Ik en liefde, gaat niet samen :n

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Ik en liefde, gaat niet samen :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 20:10

Ik zal het vrij kort houden het zit zo:
Ik ben verliefd op een jongen die ik heb leren kennen op vakantie, hij woont niet al te dichtbij en m'n ouders kennen hem enz maar wil niet dat ze weten dat ik hem leuk vind.

Ik ben ook verliefd op een jongen van m'n school, die is echt knap enz maar op msn zegt hij altijd van ja bol af enzo, niemand weet iets van mijn gevoelens voor hem, op school kijk ik vaak recht in zijn ogen om indruk te make.

In mijn klas zit ook een knappe jonge maar dat heb ik opgegeven.

Ik val vaak op mensen en verwissel altijd omdat ikz e toch niet kan krijgen. Ik weet niet waarom, Ik ben niet zon seutje op school ofzo maar toch ziet geen enkele jongen me staan, (ja een paar wel maar die moet ik dan weer niet hebben Scheve mond ) ik heb echt nood aan een lief Verward
Op msn weet ik ook nooit wa& ik moet zeggen, das zo van hallo, alles goe en da is het dan...
ik kan het hen gewoon niet duidelijk maken ofzo
wie kan mij helpen, zit er erg mee in Verward
Laatst bijgewerkt door mountjeh op 28-05-04 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:14

Hoe oud ben je? Ik krijg namelijk sterk het idee dat jij lekker van je jeugd moet gaan genieten en die jongens nog lekker moet laten gaan.

En anders proberen indruk te maken... Misschien een briefje in zijn jaszak doen en dan zijn reactie afwachten.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 20:23

13, maar al mijn vriendinnen hebben al relaties (of gehad) enzo en dan denk ik soms dat ik gewoon minder ben dan zij.
Maar als hij op msn al zegt dat ik moet zwijgen, volgens mij weten vrij veel mensen dat ik iets voor hem voel maar zondar dat ik het heb gezegd gewoon doordat ik altijd naar hem kijk. Maar ik snap niet dat hij dan blijft kijken als hij me dan toch haat

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:39

Hallo, 13, dan heb je nog alle tijd, het is helemaal niet vreemd dat je nog nooit een vriendje gehad heb hoor. Ik heb m'n eerste vriendje pas gekregen toen ik 18 was(en ben nu, bijna een jaar later, nog steeds heel gelukkig met hem Haha! ).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:04

Ja ik hoor het al... Jij blijft alleen over op deze wereld...

Meid, geniet van het leven en laat die jongens lekker lopen... Het komt allemaal vanzelf wel... Echt waar...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 21:10

Ik weet het dat ik beter gewoon zo zonder vriend zou leven tot ik echt iemand vind maar ik kan het niet laten om ze achterna te kijken en om te proberen maat het loopt altijd sslecht af

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:12

Dit zijn puber gevoelens... Ik kan me goed herinneren dat ik dit soort gevoelens ook had
Je moet toch of indruk gaan maken of je afzijdig houden een van de 2. Ik raad je aan iets te doen waardoor die jongen je wel ziet staan.
Brutaal zijn en hem gewoon aanspreken.. of gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent. Desnoods laat je een vriendin het tegen hem zeggen... Ja is hebben en nee is .....

Succes.

Als je slim bent geniet je lekker van je jeugd... verliefd zijn kan je je hele leven nog Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 23:18

Gewoon zeggen dat ik verliefd ben is tot nu toe altijd slecht afgelopen, probeer het nu op een andere manier maar heb nog maar weinig tijd, en anders doe ik gewoon grof terug, ben het bue om al die moeite te doen...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:10

Hahahahaha kijk uit hoor, hebben is houden en als je er vanaf wilt blijven ze meestal hangen Knipoog

En al die vriendinnen die al een relatie *zo jong al relaties? wij hadden verkeringtjes Knipoog * hebben kunnen straks tijdens het uitgaan niet lekker doen wat ze willen en flirten met wie ze willen.

