Over werk gesproken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-01 10:24

Ik heb gister middag het uitzendbureau gebeld dat ik deze week voor het laatst bij de NOS werk. Wat een poedersuiker zooi hier zeg. Niemand doet zijn bek open en als ze wat zeggen is het gefit en gezeik over elkaar maar natuurlijk nooit waar de persoon in kwestie bij is. Ik kan daar dus niet tegen, de sfeer is hier om te snijden en persoonlijk word ik daar heel erg nerveus van dus ik hou de eer aan mezelf en ga fijn wat anders doen. Dus vandaag en morgenochtend bok ik tot nader bericht voor het laatst en waarschijnlijk volgende week weer vanaf een andere lokatie. Lachen }>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:26

YOU GO GIRL!!! Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 11:35

en zo mag ik het horen! hihi kheb vorige wek zelf ook ontslag genomen omdat ik dr echt geen ene z*k meer aan vond! Lachen

Werk genoeg, dus iets leuks vind je echt wel!

Party!! Kus kim Party!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 18:29

Bij mij kunnen ze ook heerlijk over elkaar zeuren, maar er eens iets van zeggen ho maar. Ik heb het wel gedaan en dat werd me niet in dank af genomen, maar gelukkig komen er al steeds meer collega's die zeggen wat ze ergens van vinden en niet "bang" zijn van de directeur. Want er zijn er bij ons ook een paar die je als het ware met een pincet uit de .... van de directeur moeten halen zo dat ze aan het hielen likken zijn...
Maar ja ik geloof dat het overal wel wat is. Gelukkig heb ik ook leuke collega's en leuke kinderen in de klas.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 20:30

Op de een of andere manier trek ik mensen aan om hun problemen met mij te bespreken en hun mening over anderen aan mij te verkondigen.. Verward Kweenie waar t door komt maar echt soms ken ik iemand net een dag en dan vertelt ie zn hele levensverhaal Party!! Maar ik houd niet zo van roddelen, al denk ik dat je dar nooit echt aan ontkomt. Ik vind het alleen heeel vervelend zoals het bij ons op de dansschool bv gaat, daar zijn we met 10 vrijwilligers en 2 werkgevers zeg maar, en dan worden er, terwijl er andere vwers bij zijn, soms hele erge negatieve dingen over een persoon gezegd. En dan to die persoon mooi weer spelen he.. Misselijk Dat zijn dus dingen waar ik ECHT niet tegen kan. Ik roddel best wel eens, over wat die en die nou weer voor doms deed ofzo, maar echt negatief zal ik (hopelijk?) nooit over iemand spreken, dat zeg ik dat liever tegen de persoon zelf, als het me dwars zit.