Enorm gelachen om Tammy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Enorm gelachen om Tammy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 20:50

Tamara(Max) en ik gingen vandaag naar het bos. Ja, helemaal gek. Zeker met dit weer maar oke. Tamara liep met een paraplu en Dennis liep er zo onder dat zijn hoofd niet nat werd en de mijne wel Frusty . Maar we moesten natuurlijk ook de nodige hindernissen nemen en toen werd hij wel nat Extreme duivel . En ook een stuk onwijs hard crossen. Over een dun bospaadje met Tammy en Chevy(de hond) er achter aan! Ik zag bijna helemaal niets meer omdat mijn bril helemaal nat was. En hij ging echt hard! Dat is wel genieten als je gewoon zeker weet dat Dennis zorgt dat je veilig aan kom.

Toen we weg zouden gaan liet Tammy zich niet pakken. Onder tussen had ik Dennis af gezadelt en een dekentje op gedaan. Hij stond dus al klaar in de trailer maar Tammy liet zich echt niet pakken. Trailer dicht, wij in de auto en reden een stuk je weg. Geen reactie van Tammy, stond gewoon nog te eten. Wij keren en een rondje over het parkeer terein. Toen had Tammy door dat we gingen. Zij achter die trailer aan rennen! Wij hebben nog een rondje gereden. Dat krijgt die muts d'r van. Ze laat zich altijd al moeilijk pakken als we in het bos zijn. Wij toch maar stoppen en probeerde ze weer weg te lopen maar dit keer waren wij haar voor. Ik lag helemaal dubbel toen ze daar achter die trailer aan liep! Zo'n lollig gezicht. Dit is ook gewoon een actie die alleen Tammy kan doen. 'Gewone' pony's komen d'r niet eens op om zo iets te doen maar Tammy doet alleen maar van dit soort dingen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:06

Hahaha super!!! Ik zie het helemaal voor me. Volgensmij is die Tammy echt een Mysty-type.
Bijna iedere dag zet ik Pinky & mysty op de wei. Dan ga ik uitmesten en zet is vast eten enzo klaar in de boxen.
Na een tijdje kom ik ze halen en ALTIJD komt Pinky in volle galop naar met toe (ETUHHH) en blijft Mysty vrolijk staan.
Als ik met Pinky bijna bij stal ben heeft ze het EINDELIJK door en begint ze te racen en te bokken. Geweldig! Vervolgens ga ik Mysty halen (die dan ook aangeraced komt Haha! ) en kan zij naar haar eten. hahaha
beetje blondt, maar voor mij ontzettend makkelijk Clown Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:25

*LOL* Ik ken het bos ook en ik zie het echt helemaal voor me *LOL*

Hoe is de bodem trouwens? Is het heel prutterig of is het wel te doen? Ik wil namelijk ook weer een keer met mijn paardje naar het bos, maar mijn ouders vinden het niet zo leuk om voor niets heen te rijden....Haha!
En Ontario moet toch echt een keertje over zijn watervrees heen *LOL*

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 22:31

Als hij door zijn water vrees heen moet moet je nu gaan! Het is er best nat maar te doen. Sommige paden niet maar het meeste wel.
Maar dit zijn echte Tammy acties. Tammy is ook al eens een verkeerde trailer in gelopen omdat die mooier en nieuwer was. En d'r niet meer uit komen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:44

*LOL* wat een beest zeg die Tammy *LOL*
We moeten toch echt eens meeten Haha! Ik pb wel een keertje als mijn ouders tijd hebben om me naar het bos te rijden(en mijn zusje weer een zadel heeft *LOL* )

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 22:47

Oke, is goed! Misschien heb ik dan ook mijn nieuwe zadel Haha! . En anders cross ik lekker op deze door, of zonder zadel.