anders dan anders :S

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

anders dan anders :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 22:45

Hoi, ik heb een vraagje

Mijn pony was altijd een echte druktemaker, bang voor het been (racete weg), bang voor het bit (stak z'n kop in de lucht of pakte het bit vast en naaide eruit). En in het bos was ie juist onwijs stoer, nergens bang voor. Dat was toen ik haar net had. We zijn die bit en been-problemen op aan het lossen. maar nu ineens de laatste 2 weken reageert ze ineens heel weinig op het been en ze gaat nu op het bit hangen (wel aan de teugel maar ze hangt nu in mijn hand). Ze is veel somberder als eerst, slomer en in het bos is ze nou juist overal bang voor! en ik vraag me af of ze niet ergens last van heeft ofzo omdat het ineens van de ene week op de andere verandert is. Ze eet goed, dr vacht glanst, geen diarree, tanden zijn goed. Ik weet het ook niet, ze is gewoon anders. Herkent iemand dit, Of zoek is gewoon problemen die er niet zijn?

groetjus!

Ponyloze bokker!


Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:16

neem haar temperatuur eens op ! misschien heeft ze koorts


joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:46

wat doe je zoal op een dag met er, heb je een schema wat je elke dag doet met er of nie? of wisseld dat steeds?

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:12

ja dat zou ik ook wel eens willen weten

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:13

Het kan zijn dat ze alleen geestelijk in de knoei zit, daarom zou ik ook willen weten wat joke20 vraagt. Heb je een vast programma? Staat hij de hele dag op stal of in de wei?
Is er genoeg variatie? Ziet hij genoeg andere paardenvriendjes?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:13

Temperatuur opnemen, nagaan of ze goed ontwormd is en geen vitaminentekort heeft. Verder: een paar dagen leuke dingen doen en dan eens kijken of het beter gaat

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:14

ben het met kyona eens, even proberen wat afwisseling voor haar te kweken.

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 21:55

Heej,

Ze wordt eens in de 10 weken ontwormt met eqvalan. Ze heeft een mineralen liksteen. Ze krijgt per dag 2 kilo pavo condition, 1 schep muesli, en ongeveer 6 kilo kuilgras (verdeelt over de dag he!). En dan ook nog biotine, knoflookpoeder en zonnebloemolie. Ze staat in een gang naast de binnenbak dus ze kan de hele dag iedereen zien rijden en elke dag komen er 14 paarden voorbij haar stal als ze naar binnen en naar buiten gaan. Ze gaat 2 uur per dag in de paddock (soms met een ander paard dat niet alleen in de wei kan, maar meestal alleen helaas. Al denk ik niet dat het daar aan ligt want als ze andere paarden ziet negeert ze ze volkomen of ze kijkt een keer boos.) en ik rijd of longeer haar bijna elke dag. We dressuren, maar we gaan zeker 1 keer per week lekker het bos in, en heel af en toe springen. Volgens mij heeft ze op zich dus best genoeg afwisseling of niet, ik zal morgen haar temperatuur es opnemen. Ow ja, ze heeft zomereczeem en daarom heeft ze nou een vliegendeken op waar ze helemaal mee ingepakt is (ook het hoofd) wel met ooggaten. Ik zou zelf helemaal gek worden met zo'n pak aan, misschien ligt het daar wel aan. Maar ja, gek van de jeuk is ook niet alles....

Ponyloze bokker!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:59

en heb je haar temperatuur opgenomen ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, ladynette_x, Stybba en 83 bezoekers