Ramp! kan niet samenwonen ivm boze ex! wat nu??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Ramp! kan niet samenwonen ivm boze ex! wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:04

oke een vreemde titel maar ik heb mn toekomst flink in elkaar zien storten....

Bjorn en ik hebben een huis gekocht, in bergeijk, en over 43 dagen krijgen we de sleutel
Tuurlijk is het spannend om te gaan samenwonen en waren er wel wat twijfels, zeker omdat ik dan 15 km bij mn paarden(die bij mn ouders aan huis staan) ga wonen en dus flink heen&weer moet gaan rijden, maar vrijdag ga ik op voor mn rijbewijs dus als ik t haal kan ik lekker met de auto heen en weer rijden, en tsja verder heeft iedereen een gezonde spanning voordat ie gaat samenwonen

maar ik heb ee ex in bergijk, dat is nu bijna 3 jaar uit, maar hij heeft wat criminele dingen gedaan, en ik weet net iets te veel naar zn zin dus toen ik bij hem wegging ben ik flink bedreigd zodat ik mn mond zou houden.
kort geleden kwam ik hem tegen, toen zat ie vanuit een auto bij een stoplicht vanalles naar me te schreeuwen toen ik daar met mn fiets stond, maar ik herkende hem eerst niet(veel drank&drugs maken je niet bepaald knapper vandaar dat ik zn ingevallen hoofd niet herkende)

en nog korter geleden stond ik met mn scooter te wachten tot ik over kon steken, tot er een auto stopte, en de bestuurder wenkte dat ik door mocht rijden, op t moment dat ik gas geef rijdt die auto ook aan, daarna kwam er een tunnel+rotonde, en toen ik weer op de weg naast de weg van de auto's was zag ik dat die auto op me wachtte, en bij t stoplicht zag ik ineens dat hij het was! maar dan in een andere auto
maar hij had me dus bijna aangereden met zn auto, nadat ie wenkte dat ik voor mocht gaan! en dat terwijl t al heel lang uit is, geeft wel aan waar hij toe instaat is.

nu komt het probleem, nog geen 6 huizen verder dan t huis van bjorn&mij woont zijn neef die ook zn beste vriend is, en waar hij zeker een avond of 3 per week is, waarbij er meestal flink gedronken wordt.
als hij heeft gebruikt/gedronken draait ie door en denkt dat iedereen anti hem is, en begint vanalles te slopen en mensen te bedreigen enzo

ik zei dus tegen bjorn dat ik me dan niet echt in ons huis op mn gemak zou voelen, als hij dan met zn zatte kop uit t huis van zn neef komt, en al helemaal niet als ik alleen thuis ben!
t zou toch te gek voor woorden zijn dat ik als ik alleen thuis ben de achterdeur op slot moet houden en de voordeur niet open durf te doen als er wordt aangebeld, alleen uit angst voor mn ex
Bjorn werd nogal pissig toen hij dus nmerkte dat ik het echt niet zag zitten om zo dicht bij die neef van mn ex te gaan wonen(die 3x een poging tot mij versieren/aanranden heeft gedaan, toen ik nog wat met mn ex had en een keer toen ik al wat met bjorn had)

dus bjorn had zoiets van ja oke, weet je laat maar, ik ga naar de bank en de makelaar en ik koop het zelf. maar hij zei wel t is alles of niets, of samenwonen of we stoppen er helemaal mee
bjorn is 30 ik 21, ik snap wel dat hij wat zekerheid wil, en niet zoals hij zelf zegt een puber-relatie waarbij je elkaar alleen in t weekend ziet.

maar wat moet ik dan doen?! ik wil bjorn echt niet kwijt, maar hij koopt het huis, met of zonder mij dat is aan mij om te bepalen.
zal ik dan toch doen of ik gek ben, en er wel gaan wonen, met alle mogelijke gevolgen van dien als mn ex me daar ziet, en dat ik er dus nooit met een gerust hart alleen thuis zal zitten.

