hoeveel zou ze waard zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

hoeveel zou ze waard zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 15:04

hallo,

ik heb een leuk welsh x arabiertje wit 1,40 hoog over een paardagen word ze 12.Gechipt en heeft een paspoort van het nrps. (is klienisgoedgekeurt niet dat het veel uitmaakt want ze is niet voor de verkoop maar wilde het toch wel weten)
Toen ik haar kocht was er amper op te rijden maar kende wel al heel veel van vroeger (is heel lang niks met haar gedaan)ze liep m1 dresuur in haar jongere jaren en is hier in ook in uitgebracht maar is later als fok merrie gebruikt (vorig jaar nog een veulen gehad)
Nu ben ik een hele tijd bezig geweest om alles weer op te bouwen en ze loopt na mijn mening weer super netjes stap,draf springt netjes en rustig aan in de juiste galop.kan in 1 keer halt houden (netjes vierkant staan)zijwaarts ook in draf schouder binne waart en buiten waarts. (rijfoto's en gewone foto volgt nog)
Spring zeer makelijk en goed.super pony met buitenrijden is dan ook 200% verkeers mak.
Ben nu bezig haar te beleren voor de kar.
En het is een grote knuffelkont.

ik wil haar niet verkopen (ze gaat nooit meer weg) maar ben toch wel benieuwt hoeveel ze waar zou zijn. (voor mij is ze natuurlijk onbetalbaar)


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:05

Een paard is in principe zoveel waard als de gek ervoor geeft.
Of anders de slager Lips are sealed

Je suis Charlie.

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 15:17

ja dat snap ik...mijn emotienele waarden is heel hoog voor haar maar ik bedoel dat ik wel zou willen weten of jullie dit een goed getraint paardje vinden en ik verwacht echt geen hoge reacties..want het is en blijft een kleine pony..maar voor mij is ze goud waar Haha!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:33

Wij hebben Veronica (schimmeltje) een arabier x welsh gekocht voor 100 euro ofzo of 200 Iniedergeval helemaaal niet duur!
Maar die heeft dan ook een peesblessure gehad enz heel veel meegemaakt..
Ik dnek jou paardje ongv.. 1200 - 1000 euro

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:35

Het is leuk dat ze zo goed gaat, maar verwacht geen wereldprijzen. Ik zou idd zeggen 1000 Euro max.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 36 bezoekers