Niet fijn, kwam recht omhoog :( ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Niet fijn, kwam recht omhoog :( ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 23:13

Pfffffff

Ik ben net terug van mn springles... Wat heb ik poedersuiker gereden zeg!! Boos! Boos!
Pino was echt niet normaal zo druk. (okej we gingen voor het eerst weer in de buitenbak springen -> het is een manegepaard)
Hij was meteen al aan t rennen, bokken, weet ik t allemaal. OP een gegevn moment kwam ie echt recht omhoog. echt heel steil en hij spring toen weg, bijna op mn instructeur (woeps sorry....) Maar dat vind ik dus echt nix. Rennen, bokken, dat boeit me allemaal niet echt. Maar zo recht omhoog en in een keer uit het niets. Later nog een paar keer geporbeerd Verdrietig
Toen heb ik maar een hele tijd gegalloppeerd om een beetje energie te verbruiken, maar dat hielp niet echt.
Het kwam ook door van die fijne *** meiden die heen en weer gaan rennen of met 'hun' pony voorbij te gaan galopperen. Toen was het meteen alweer raak.
Daarna nog wel een beetje kunnen springen, kruisje en steiltje, alleen toen rende hij dr steeds langs Stoom uit je oren
dus maar doorgaan tot hij het wel deed... drijfnat was tie net goed Tong uitsteken
dus maar ff afgespoten daarna.
pff wat een poedersuiker les....
sorry moest t ff kwijt...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:06

vaag, zomaar uit het niks??
Mischien heeft hij de lente in z`n kop Lachen

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:08

Niets is vervelender dan een les die helemaal niet gaat zoals gepland was....MAAR morgen is weer een dag!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:46

succes! Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 15:23

Naja vanuit het niets... Hij was wel al de hele tijd irritant en in het weiland ernaast waren ze de dressuurringen aan het opbouwen voor vandaag... en dan die kinderen die voorbij galopperen en ion de buurt aan het kloten zijn...

De lente in zn kop kan opzich wel. hij is zowieso al erg moeilijk buiten te rijden. Volgende keer maar ff vliegenfrontriem proberen, mss helpt dat iets...

Anke: je hebt helemaal gelijk!

xSemmiex: Thanx! Haha!

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:01

Blackje, ik heb op z'n zachts gezegd een bloedhekel aan die losgeslagen kinderen ... Stoom uit je oren Ze kunnen alleen maar lawaai en herrie maken! Niet dat alle kinderen zo zijn, maar dat kleine groepje dat zo loopt te klieren... grrr!!! Mijn paard houdt er ook niet van.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:03

Dat is idd niet lekker rijden maar volgende keer beter.
En als die meiden zo vervelend zijn, zeg daar dan wat van Verward Of kan dat niet?

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 20:05

Nandoman: We zijn niet de enige. Haha!
Rona: Ja er word genoeg van gezegd, ook door mn instructeur. Maar ze luisteren gewoon echt niet. En dat ene meisje rijd die pony bij, dus daar hebben wij nix over te zeggen. Echt iedereen heeft er wel al eens wat van gezegd. mss doet ze het er wel gewoon om Verward

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:13

jees nou ja.. voor volgend keer meer plezier in de les..

Bij bij in groep kan ik ook soms hier aan irriteren, zo voor je komen rijden.. Boos!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 17:40

jah afsnijden enzo, ik ken het haha. maja het kan natuurlijk altijd wel eens per ongeluk gebeuren en dan vind ik het echt niet erg.
Maar dit soort dingen... dat kan echt niet per ongeluk zijn

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:48

MoonChloe schreef:
jees nou ja.. voor volgend keer meer plezier in de les..

Bij bij in groep kan ik ook soms hier aan irriteren, zo voor je komen rijden.. Boos!


maken ze een grote volte, en dan nog even sneaky voor je hem inpakeren op de hoefslag Stoom uit je oren
Dat is zoo iritant. En dan je nog kapsones aankijken ook!!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:09

MoonChloe schreef:
jees nou ja.. voor volgend keer meer plezier in de les..

Bij bij in groep kan ik ook soms hier aan irriteren, zo voor je komen rijden.. Boos!


Wat ? Ihik ? Schijnheilig

Nee, maar die kudde pennymeisjes gaan altijd achter de bak paardje spelen. Dus al die paarden weer schrikken Boos!


Succes volgende keer !

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 00:26

ben dus gelukkig niet de enige! Haha!
Maar irritant blijft het Naja je leert er wel van rijden zullen we maar zeggen Tong uitsteken
Jullie ook succes