ik weet het niet meer! ik telde echt de dagen af tot we daar konden gaan wonen, maar nu zie ik er als een berg tegenop en t liefste ga ik er niet wonen, maar bjorn wilt t huis niet laten schieten en als ik besluit om er niet te gaan wonen ben ik hem kwijt.
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 02-06-04 07:28, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:08

Ik denk dat je wel gelijk hebt dat je niet dicht in de buurt van de neef van je ex gaat wonen.
Maar van de andere kant snap ik bjorn ook wel.... ( je wist immers al langer dat die neef daar woonde dus had je je dat ook kunnen bedenken voor je het huis kocht).
Valt hij niet aan te geven bij de politie... of komt je ex je dan achterna?
Ik vind dit echt een moeilijke situatie, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen.
Maar bedenk wel... eigen veiligheid is echt heel belangrijk!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:09

jeuj meis wat een lastige situatie!!!!

ik snap heel goed dat je bang bent!
ik heb ook een keer zo'n vervelende gozer gehad die me chanteerde enzo
bah bah !

je kunt de politie bellen en vragen om een straatverbod?
moet je wel eerst aangifte doen van poging tot aanrijden oid?
als jij echt kunt aantonen , bijvoorbeeld dmv getuigen of video materiaal, dat ie je lastig valt, dan kan de politie er wel wat aan doen hoor

ik wou dat ik je kon helpen
maar ik zou iig niet je relatie op het spel zetten vanwege zo'n engerd hoor!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:09

rens, als ik jou was zou ik zo ver mogelijk bij zo'n figuur vandaan blijven. ik zou het even laten betijen bij je vriend. ik kan me niet voorstellen dat hij daar geen begrip voor heeft.

Amor Vincit Omnia

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:11

Ik zou het doen en je niet laten intimideren door zo'n eikel! Gewoon doen en zien wat er gebeurd.... Zeker niet laten merken dat je bang bent.

Zie dit als een machtspelletje (ook al is het misschien een gevaarlijke) jij weet iets wat hun niet kunnen verkroppen... Ik zou dreigen .. of je laat me met rust en ik vertel niets... of je valt me lastig en binnen no time weten diegene de info die het beter niet kunnen weten.

Ik denk dat het allemaal meevalt en ze je gewoon aan het treiteren zijn.
Mocht het toch zo erg zijn dat het ondraagelijk is voor jou kan je altijd nog verhuizen... En als Bjorn daar geen begrip voor opbrengt... tja wie is Bjorn dan eigenlijk?

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:16

Suleika schreef:
Ik denk dat je wel gelijk hebt dat je niet dicht in de buurt van de neef van je ex gaat wonen.
Maar van de andere kant snap ik bjorn ook wel.... ( je wist immers al langer dat die neef daar woonde dus had je je dat ook kunnen bedenken voor je het huis kocht).
Valt hij niet aan te geven bij de politie... of komt je ex je dan achterna?
Ik vind dit echt een moeilijke situatie, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen.
Maar bedenk wel... eigen veiligheid is echt heel belangrijk!!!


ik hoorde het pas gister!! bjorn wist het al 2 weken dat die neef daar woont, maar ik hoorde dat gister pas voor het eerst! als ik het had geweten had ik dat koopcontract nooit getekend

mn ex aangeven bij de politie heb ik 1x geprobeerd, toen ben ik voor het politiebureau door een andere neef+2 uit de drugswereld van eindhoven aangepakt en hebben ze me met wat geweld terug richting huis laten gaan ipv het bureau binnen
probleem is dat ik net iets te veel weet, en als ik mn ex aangeef en ze gaan wat verder zoeken komen ze bij allerlei mensen die grote drugsdeals sluiten enz terecht, en die mensen moet je niet tegen je hebben
ik heb mn ex ook niet aan kunnen geven voor het stalken nadat t uit was, ben van de weg gereden door hem en al, niets kunnen doen
tot hij naast ons huis stond en dreigde de stal aan te steken, toen kreeg ie een verbod om hier te komen

