Ik snap er niks meer van.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Ik snap er niks meer van.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 21:35

Mijn nichtjes hebben sinds een tijdje een mini shet en die wou ik bij mijn jaarling in de box zetten.Nou dat ging totaal niet.Ze ttrapte hem leterlijk de box uit.Echt zielig want het is een schat van een beest.Toen 2 weken later kwam mijn shetlander dus ik heb hun met ze tweeen in een box gezet en dat ging goed.Ik nog een paar keer me jaarling er bij gezet en dat ging natuurlijk weer niet goed Frusty Toch blijven proberen.Nou goed ging dus niet.Dus steeds alles apart los zetten want Amber ging lopen jagen op die 2 hummels.Deze week toch weer bij elkaar in de bak gezet(tja ze moet het toch leren).En ja hoor ze was van haar geloof af.Ze ging toch die kleine tegen die andere shet lopen beschermen.Echt niet normaal meer ze deed hem echt niks Niet bijten niet schoppen nog niet eens lelijk.Snap er niks meer van.Vandaag weer met zijn drieeen in de bak en ja hoor weer die kleine beschermen.Ik kan er niet over uit als hij voor haar box staat doet ze echt lelijk en als ze samen in de bak staan speelt zij de moederfiguur. Lovers Wel lief hoor maar het is best een raar gezicht als je weet dat ze er in het begin er niks van moest hebben.Groetjes van Ilona

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:42

Ach ja...vrouwen he...zo wisselvallig als het maar kan...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 22:06

Hoe kom je daar nou bij?????Stond met een bek vol tanden..Snapte er echt nix van.