ik ga de L1 in... (kreun of jippie?!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

ik ga de L1 in... (kreun of jippie?!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 18:41

jaja, zoals jullie wisten was ik van plan na mijn laatste geslaagde B wedstrijd van vorige week zondag L1 te gaan starten.
natuurlijk wilde ik daarvoor wel eerst goed oefenen, hihi. wijken was ik al mee bezig en gaat wel aardig, maar die kleine andere dingetjes in de L als volte 10 meter en een hele diagonaal middendraf wilde ik ook graag goed krijgen. en middenstap niet te vergeten.. Knipoog

maar goed, nou was het probleem dat ik het best druk heb met huiswerk en paard, en niet altijd tijd over hou voor wedstrijden. daarbij moet mijn vader natuurlijk ook kunnen.
de voorjaarsvakantie leek erg geschikt voor een wedstrijd, alleen was het al zo dichtbij.. nu nog 3 weken.
ik wilde toch wel erug graag starten (daarna kon het weer een tijdje niet, papa geen tijd, toetsweek, niks in de buurt enz) , dus besloot ik (hoe dapper) toch nog maar 1 keer B te gaan. en dan mocht ik aan het eind van de vakantie nog een keer, en dan wel L1. jaja, zo''n hele week maakt natuurlijk heel veel verschil Schijnheilig ..

dus ik bellen naar Leusden voor de 2e wedstrijd. wat bleek, alles al vol. ik bellen naar Houten voor de 2e wedstrijd, alles vol.. Boos! en verder was alles erug ver..

ik balen.. maar voor de week ervoor stond nog Almere, dus ik die bellen want die zit meestal niet zo snel vol. de bedoeling was dus daar nog B te gaan. bleek de B ook al vol te zitten. ik vraag 'dapper' en met het idee 'het zit toch al vol' of er nog plaats was in de L1. en ja hoor, daar was nog plek. stond ik voor een dilema, ik kon kiezen of een hele tijd niet starten, of nu L1... en toen heb ik besloten toch L1 te gaan..

ik ben al zenuwachtig als ik eraan denk. maar goed, we zien het maar als oefenwedstijd, gewoon eens kijken hoe het nou gaat in de L, een verliespunt zal ik hoop ik niet rijden.. Schijnheilig

dus als jullie erg willen lachen, kom dan 17 februari maar naar manege pampushout in Almere.. Knipoog ach ik overdrijf, zo slecht zijn we nou ook weer niet, ik weet alleen niet of dit nou slim was of niet.. maar ik kan ook niet eeuwig in de B blijven hangen, en op wedstrijd gaan is aardig duur gezien we geen eigen trailer hebben en die moeten huren.

ach, we zien wel hoe het uitpakt !

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 18:48

Je moet er voor gaan, kijk maar hoe het gaat. Jammer dan als het mis gaat de volgende keer beter.
Maar je gaat vast wel winnen hoor! Knipoog

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 18:50

dank je evy, dat had ik even nodig Knipoog
ach het zal ook vast wel meevallen, ik zit het alleen altijd nogal op te blazen.. ik stel het me nu voor alsof ik Z2 ga starten ipv L1..

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 19:57

haha kan je doen of net doen alsof je met de Olympische spelen meedoet, dan valt de L1 reuze mee!!! Haha!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 23:20

je leert juist door het te doen, en ik moet zeggen uit mijn eigen ervaring dat de L1 helemaal niet zo moeilijk is als het lijkt, als je maar netjes op de letter rijdt en netjes je stelling en buiging hebt, dan heb je al bijna een winstpunt! en wedstrijden doe je voor je plezier, het is niet de bedoeling dat je je zenuwachtig gaat maken hoor!!!! ook niet denken dat andere beter zijn dan jou, want dat valt meestal lekker tegen Knipoog
succes!!!! rianne

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 13:21

Joepie natuurlijk, hartstikke leuk toch om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan! Zolang je jezelf maar voorhoudt dat je niet meteen in de winstpunt hoeft te rijden is er toch helemaal niets aan de hand?
En als je het zo benadert kan die winstpunt zomaar ineens wel vallen Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 22:45

bedankt allemaal! heb er al veel meer zin in Haha!

ach, het gaat vast wel lukken, en ik doe het inderdaad voor de lol! ik ben anky nog niet, Schijnheilig ik hoef er mijn brood neit mee te verdienen.. misschien ooit, hihi.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:53

Heej maaike leuk joh als het goed is start ik ook op die dag in Almere. Misschien komen we elkaar nog tegen.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:57

Heej gaaf Maaike! Ik ken jou dan zeg je na de wedstrijd dat je er geen spijt van had. Goed oevenen, dan lukt het wel. Go Maaaike! Alvast Toy Toy Toy!! Pling

=x=Amy

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 17:26

Spannend hoor, ik ga in mei na het veulenen ook L1 starten voor het eerst in mijn leventje haha. Ik zie het net zo in als jij, ik weet ook niet of ik er wel zo klaar voor ben. Iedereen zegt maar: je kunt het makkelijk, maar ik heb er zelf niet bar veel vertrouwen in. Haha! Jij heel veel succes hoor!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:59

nogmaals iedereen bedankt voor de 'steunende' reacties hoor! Pling