Musicals in Ahoy

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Musicals in Ahoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 10:40

Ik heb net gehoord dat ik zondag naar Ahoy ga!
Ben echt helemaal blij. We konden korting krijgen, dus we hebben gelijk gebeld. Helaas waren die kaarten op. Maar nu hebben ze geregeld dat we dus in het midden, bijna vooraan kunnen zitten. We moeten er iets meer voor betalen, maar we zijn nog geen 35 euro kwijt, voor superplaatsen!!!
Ben helemaal blij!!
2 jaar geleden ben ik ook geweest. Het was zo gaaf!

Gaan er nog meer bokkers heen??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:31

Jaaaa, ik ga zaterdag en heb er onwijs veel zin in OK dan!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:33

Ik ga er niet heen, maar ik vraag me wel af welke musical er speelt, aangezien ik dat nergens in je post kan terug vinden Tong uitsteken


Maar, veel plezier in ieder geval!!



Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 13:34

Dat zijn kleine stukjes uit meerdere musicals.
2 jaar geleden hadden ze oa stukjes (liedjes) uit: Phantom of the opera, Miss Saigon, Les Miserables, Chicago, Fosse, 3 musketiers, Saturday Night Fever...

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, AhrefsBot, carineken, DDD3, Esther_r20, Femke_Tweety, fleurtjeuh, fotolijstje, goesju, IASCrawler, Iloveiswan, Koekie_186, LesleyAnne, Miran, rollyjogered, Shinedown, Stephaniiee_ en 65 bezoekers