurige met bruin lamsvel van dit model (dressuur).
Afbeelding
Ben dus voorlopig weer blut Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 47 bezoekers