wie weet vakantiepark waar jongeren heen mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

wie weet vakantiepark waar jongeren heen mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 11:09

mijn vriend en ik gaan dit jaar voor de eerste keer samen op vakantie. we blijven wel gewoon in nederland. maar bij veel parken is het dat jongeren aleen onder toezicht van een volwassene mogen zitten. weet iemand van jullie misschien een leuk vakantie park/camping noem maar op waar dit niet hoeft? we zijn trouwens allebei 16 maar als we na 11 juli gaan is mijn vriend 17.

Don't dream your live but life your dreams!


BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:43

Ik heb dat ook een keer gedaan samen met vriendinnen.
Wij hebben toen een volwassenen opgegeven, terwijl
die er helemaal niet bij was. Behalve dan met wegbrengen en het inchecken. Leugentje om eigen best wil Bloos

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:02

hahaha ja dat is wel slim ja! ik en me vriend gaan dit jaar ook voor het eerst samen op vakantie...maar hij is al "volwassen" dus dat probleem hebben we gelukkig niet Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:09

Af en toe moet je slim zijn en ze gaan echt niet controleren of die volwassene wel of niet in het huisje aanwezig is.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:18

Anders kun je misschien denken aan camping duin en strand bij Renesse (zeeland) nadeel is wel dat ze daar erg strang zijn. Ik ging er met mijn beste vriendin heen en ik was 18, maar je mocht niet bij anderen voor de tent zitten na ehhh 11 uur ofzo??? en na 2 uur moest het helemaal stil zijn op het terrein dus als je wilde kletsen moest je naar het strand (hoezo gevaarlijk dan moest je een snelweg oversteken) wij hebben daar opgetrokken met een groep die rond onze leeftijd was (iets ouder) en dan is het minder als je 's avonds niet voor de tent mag zitten en ook niet bij anderen...

Misschien si het idd een goed idee om je ouders te vragen om te boeken en in te checken...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:20

Ik ben met een groep vriendinnen gaan kamperen bij een camping op de Vlietlanden. Ook zonder ouders, en we waren allemaal rond de 15/16 toen.

You can either agree with me or be wrong.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:05

Campin puin en zand, uhhh Duin en Strand in scharrendijke Haha!.

Erg gezellig!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:09

Centerpars.. is mijn vriendin eens geweest Lachen

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:30

In renesse zit wel wat ja! Vorig jaar hadden wij ook een plaats op duin en strand besproken. 1 vriendin van mij werd een week nadat we terug zouden komen 16 maar we mochten niet op die camping omdat iedereen 16 moest zijn, op 1 na was iedereen dat ook Scheve mond Iemand die ik ken is geloof ik ook een keer met vrienden naar texel geweest, of iig een van die eilanden daar.
Zoals Flower zegt kan je het ook doen ja Haha! Er zijn al niet zoveel jongerencampings en als ze er zijn dan zullen ze denk ik nu wel al allemaal vol zitten. Als je zoals Flower doet dan kan je gewoon naar elke camping die je leuk lijkt en waar veel jongeren zijn Lachen De roompot of Hof Domburg in zeeland zijn leuk, komen heel veel jongeren! Ik ga dit jaar voor de 2de keer naar Oostappen, das op de grens van brabant-limburg, ook een hele leuke camping waar veel jongeren komen Lachen

Gamble

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:34

heej _michelle_ mijn zusje wou dit jaar ook met wat vriendinnen naar oostappen gaan. er wa sook nog wel plaats maar toen ze zei dat ze allemaal tusssen de 14 en 16 waren mocht het niet. vroeger ben ik ook wel eens ibj oostappen geweest. inderdaad een hele leuke camping.

Don't dream your live but life your dreams!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:44

Zonder ouders mag je daar ook niet komen nee, maar ik ga met mn ouders Lachen Stacaravans mag je op oostappen geloof ik huren vanaf 18 jaar. Op die 2 campings in Zeeland en op Oostappen heb je zeg maar een plek en daar mogen geloof ik standaard 5 personen op. Per persoon betaal je dan alleen toeristenbelastig. Dat is onder de 1 euro per nacht, dus als jij een volwassene laat reserveren en bijvoorbeeld 1 volwassene opgeeft en 3 kinderen dan kunnen die 3 kinderen lekker op die plaats zitten zonder ouder en zonder dat ze dus heel veel geld extra aan iemand geven die er niet eens is. Op andere campings betaal je namelijk per persoon en dan word het wel veel als je voor iemand gaat betalen die er niet is. als je met 5/6 vriendinnen bent en 1 ouder.. tsja.. dat gaat wel opvallen denk ik Haha! maar als jij met je vriend gaat ben je dus maar met zijn 2en.

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie