Msn spookt :\

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:13

Euh niet zomaar mappen gaan verwijderen!!!! Daar krijg je gigantisch veel register fouten van!!!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:18

Sypheron schreef:
Euh niet zomaar mappen gaan verwijderen!!!! Daar krijg je gigantisch veel register fouten van!!!

Darom dat mijn comp dan plots zo raar doet Verward , ben pas allemaal dingen gaan verwijderen die ik niet kende Schijnheilig !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:45

Tja... dan kan je er dus idd donder op zeggen dat hij flink wat fouten gaat geven ja... wordt hij zo onstabiel van als maar kan... noooooit doen dus, tenzij je weet waar je die dingen verder ook gaat opruimen. De rest gewoon via software verwijderen. En wat er niet in het lijstje van software staat: eerst kijken of er een uninstall (deinstallatie) bestand bijzit, zit dat er niet bij, DAN pas kan je het zo verwijderen..

_Michelle_Jarig

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 19:01

Sypheron schreef:
Euh niet zomaar mappen gaan verwijderen!!!! Daar krijg je gigantisch veel register fouten van!!!

Dus niet die map verwijderen die Yessy zegt?

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:22

de inhoud dan? ik zie het probleem niet Tong uitsteken misschien dat de registercontrole daarom zolang bezig was vroeger Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:35

Ja inderdaad, alles zit in het register en verwijst naar de mappen. Als Windows opstart gaat hij alles daar zoeken, staat het er niet dan geeft hij foutmeldingen, een hele lading van die foutmeldingen en zoektochten en je computer wordt zo instabiel als wat. Geloof me, dat wil je niet meemaken, been there done that...

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:06

haha weer wat geleerd Haha!
nou moet ik wel zeggen dat mn pa altijd bestanden verwijderd dus ik dat niet hoef te doen (programma's dan), via dat norton programma, cleansweep ofzoiets heet die, die start ook op als je iets wil installeren Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:54

Cleansweep ken ik wel, maar dat is ook niet waterdicht. Heb het ook een tijd gebruikt en zelfs dat kan dingen weggooien die niet weggegooid horen te worden, of registers niet 100% goed aanpassen. Waarom zou je ook een extra programma gebruiken als het op de 'originele' manier veel beter en net zo makkelijk werkt.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:39

ik heb geen idee, ask my dad Knipoog die is een stuk slimmer met die dingen dan ik, ik (nouja eigenlijk vooral mn zusje) mol ze en hij repareert het weer Haha!