maarja, dat is 2,5 jaar geleden en als hij me nu iets doet, geef ik dat ook aan, in de hoop dat ze niet terugzoeken wat ie nog meer heeft gedaan want dan komen ze bij de verkeerde mensen uit
maar moet ik dan daar gaan zitten wachten tot hij een keer mij iets aandoet en dan een straatverbod krijgt? liever niet, misschien heel laf maar ik ontloop hem liever dan dat ik 1x de confrontatie aanga en hij daarna een straatverbod heeft.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:22

fsoudan schreef:
Ik zou het doen en je niet laten intimideren door zo'n eikel! Gewoon doen en zien wat er gebeurd.... Zeker niet laten merken dat je bang bent.

Zie dit als een machtspelletje (ook al is het misschien een gevaarlijke) jij weet iets wat hun niet kunnen verkroppen... Ik zou dreigen .. of je laat me met rust en ik vertel niets... of je valt me lastig en binnen no time weten diegene de info die het beter niet kunnen weten.

Ik denk dat het allemaal meevalt en ze je gewoon aan het treiteren zijn.
Mocht het toch zo erg zijn dat het ondraagelijk is voor jou kan je altijd nog verhuizen... En als Bjorn daar geen begrip voor opbrengt... tja wie is Bjorn dan eigenlijk?



tsja aan de ene kant heb ik ook zoiets van ik doe of ik gek ben en ga er gewoon wonen, maar aan de andere kant, hij is echt gestoord, heeft de belgische politie met een zwaard en zn hond aangevallen. als je de politie al aanvalt wat doe je dan met een ex waar je boos op bent?!

kijk misschien valt het 100% mee en zal ie een paar keer ons huis binnen kijken en het daar bij laten, maar aan de andere kant ik weet wat hij doet als hij flink wat heeft gebruikt, en dan denkt hij niet meer helder na maar flipt echt, en ik heb er echt geen zin in dat er eerst iets gebeurt, voordat hij een straatverbod krijgt

crossmonster: dat zei mn vriend ook, geef hem aan, maar dan moet hij nu dus eerst wat doen waar getuigen van zijn, dan is dat straatverbod zo geregeld, nu lukt dat nog niet omdat er geen getuigen zijn.

en bjorn begrijpt het wel dat ik er liever niet zo dichtbij woon, maar hij zegt dit huis is echt een buitenkansje, t is compleet af, alles nieuw en geschilderd binnen en dat voor een nette prijs, en bjorn wil heel graag uit belgie terug naar bergeijk. maar hij wil dit huis dus niet laten schieten ivm mn ex, kan ik van zijn kant ook wel begrijpen, maar ik zie er echt tegenop om daar te gaan wonen.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:29

Heb je wel al een melding bij de politie gemaakt van die bedreigingen en pogingen tot aanrijden? Dat is wel het MINSTE wat je moet doen.

De hond is de betere mens

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:32

ja ik heb toen gebeld en gevraagd wat ik er aan kon doen, nou moest ik toen toch al bellen ivm bedreiging via telefoon(vanaf een geheim nummer)en via msn maar in beide gevallen was het hetzelfde antwoord

we hebben het erg druk en pas op het moment dat er lichamelijk geweld bij komt kijken kunnen wij iets gaan doen
blijft het bij dreigen(zowel van mn ex als die ander via telefoon) dan kan de politie niets doen
ze hebben er wel een melding van gemaakt, dus mocht er iets met me gebeuren weten ze alvast in welke richting ze het moeten zoeken.(zo zei die vrouw het)
ik moest alles wel even melden wat er gebeurde, maar er moest eerst echt iets gebeuren met mij voordat ze iets kunnen doen(en in t geval van die ander via de telefoon moest KPN het maar regelen)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:34

Daarom misschien woon je daar straks heerlijk heb je het geweldig naar je zin en doet die ex helemaal niets. Dan heb je wel dat huis verkocht of wat dan ook. Ik zou eerst afwachten en kijken of ze daadwerkelijk zo kinderachtig blijven doen.
Ten slotte heeft een junk wel andere dingen te doen als ex vriendinnetjes pesten.... in hun ogen staat drugs nog steeds op 1.

