K*t dag vandaag |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

K*t dag vandaag |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:16

Ik heb net namelijk te horen gekregen dat WEER voor de zoveeste keer een verzorgpaardje verkocht word omdat ze een ander hebben gezien

Ze hebben/ hadden haar nu ongeveer 2/ 3 maanden en was super lief echt.
Ze begon steeds meer aan me gehecht te raken en ik aan haar. Als ik even drinken pakte ( 2 meter van der stal) Hinnikte ze als ik weer naar haar kwam Lovers ( hoezo pennymeisje Tong uitsteken )

Nee maar ik voel me er ontzetten kl0te over ! Het rijden ging goed kon alles met haar doen en nu moet ze plaats maken voor een ander. Een bonte ... van 1.70 6/7 jaar Verward

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:26

ja,da's altijd het nadeel van andermans paarden rijden hé!
het is klote,maar helaas weinig aan te veranderen.
het volgende paard is vast ook weer leuk,en ben je net zo verdrietig,als die weg zou moeten(niet dat je daar nu wat aan hebt!)

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:35

Ja maar het probleem is, ze kopen een paard. Net als deze. Daarvoor zijn er ook al 3 weggegaan in 2 maanden tijd! Net op die momenten wanneer je ze net leuk vind

Zijn hele goede mensen maar god. Koop een paard wat je leuk vind plaats van paarden kopen en na 3 maanden zeggen nee toch maar niet. Is ook niet leuk voor het paard zelf lijkt me, om van plek naar plek te verhuizen