Ik zou hem gewoon lekker een tijdje negeren, niet aanspreken op msn etc. als die je leuk vind komt die vanzelf wel naar je toe.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:26

zo dacht ik 3 jaar geleden ook Haha! !
maar het boeit allemaal nietr, komt wel weer goed, bij mij atans, ben 2 jaar heel gelukkig vrijgezel geweest en heb nu weer een vriend,
gaat het bij jou ook komen, en maak je neit te druk, dat werkt niet , dingen komen immers als je ze niet verwacht (nee niet op je 65ste ofzo Knipoog )

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 03:43

xx_Irisje schreef:
........ dingen komen immers als je ze niet verwacht (nee niet op je 65ste ofzo Knipoog )


Inderdaad !, maar ik had wel graag uitleg waarom dat opeens verandert wanneer je 65 bent Verward Verward

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:43

13..... ik was 19 en na bijna 3,5 jaar ben ik nog steeds erg gelukkig met hem. Meid geniet van je jeugdjaren voor je het weet is het voorbij. En wat dan nog als je vriendinnen al wel vriendjes hebben en jij nog niet? Je voelt je misschien het 5e wiel, maar dat gaat vanzelf wel weer over.

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 19:01

Ik weet dat ik me er niks van zou moeten aantrekken maar vandaag kwam hij met de fiets voorbij, keek hij wer recht in m'n ogen!! Vingers aflikken
Maar ik twijfel ook erg aan m'n vriendinnen en wat ze echt van me vinden ezn dus heb het wat moeilijk en dan heb ik echt nood aan een goede vriend.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:04

13 jaar................ man aan het eerste stukje te lezen dacht ik dat je 31 was.......

Mijn oom en tante zijn op hun 65ste elkaar nog tegen gekomen... Haha!

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:06

fsoudan schreef:
Dit zijn puber gevoelens... Ik kan me goed herinneren dat ik dit soort gevoelens ook had
Je moet toch of indruk gaan maken of je afzijdig houden een van de 2. Ik raad je aan iets te doen waardoor die jongen je wel ziet staan.
Brutaal zijn en hem gewoon aanspreken.. of gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent. Desnoods laat je een vriendin het tegen hem zeggen... Ja is hebben en nee is .....

Succes.

Als je slim bent geniet je lekker van je jeugd... verliefd zijn kan je je hele leven nog Knipoog

nee heb je, ja kun je krijgen Knipoog

ik ben 15, heb nog nooit een vriend gehad, terwijl de meeste van mijn vriendinnen al wel, mijn beste vriendin heeft nu een vaste vriend, waar dat handje ij handje lopen niet het enige is dat ze doen Haha!
ik ben soms ook wel zo van, ik heb een vriend nodig
maar pech hoor, zij gaan mij wel vinden Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:07

Je bent 13, toen ik 13 was had ik ook nog geen vriendje gehad. Sterker nog ik wilde toen ook helemaal geen vriendje. Vond het heerlijk zo, kan je lekker doen wat je wil. Nu ben ik bijna 24 en heb al een aantal relaties gehad, maar moet zeggen dat het vrijgezellenleven echt helemaal niet verkeerd is. Geniet van je jeugd en blijf zo lang mogelijk lekker vrijgezel. Verliefd zijn is bij jou een tijdelijk gevoel en dat kan je op die leeftijd hebben. Gewoon nog lekker zo doen en jezelf niks van je vriendinnen aantrekken. Jij kan zo lekker genieten en die jongens komen vanzelf wel een keer.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:56

Citaat:
13, maar al mijn vriendinnen hebben al relaties (of gehad)


Relaties heb je pas als je 'groot bent'... en als nog valt het dan nog wel es zwaar tegen... snap idd niet dat jij perse een relatie wilt alleen omdat zij al wel verkering hebben gehad? Hoezo ben je dan achterna loper? Ga gewoon lekker doen wat je altijd doet/deed en laat je niet door je vriendinnen 'overhalen' voor zoiets. Enjoy your own life Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:59

dutske"]
[quote="fsoudan schreef:
Dit zijn puber gevoelens... Ik kan me goed herinneren dat ik dit soort gevoelens ook had
Je moet toch of indruk gaan maken of je afzijdig houden een van de 2. Ik raad je aan iets te doen waardoor die jongen je wel ziet staan.
Brutaal zijn en hem gewoon aanspreken.. of gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent. Desnoods laat je een vriendin het tegen hem zeggen... Ja is hebben en nee is .....

Succes.

Als je slim bent geniet je lekker van je jeugd... verliefd zijn kan je je hele leven nog Knipoog

nee heb je, ja kun je krijgen Knipoog

ik ben 15, heb nog nooit een vriend gehad, terwijl de meeste van mijn vriendinnen al wel, mijn beste vriendin heeft nu een vaste vriend, waar dat handje ij handje lopen niet het enige is dat ze doen Haha!
ik ben soms ook wel zo van, ik heb een vriend nodig
maar pech hoor, zij gaan mij wel vinden Haha!
[/quote]

In dit geval is ja hebben Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 20:49

Ik weet dat ik jong ben enz.
Maar weet snap mezelf soms niet en vannacht droomde ik dat ik samen was met die ene jongen en dan wist ik niet meer wie kiezen dus is het natuurlik veel beter om alleen te zijn en gerust naar alle jongens kijken enz maar het brengt me toch zoveel verdriet, snap ook niet waarom

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:34

Ik denk dat je op jouw leeftijd nog niet echt van een relatie kan spreken, maar dat het meer iets van verkering is wat je niet zo serieus hoeft te nemen.

