het moet dus ook niet gekker worden he

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

het moet dus ook niet gekker worden he

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:20

vandaag is officieel mijn huis verkocht en vooraf mochten de kopers inspektie houden in het huis.

nu eisten ze 150 euro schadevergoeding omdat ik het onkruid niet gewied had en anders ging de koop niet door. ik heb het maar toegestaan maar het moet echt niet gekker worden.

er stond wat onkruid ja, ik woon er namelijk al een maand niet meer.
gstr was ik er nog geweest om voor mezelf laatste inspektie te houden en nog ff de ramen te zemen zodat het huis er keurig ging uitzien, komen ze met dit af.

wat vinden jullie ervan?

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:25

vage mensen iig,wat is een beetje onkruid nou Scheve mond
ik zou er iig niet al te moeilijk over doen,150€ is niet zoveel in vergelijking met wat dat huis kost

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:26

ik zou regelmatig terug gaan om te kijken of ze de tuin goed bij houden Knipoog

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:28

BELACHELIJK!!!!
ik vraag me af of de koop echt niet was door gegaan om een beetje onkruid... maar ja sommige mensen moeten altijd iets te zeuren hebben

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:31

Ik zou haar een enveloppe geven met 200 euro erin en een kaartje dat ze er maar erg gelukkig van mag worden Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:33

ja en het ergste was, mijn vriend en ik hebben het per volmacht gedaan aangezien wij twee uur verder al wonen en mijn vriend vrachtwagenchauffeur is en vandaag al helemaal niet in de buurt is, belden ze me op dat ze beide handtekeningen nodig hebben zodat ze kunnen zien dat wer ermee akkoord gingen.

dus ik zeg van ja maar mijn vriend zit in frankrijk en over een uur word het huis gepasseerd dus hoe meot ik dat redden, heb ik van ellende een fax opgezocht en zelf mogen tekenen, ik vond het ronduit belachelijk

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:36

Dit had ik dus nooit toegestaan. Die kopers hebben geen poot om op te staan.
Dit valt namelijk niet onder de ontbindende voorwaarden tenzij ze expliciet in het koopcontract hebben laten opnemen dat de tuin onkruidvrij opgeleverd diende te worden.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:14

irene schreef:
Dit had ik dus nooit toegestaan. Die kopers hebben geen poot om op te staan.
Dit valt namelijk niet onder de ontbindende voorwaarden tenzij ze expliciet in het koopcontract hebben laten opnemen dat de tuin onkruidvrij opgeleverd diende te worden.

klopt , en als ze dan alsnog de koop niet doorlaten gaan moeten zij jou 10% van de afgesproken verkoop waarde betalen!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 00:14

er stond hier over niks in het koopcontract, ik heb de kopers niet gezien en moest er over beslissen met demakelaar die me erover belde, ik vond het ronduit schandalig!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:21

ik had gezegd, waar is de schoffel? en zelf nog een half uurtje in de tuin aan eht werk gegaan...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 00:24

had dat gekund dan had ik dat ook gedaan alleen ik woon nu 2 uur verder dus ik redde het zowiezo al niet meer met de tijd Scheve mond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:36

nickyu"]
[quote="irene schreef:
Dit had ik dus nooit toegestaan. Die kopers hebben geen poot om op te staan.
Dit valt namelijk niet onder de ontbindende voorwaarden tenzij ze expliciet in het koopcontract hebben laten opnemen dat de tuin onkruidvrij opgeleverd diende te worden.

klopt , en als ze dan alsnog de koop niet doorlaten gaan moeten zij jou 10% van de afgesproken verkoop waarde betalen!
[/quote]
Irene en Nickyu hebben allebei gelijk !!
Heb je die €150,- al betaald (of ondertekend dat je akkoord gaat met deze belachelijke eis Lips are sealed ) ??
Anders zou ik die mensen toch echt even keurig vertellen wat ze kunnen doen met het huis "Take it or leave it" (beide mét onkruid Tong uitsteken ).
Heb je het huis via een makelaar verkocht ? Bel die anders even op en vraag aan hem hoe je dit weer ongedaan kan maken!
Tjeetje, de brutaliteit van die mensen om zo nog even €150,- af te troggelen Stoom uit je oren ...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 00:49

de 150 euro word van de afrekeningsnota gehouden en het is idd het belachelijkste wat je maar kan horen!

alleen wat die twee mensen zeggen is het niet helemaal waar, je word eerst 8 dgn in gebreke gesteld en dan pas moet je de 10 % betalen!

nou dat ze er maar gelukkig mee wezen, de koop is eindellijk rond maar vond het zo onwijs stom dat ik er geen woorden voor had!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 06:36

Ik zou zeggen Doei, doei Zoek het lekker uit!
Ben geen sloof voor hun... ze wilde het huis toch kopen... Onkruid krijg je er gratis bij Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:11

Je houdt van een 'wilde' tuin... 'onkruid' waar??? Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:53

pfff dat is echt belachelijk!
Maar je bent er nu tenminste helemaal vanaf!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:55

Jeetje echt belachelijk zeg!
Maar goed je bent er in ieder geval vanaf, weer een zorg minder toch?