naar de kermis (De Boooooooooster!!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

ben je in de booster geweest?

ja, leuk!
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1


snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

naar de kermis (De Boooooooooster!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 19:30

nee, ben er nog niet in geweest maar morgen wel,
het is bij mij wel om de hoek Kwijl ik wou wel maar niet alleen en omdat mijn vader niet wou en ook last had van zijn rug was ik er niet ingegaan, wat ik er wel zag is een lieve shetlander, maar wel magertjes, ook zag ik een bruine en ik ben helemaal verliefd op dat koppie geworden, heb er dan ook wel de hele tijd naar gekeken, en ik ben ook naar de botsauto'tjes gegaan maar ze hebben daar geen riempjes! Boos! maar ik met mijn goede rijtechniek heb overal doorheen gesleurdt en een aantal auto's de vernieling in gebracht Haha! morgen ga ik er weer heen, het #!ยง"#!%#! ervan is dat ik uit en grijpautomaat een pony met zadeltje wou hebben maar ik drukte te vroeg terug Boos! kl*ote automaatjes, weg is mijn gulden Boos!

maar voor de rest een leuke dag gehad. mijn tanden zijn nu roze van de super mega suikerspin!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:00

Aaaaaah Kermis Lachen
Dat vind ik altijd zo leuk, errug gezellie.
De kermis komt hier altijd gelijk met Koninginnedag... duurt dus nog eh.. tot eind april Boos!
Grijpautomaten zijn gaaf Lachen Die staan meestal aan het begin van de kermis hier en als ik bij de grijpautomaten geweest ben heb ik geen geld meer over Lachen Ofwel: Ben verslaaaaafd aan die dingen Haha! Elk jaar gaan ik en mn vriendin (bijna elke dag) dan naar de kermis, elke dag komen we wel met meer dan 6 knuffelbeesten thuis Clown (waar ik verder het hele jaar niet meer naar omkijk Haha!)
Er zitten ook altijd van die verry dure horloge's met hondertjes eraan vast enzo in, da's echt stom, die rotdingen krijg je noooooit Lachen Die haken zijn gewoon veels te slap afgesteld... Boos!

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 20:34

had ik ook met mijn ponypop,
morgen heb ik hem hopelijk Haha!