Het is heel lastig als je een normaal doorsnee meisje bent die niet opvalt, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, zolang je maar realistisch blijft. Als jij achter de populairste jongen van school aanloopt net als 20 anderen dan is jouw kans natuurlijk alweer 1 op 20 en moet je het opnemen tegen al die andere. Plus nog het feit dat die gozer het wel leuk vind dat je zo voor hem rent...

Als je een jongen leuk vind die meer in jouw catagorie van doorsnee jongen valt, kun je hem ook een keertje een complimentje over z'n haar of weet ik veel wat maken. Je kan er ook een geintje van maken als hij bv een goed cijfer heeft gehaald, dan kun je zeggen van 'wow das goed ik zoek nog iemand die me bijles kan geven' en als je dat zegt met een grote lach dan komt het gewoon leuk over en dan kan hij of geen reactie geven (dan is niet geintereseerd) of hij kan zeggen 'nou dan moeten we wat afspreken'.

Je ziet meestal wel aan de lichaamstaal en reactie of ie dan echt interesse in je heb of niet.

In iedergeval succes!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noƫlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 16:48

Pfff had het weer even moeilijk vandaag!
We hadden misviering en hij zat schuin achter mij (vrij ver, ik zag hem nog net) en ik keek heel de tijd naar hem tot hij doorhad dat ik keek, hij keek snel weg en dan besefte hij dat iemand naar hem keek en keek terug, dan keek ik weg... Ik keek dan de hele tijd en hij keek af en toe terug maar dit keer bleef ik nie recht in z'n ogen kijken zoals altijd, ik keek gewoon weg... nu wacht ik wel even wat hij zegt op msn. maar hij is best wel poppulair en volgens mij ben ik niet de enigste die wel iets voor hem voelt. In mijn klas is er ook een jongen die mij zag zitte maar ik moest hem helemaal niet hebben, voor de rest zijn er niet zo'n toffe jongens (buiten heel populaire kerels die je zoiso ni kan krijgen)
Maar vind het zo wel goed alleen vind ik het spijtig dat ik volgend jaar van school weg ga en dan zie ik hem waarschijnlijk nooit meer terug
Bedankt voor jullie reacties iidg en zal proberen nog wat van m'n jeugd te genieten Haha!
Ik besef nu ook wel dat ik het wat te serieus nam en ik zal proberen hem gewoon aan te blijven staren zonder er meer achter te zoeken Knipoog

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 18:30

En toen blockte hij mij...
hij heeft me dus gebllockt op msn Haha!


Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:43

meisje je bent 13.. ik zou eerst van je jeugd genieten.. het komt allemaal wel..

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 21:33

pfff,
ik heb vandaag briefje in z'n turnzak gestoken maar een vriend heeft het hem nu gezegd, ja als die da briefke vind weet hij dat het van mij komt, en op msn zegt hij nu: ... ge zijt lelijk maar ik weet helemaal niet of hij het meent of niet omdat ik zijn reactie vroeg aan die vriend en die zei: ja ik had dat al wat door, voor de rest niets en toen zei ik, en hij zei niet dat hij me lelijk vond (zei ik voor de grap) en dan zei hij ik vind je lelijk (maar dus allemaal voor de grap) en nu zei hij het weer dus weet ik niet of hij het meent of niet, ik weet het echt niet meer en weet ok niet waarom ik me er zo druk om maak

mountjeh
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 18:52

Ik voel me weer zoo slecht,
m'n 'vriendin' heeft altijd in haar naam op msn staan ...,...,... best friend forever en ik sta daar natuurlijk nooit bij Al dacht ik dat het een vriendin was... en dat allemaal door haar vriendin die mij niet kan hebben.
en met een van die vriendinnen heeft ze vaak ruzie en die staat er dan wel bij, misschien wat jaloers maar dan voel ikme ook heel onzeker enzo, ik weet gewoon geen raad meer :'(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, AmenteC, Black_Moon, boeflover, boyca, brennie85, ComscoreBot, Eapy, Googlebot, lindo, pluisje88, Polarize, Schuur_, Varekaj, ViveChopin07 en 140 bezoekers