PK Riant Jasje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manonnie

Berichten: 3
Geregistreerd: 13-03-03

PK Riant Jasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 08:18

Ik heb 2 maanden geleden een PK jasje gekocht, dat bomberjack wat weer eens wat anders was dan al die bestaande jassen. Helaas zag ik na 1 keer wassen (volledig aan de wasvoorschriften gehouden) dat er kleine bobbeltjes ontstonden op de buitenvoering. Via de winkel waar ik het gekocht had kreeg ik van PK te horen dat ik het naar alle waarschijnlijkheid verkeerd had gewassen, want ik was de enige die deze klacht had. Ook na telefonisch contact met PK kreeg ik hetzelfde te horen. Dit lijkt me sterk, want in mijn omgeving zie ik ook mensen met hetzelfde probleem. Mijn vraag is dan ook, wie hebben hier nog meer last van? Ik vind het werkelijk absurd dat een leverancier zich hier zo makkelijk van onttrekt, zeker omdat het over een zogenaamd kwaliteits-jas gaat waar ik 100 euro voor betaald heb! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen... en ik zou zeggen; allemaal terug naar de winkel!!!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:26

Ik verplaats het even naar VMR Lachen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:33

Zou eens rechtstreeks contact opnemen met de importeur heb ik toen ook gedaan met mijn Euro-star jasje. Heb keurig een nieuwe gekregen.

Zou de gok wagen.

Manonnie

Berichten: 3
Geregistreerd: 13-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 10:38

Heb ik dus gedaan en ze blijven bij hun standpunt... Ik zou de enige zijn, wat dus al niet zo is. Ik ben toevallig de eerste die een klacht heeft. Ik wacht hoopvol af.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:41

hey , weer een nieuwe crosser op bokt? Lachen
of zie ik dat verkeerd aan je avatar?
welkom iig!

plaats een oproep in de vondst oid , waarbij je mensen oproept met het zelfde probleem?
samen sta je zeker sterker!
helaas zijn niet alle fabrikanten zo klantvriendelijk
valt me tegen van PK ( pikeur neem ik aan ? . ik ben niet zo into de merken nl Knipoog )