Hoeveel pech kunnen mens en dier hebben?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Hoeveel pech kunnen mens en dier hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 23:51

Vorig jaar hadden wij echt een rotjaar achter de rug: twee paarden in Utrecht, drie honden in 1 zomervakantie op de operatie tafel, waarvan 1 in december nog eens moest en uiteindelijk bleek dat zij nog maar een jaar te leven had...
Op 31 december 2003 keken wij terug op een rottig jaar met veel verdriet en spanningen, maar besloten we dat we toch ook wel weer gelukkig mochten zijn dat alle dieren op dat moment gelukkig rondliepen...
Tja, je kan wel negatief blijven doen, maar dat schiet ook niet op.
Het nieuwe jaar begon goed, de eerste maanden konden we alles goed gezond houden (drie paarden, vier honden en vier katten).
Tot dat in mei de ellende weer begon met twee van de paarden (zie topic "help, paard wordt met de dag slechter").
En vandaag ben ik met mijn Jack-Russell bij de dierenarts geweest omdat hij sinds kort een bultje op zijn bil heeft.
En ja hoor, het is verkeerd, hij moet deze week nog geopereerd worden (donderdag ochtend).
Vorig jaar heeft hij twee bultjes in zijn hals laten verwijderen en dat bleken talg bultjes te zijn, maar deze keer keek de da een stuk bezorgder en MOEST het deze week nog Scheve mond
Af en toe wil ik er gewoon mee stoppen, je hebt zoveel plezier van de dieren, maar soms evenveel verdriet en bezorgdheid.
Het lijkt wel dat dieren waar niet zo nauw naar omgekeken wordt, zelden ziek zijn, en dieren die alles krijgen wat ze nodig hebben vaak ziek zijn Verdrietig

Af en toe vraag ik mij gewoon af of we niet in een vervloekt huis wonen ofzo, omdat hier heeeel vroeger een paardehandelaar woonde waarvan de paarden af en toe doodt in de wei lagen, en toen hij verhuisd was de veulens onder de dikke laag mest in de stallen werden gevonden

Hoe veel ongeluk kunnen mens en dier hebben...

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:23

ahjee wat erg zeg!!!!
mijn hond en paard zijn alles voor me en ik hoop dat me niet hetzelfde gebeurd.
sterkte nog!!!! en zielig voor je hond al die operaties.
gelukkig dat jullie het geld hebben om de dieren nog te helpen.

sterkte~!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:45

ik denk dat veel mensen dit verdriet met je delen
soms komt alle pech op een hoopje
en dieren zijn als kinderen ....
vreselijk als ze wat mankeren

ik weet niet of je erin gelooft... ik geloof iig niet in vloeken of geesten oid die het ergens onbewoonbaar maken ... alhoewel ik ken wel en manege die verdoemt is, maar dat terzijde
maar heb jij wel eens iemand laten komen kijken of er misschien wateraders onder huis en stal liggen ?
ik ken zoveel verhalen van mensen die ziek worden , maar ook vooral dieren , paarden , honden , die erg ziek worden als ze op wateraders staan
vooral paarden en honden zijn er erg gevoelig voor !
en baat het niet, dan schaadt het niet Knipoog

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:03

Jeetje zeg wat een narigheid. Ik zou ook echt gaan denken aan een vloek op mijn huis hoor, zoveel pech, dat is niet meer normaal. Sterkte!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:31

Bah wat afschuwelijk!
Zoveel pech wens je niemand in de wereld toe. Ik hoop voor jullie dat er vanaf nu alleen nog maar goede tijden komen!
Sterkte Ach gut

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:54

jeetje, dat klinkt niet best!
veel sterkte.
Wat crossmonster zegt, zou idd nog wel eens kunnen kloppen Lachen
proberen kan altijd he Lachen

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 00:43

Helaas is dit alleen een verslagje van de afgelopen anderenhalf jaar, we zijn over de jaren heen al een behoorlijk goede klant bij dierenarts en kliniek Scheve mond
Financieel is het wel eens alles bij elkaar rapen als er een jaar is als afgelopen jaar, maar gelukkig deel ik mijn grote dierenliefde met mijn zusje en mijn moeder, dus er kan altijd iemand bij springen.
Ik vind dat als je voor een dier kiest, je verantwoordelijk bent voor de rest van zijn/ haar leven en altijd alles moet doen wat in je macht ligt

Maar wat zijn wateraders???
Ik heb daar nog nooit van gehoord,vertel eens?
Soms denk ik er wel eens aan om iemand te laten komen die dingen ziet of voelt die wij niet waarnemen, maar ik weet niet of ik daar in geloof...
Maar dat van die vloek, je zou het af en toe echt denken.
Die man die hier dus lang geleden heeft gewoond, die paardenhandelaar, is op het laatst helemaal falliet gegaan, hij kon geen brood meer kopen, terwijl hij een van de rijkste mensen in ons dorpje was.
En in die stal staan mijn paarden nu Verward

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:31

ik geloof niet zo in vloeken
maar ... ik ken wel een verhaal van een manege hier in de buurt . maar dat ken ik dus alleen van verhalen he !
das een manege, en iedereen die dat ding huurt, gaat failliet of word ziek
op een gegeven moment zat er weer iemand in , die had voor de opening een megagroot bord gekregen met de naam van de manege daarop.... 2 dagen later slaat de bliksem erin.. bord doorde midden
het pand heeft jaren leeggestaan, nu zit er weer iemand in, maar heb daar verder nog niets over gehoord

wateraders..

[VvdD] waterader onder de stal !!!

[VvdD] geweldige ervaring(paranormaal)

lees die topics maar eens Lachen

wateraders zijn negatieve energiestromen onder de grond
wat het precies is, daar zijn de meningen over verdeelt, maar feit is dat ze negatieve energie uitstralen naar boven
paarden en honden zijn er erg gevoelig voor
sommige mensen ook
alleen iedereen zal eerst proberen om medische oorzaken te vinden van bepaalde klachten !
huilbaby's stoppen met huilen als een waterader word omgeleid, mensen slapen weer goed als ie word omgeleid. mijn moeder sliep al jaren slecht !!! sinds de magneet in ons huis is gehangen, slaapt smam als een roosje!
en in het andere topic kun je lezen dat sinds de ader onder de stal is omgeleid, het paard veel rustiger is , en veel vaker in stal staat
eerst kwam ze nooit in stal, nu kan ik dus elke dag gaan mesten ! ???
ik geloof zeker wel in aders.. ik heb ook ooit een keer op een kruising van leylijnen gestaan,dat is het tegenovergestelde van wateraders, dat zijn nl positieve energie stromen , en op dat punt heb ik dus ook iets heel aparts ervaren !
alle kerken in de wereld zijn op kruisingen van leylijnen gebouwd, onder het altaar zit het sterkste punt...
ik heb heel mijn leven ervaren dat er een hele aparte sfeer / gevoel hing in een kerk... dit kan dat deels verklaren
ook heb ik vroeger eens iets meegemaakt wat ik liever voor mij hou, maar wat voor mij ook het bewijs was dat kerken bepaalde krachten bezitten !

maar goed we hadden het over wateraders...
wateraders maken honden en paarden soms doodziek
op een manege in een dorpje hier vlakbij zijn 4 paarden doodgegaan die in dezelfde stal stonden .... later bleek daar een ader te zitten
ik ken een man die 3 x zijn jonge hond heeft af moeten laten maken omdat ze alle3 een vorm van kanker hadden op jonge leeftijd
ook jankten alle honden heel veel
wat bleek?? er zat een waterader onder het hondenhok!!!
katten zoeken juist die negatieve straling op... en worden er dus ook niet ziek van ...
mijn opa werd emotieloos nadat ie jaren bij ons op de waterader sliep...
of je alles gelooft moet je zelf weten
ik geloof er iig in
vooral omdat mijn paard niet liegt!!!
eerst stond ze nooit in stal, er lagen zelden drollen in... nu kan ik elke dag drollen scheppen???

een waterader opsporen dat kunnen wighelroedelopers...
vraag in je omgeving eens rond, of bel eens rond
zoek uit welke het goedkoopste is
er lopen helaas een hoop afzetters rond
in heesch zit ieman die er 125 euro voor vraagt!!!!!!
najah !!!
die man die wij kennen , die vraagt er de helft van de helft voor zo ongeveer
dus even goed rondbellen, want baat het niet dan schaadt het niet !!
ook van te voren niets vertellen, gewoon vragen of ie de stal en het huis onderzoekt...

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 10:07

Kun je mij het nummer van die man geven via pb??
Ik begin er aardig in te geloven.
Ik huurde mijn paard eerst bij een ander, nadat ik haar gekocht had nam ik haar mee naar huis.
Binnen drie dagen was ze ziek!
Onze twee honden hebben hun hele leven in de stal gewoond bij de paarden, vorig jaar bleek dat ze allebei tegelijk kanker en baarmoeder ontstekingen hadden.
Mijn ma zei gisteren nog, de enige die gezond blijven zijn mijn 4 katten, maar die beesten komen dus nooit buiten en ook niet in de stal...