Laat alles op je af komen... zo snel als dat huis gekocht is ... is het weer verkocht ook. Misschien niet leuk maar je hebt het iig geprobeerd ook in Bjorn zijn ogen Knipoog
Als je nu al laat merken dat je bang bent kan je eerdaags helemaal je gezicht niet meer in dat Dorpje/ stad tonen zonder dat je door hun gepest word.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:36

Het kan inderdaad meevallen. En als er straks inderdaad problemen geven, zal Bjorn vast wel begrijpen als je uit het huis vertrekt. wel balen dat iemand anders ongepermitteerd je leven mag verknallen.

De hond is de betere mens

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:41

ja maargoed, als ik daar ga wonen, dan laat ik alles overzetten op dat adres, mn kamer thuis wordt voor wat anders gebruikt, en stel dat t echt niet gaat daar waar moet ik dan heen?
want de reden waarom bjorn t niet wil laten lopen is omdat je daar niet zo snel iets betaalbaars vindt.

ik wist dat bjorn in bergeijk wilde gaan wonen, en dat de kans dat ik mn ex tegen zou komen er is, dat maakte me niet uit
maar dat zn neef waar hij zoveel mee omgaat schuin tegenover ons woont, dan komt het me net iets te dichtbij
ik twijfel of ik dat risico wil nemen, dalijk gebeurt er wel iets(brandende krant door brievenbus op deurmat zal niet de 1e keer zijn voor hem) en dan sla ik mezelf voor mn kop dat ik er ben gaan wonen

maar aan de andere kant, bjorn kwijtraken terwijl mn ex misschien niets doet wil ik ook niet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:44

fsoudan schreef:
Daarom misschien woon je daar straks heerlijk heb je het geweldig naar je zin en doet die ex helemaal niets. Dan heb je wel dat huis verkocht of wat dan ook. Ik zou eerst afwachten en kijken of ze daadwerkelijk zo kinderachtig blijven doen.
Ten slotte heeft een junk wel andere dingen te doen als ex vriendinnetjes pesten.... in hun ogen staat drugs nog steeds op 1.

Laat alles op je af komen... zo snel als dat huis gekocht is ... is het weer verkocht ook. Misschien niet leuk maar je hebt het iig geprobeerd ook in Bjorn zijn ogen Knipoog
Als je nu al laat merken dat je bang bent kan je eerdaags helemaal je gezicht niet meer in dat Dorpje/ stad tonen zonder dat je door hun gepest word.


was het maar gewoon pesten omdat ie nix anders te doen het, het is puur mij bang maken uit angst dat ik mn mond opentrek tegen de politie over de dingen die hij allemaal doet/deed
als ik helemaal niets wist waarmee ik hem vast kon laten zetten en sowieso uit zn huis kon laten zetten, dan was ie allang klaar met dat achterlijke gedrag
maar hij wil er zeker van zijn dat ik nooit zal gaan praten tegen de politie, en daarom probeert hij mij zo bang mogelijk te maken en duidelijk te maken dat er echt iets gebeurt als ik mn mond opentrek

dacht dat ie na bijna 3 jaar wel overtuigd moest zijn dat ik niet naar de politie zou stappen, maar dat dringt blijkbaar niet tot hem door.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:46

Renske20 schreef:
ja maargoed, als ik daar ga wonen, dan laat ik alles overzetten op dat adres, mn kamer thuis wordt voor wat anders gebruikt, en stel dat t echt niet gaat daar waar moet ik dan heen?


Kun je daar dan niet even mij wachten? Laat alles de komende 2 maanden nog staan op het adres van je ouders. Daarna kun je toch ook wel naar ze terug, of niet? Zij zouden ook bepaald niet blij zijn als je bedreigt werd.

De hond is de betere mens


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:47

Op het moment dat jij gaat verhuizen en Bjorn gaat niet mee moet hij jou uitkopen! Dus heb je zowiezo geld... misschien kan je dan een flatje kopen ergens of voorlopig iets huren....
En ik denk wel dat jou ouders je echt niet voor de deur laten staan. Nood breekt wetten Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 07:51

ik weet t echt niet meer, zit er zelfs over te denken mn ex te bellen/mailen en hem dan alvast te vertellen dat ik in bergeijk kom te wonen, dan hoort ie t rechtsreeks van mij en merk ik aan zn reactie hopelijk wel of t wel/niet 'veilig' is om er ook echt te gaan wonen.

aan de andere kant is contact zoeken met hem t laatste wat ik wil...

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:53

ik zou mijn mond dichthouden en alle contact proberen te vermijden. Geen slapende honden wakker maken!

De hond is de betere mens

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:54

Je gaat het toch niet mededelen dat.... je bent hem niets verschuldigd!
Gaat hem geen flikker aan waar jij woont met wie! Als je dat doet gaat hij helemaal misbruik van de situatie maken....
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 02-06-04 07:54, in het totaal 1 keer bewerkt

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:54

het is natuurlijk heel persoonlijk, maar als ik daar zou gaan wonen, zou het voor mij altijd een punt blijven, want je wordt er hoe je het wendt of keert toch mee geconfronteerd. ik zou dan liever een pas op de plek maken en ergens gaan wonen zonder die extra zorgen. zeker als je voor het eerst op jezelf gaat en ook nog eens gaat samen wonen.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 02-06-04 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:06

Renske, ik ben het compleet met SP eens. Laat het even betijen bij je vriend. Vertel hem dat je echt graag met hem wilt samenwonen, dat dit echt geen smoes van jou is om terug te krabbelen, maar dat je doodsbang bent.

Persoonlijk vind ik dat Bjorn toch echt rekening hiermee moet houden. Ik neem aan dat hij alle verhalen over je ex kent? Jij wist niet dat die neef daar woonde en nu je het wel weet, ben je doodsbang.

Ik vind alleen het 'brandende krant door de brievenbus' verhaal al duidelijk genoeg. Je ex hoeft niet zo veel te doen om grote schade aan te richten.

Ik zou daar persoonlijk ook zeker niet gaan wonen en ik begrijp ook totaal niet dat Bjorn hier zo mee omgaat. Zit er bij hem nog meer achter? Twijfelt hij aan jouw commitment? Als man wil je toch niet in een straat wonen waar je vriendin gevaar loopt?

Heel veel sterkte!!! Jouw veiligheid gaat boven Bjorn z'n mooie geschilderde huisje hoor.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:18

Ik kan me goed voorstellen dat je je niet veilig zal voelen als je vlak bij die neef woont.
Maar je moet hier echt over praten met je vriend. Vertel hem dat je bang bent, en wat er al eerder is gebeurd met je ex.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:30

Lastige situatie hoor, je wordt als het ware aan twee kanten gemanipuleerd, door je ex en ook nog door Bjorn.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:44

Citaat:
je kunt de politie bellen en vragen om een straatverbod?
moet je wel eerst aangifte doen van poging tot aanrijden oid?
als jij echt kunt aantonen , bijvoorbeeld dmv getuigen of video materiaal, dat ie je lastig valt, dan kan de politie er wel wat aan doen hoor


idd, ik zou mooi aangifte doen van bedreiging. Het hele verhaaltje vertellen. Als ie dan wat probeert of je weer bedreigd, dan heeft de politie daar al aantekeningen van en dan mogen ze er wat mee gaat doen.

Maar zolang jij het niet aangeeft kunnen ze niks voor je doen....

Misschien kun je een 'stunner' of iets dergelijks op zak nemen dat je je wat veiliger voelt. Dan hoef je 'm niet eens te gebruiken maar gewoon het idee van.

(een stunner is zo'n stroom apparaat waar je flinke schokken mee kan geven, geloof alleen wel dat ze niet helemaal legaal zijn)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:45

of pepperspray, das wat minder 'schokkend' misschien en wel legaal als ik het goed heb...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:46

Nope, Pepperspray is niet legaal..

Goedgekeurd onderschrift :)