Hoe raar kan je eraf glijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Hoe raar kan je eraf glijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 18:54

Luna is sinds ze kreupel is geweest heel druk.
Nou kan ik heel wat van haar hebben (na heeeeeeeeeeeeel veel vliegles Schijnheilig )
Dus goed ik opstappen in de buitenbak en ja hoor daar ging ze, dus ik achterover zitten on de bokken uit te kunnen zitten, maar op eens uit het niks leek het wel komt ze recht omhoog en dan ook echt recht omhoog.
ik zat natuurlijk al onzettend naar achteren en ik voel haar omhoog komen dus laat de teugels een beetje door me handen glippen. En voor ik er erg in had gleed ik er zo van zijn kont vanaf. Stond ik dan achter mijn paard, heel banketstaaf. Schijnheilig
Ik geloof dat zij er nog meer van schrok dan ik want ze stond spontaan stil Haha!
Het was echt raar zo zat ik op Luna en opeens gleed ik van haar kont af Verward
Daarna was ze braaf ging eigenlijk heel goed zelfs.
Moest het even kwijt, nu kan ik er wel weer om lachen maar was eigenlijk wel geschrokken. Knipoog

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:08

Kwam ze voor omhoog ?
Als dat zo was ( is mij geleerd/verteld) Om het paard naar een kant te trekken om te voorkomen dat hij/zij naar achteren klapt... maar wel grappig van een kant om zo van je paard te "stappen" Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 19:13

ja ze kwam idd voor omhoog.
ik heb het ook gehoord dat haar dan naar 1 kant moet trekken maar voor ik eigenlijk wist wat er gebeurde stond ik al op de grond Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:52

Ja dat is banketstaaf ja, als ze eerst bokken en daarna gaan steigeren. Tja, dan is het moeilijk om het uit te zitten... En daar ben jij het levende bewijs van...hihi Haha! Knipoog

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:11

humm idd banketstaafeling :S gelukkig is siets niet zo bokkerig en steigerig... ze krijgt dr eigen gewicht niet eens omhoog... ze wil nog wel eens een bok je geven als je met longeren er op gaat zitten (terwijl iemand anders longeerd) en dan met de zweep er achter in galop gaat he carola Knipoog
ik wilde een keertje zonder zadel op sietske springen maar ik dacht dat ze iets hoger was en voor ik het wist lag ik aan de andere kant van siets op de grond Bloos het is minstens 500 keer goed gegaan Tong uitsteken

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:30

Haha, zie het zo voor me. Dat is mij ook al redelijk vaak gebeurd. Gewoon vrolijk zonder zadel rondhobbelen, pony schrikt komt 15 cm met z'n voeten van de grond en ik die er niet op bedacht ben, glijd er zo van af Bloos! .

Achja, ik prefereer die manier toch nog boven het er met een salto achterwaarts vanaf vallen... Tong uitsteken

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:58

Haha dat lijkt me een grappig gezicht Haha!
Maar gelukkig is wel alles goed afgelopen. Het had ook anders kunnen zijn

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:05

hahaha opzich wel grappig zeg Haha! om dat zo te zien, gelukkkig maar dat het zo is afgelopen..

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:23

hahahah leuk filmpje voor de leukste thuis. gelukkig maar dat het zo is afgelopen