Fjordhobbelen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Fjordhobbelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 18:49

Gisteravond ben ik voor het eerst dit jaar (net als vorige zomers Lachen ) weer wezen rijden met Eva (dovish op Bokt) op de Fjorden van haar buurman.

Mag ik u voorstellen Ragnhilde (li) en Sita (re)
Afbeelding

De dames zijn een beetje (erg) breed. Zadels passen er dan ook niet op en dus doen we het maar zonder.
Eva instappen met Ragnhilde
Afbeelding

Lekker hobbelen in draf
Afbeelding

Mooi (ruim draven kan Ragnhilde ook Kwijl
Afbeelding

Tussendoor nog even Neels sperriem uit dr mond vissen
Afbeelding

Na Eva`s draf acties was ik aan de beurt. Alleen was Sita het daar niet zomee eens. Zij vond het veel gezelliger bij Ragnhilde stil te staan in het midden ipv rondjes om haar heen te hollen. En dan krijg je dit soort beelden Bloos .
Afbeelding

Jammer dattie zo wazig is!
Afbeelding

Mijn uitzicht vanaf Sita.
Afbeelding

Helaas zijn de meeste foto`s wat wazig maar dit zal wel te wijten zijn aan het avond worden. De volgende keer zullen we wel overdag foto`s maken.
Verder commentaar mag Eva (dovish) geven

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 01:21

mhuhuu Haha!

je hebt wel de minst flatteuze foto's van ons beiden weggelaten, heel verstandig. nouja, wat heb ik hier nou voor commentaar op te leveren..,

ja, mijn kont lijkt niet zo dik boven die van ragnhilde, dat scheelt Knipoog

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:49

dovish schreef:
mhuhuu Haha!

je hebt wel de minst flatteuze foto's van ons beiden weggelaten, heel verstandig. nouja, wat heb ik hier nou voor commentaar op te leveren..,

ja, mijn kont lijkt niet zo dik boven die van ragnhilde, dat scheelt Knipoog


Nou eh, niet zo negatief hoor, de plaatjes zijn best leuk geworden (idd vooral omdat ik de minst erge alleen geplaatst heb Schijnheilig ). Die draffoto van Ragnheel is toch echt wel mooi geworden. Niet voor niets dat ze op de keuring een 8 (toch?) op haar draf had.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:41

Leuk! Dat is het voordeel van die brede ruggen: hoe erg je ook hobbelt, je hebt zoveel speling dat je toch nooit in het zand hapt (ik spreek uit ervaring: rijd vaak zonder zadel met Ruebens-paardje Prelude).

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 22:59

Uums schreef:
Leuk! Dat is het voordeel van die brede ruggen: hoe erg je ook hobbelt, je hebt zoveel speling dat je toch nooit in het zand hapt (ik spreek uit ervaring: rijd vaak zonder zadel met Ruebens-paardje Prelude).


Oef ik vind het bij deze dames juist haast weer lastiger! Ze zijn ZO breed en hebben ook geen manen dat je totaal geen houvast hebt. Hun ruggen zijn gewoon plat tot halverwege mijn dijbeen *LOL* . Gelukkig draven ze beide wel heel vlak en heb je geen last van pijnlijke bottige uitsteeksels.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers