[NH] dressuur-clinic Emiel Voest 6 juni!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

[NH] dressuur-clinic Emiel Voest 6 juni!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 17:11

gaan er hier nog meer mensen naar de dressuur clinic bij emiel? Tong uitsteken inschrijven kan niet meer, t zit al vol, maar ik vroeg me af of ik er nog meer bokkers tegen ging komen...?

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:42

Jammer dat het vol zit.. Ook voor toeschouwers? anders had ik wel graag gewild

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 12:35

het is eigenlijk bijna alleen maar voor toeschouwers. er komen maar een paar mensen met eigen paard, het is meer een demonstratie.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:38

Emiel gaat werken met combinaties van verschillend niveau in de dressuur.

Hierbij laat hij zien dat NH en dressuur heel goed samen gaan, dat het elkaar juist goed aanvult ipv dat het twee apparte onderdelen zijn.

Veel plezier Chaai die dag OK dan!

snuffel
Berichten: 218
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:58

boontje schreef:
Emiel gaat werken met combinaties van verschillend niveau in de dressuur.

Hierbij laat hij zien dat NH en dressuur heel goed samen gaan, dat het elkaar juist goed aanvult ipv dat het twee apparte onderdelen zijn.

Veel plezier Chaai die dag OK dan!


Ik heb vorig weekend een cursus bij Emiel gevolgd waarbij een van de meisjes aanwezig was die meedoet met de clinic.

En ja, dressuur en freestyle gaan heel goed samen. Ik ben nog helemaal niet goed in dressuur, krijg wel priveles, maar heb enorm veel gehad aan de vervolg 2/3 cursus die ik vorige week gevolgd heb. Heb in vier dagen meer geleerd dan in een heleboel privelessen bij elkaar. Hoewel het natuurlijk ook de combi is. Als ik niet al die lessen gehad had, had ik hetgeen ik geleerd heb vorige week waarschijnlijk minder snel opgepakt. Inderdaad dus: dressuur en freestyle vullen elkaar absoluut aan!

Veel plezier bij de clinic. Het wordt vast heel boeiend. *LOL*

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 11:47

ik heb ook alle cursussen gedaan, ga deze zomer trainingsweek doen. zondag a.s. doe ik mee met mijn pony, heb er heeel veel zin in!