startlijsten laat op internet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

startlijsten laat op internet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:05

hebben jullie er ook last van dat de startlijsten van wedstrijden zo laat op startlijsten.nl staan?hebben jullie een anderemanier om erachter te komen hoelaat je moet starten, ik heb ze al tig keer geprobeerd te bellen maar er neemt niemand op. Ik heb 5 juni wedstrijd in Dodewaard. weten jullie misschien wat de startlijstis? Ik krijg trouwens ook nooit een startlijst per post. erg vervelend want ik moet van te voren met mensen afspreken hoe laat zij me naar de wedstrijd moeten brengen!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:18

ik had laatst mijn tijden 1 dag voor de wedstrijd Boos! Erg irritant, want mijn vader moest rijden en aangezien hij werkt...

Je kan bellen, maar meestal krijg je wel een chagrijnige wedstrijdmensje aan de lijn, want ze worden meestal plat gebeld zo vlak van ter voren... *LOL*

Maar jouw tijden zal vandaag of morgen vast wel op internet komen te staan. En anders, hebben jullie geen programma boekje via jouw rijvereniging gekregen?

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:31

ik hoop het maar!wij krijgen nooit een boekje van de rijvereniging, ik zit bij keizerstad en dat is niet echt een ponyclub ofzo, ik moet dus alles zelf regelen,maar ik zal zo nogwel eens proberen te bellen!thnx!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:27

Tja, als de organiserende vereniging de lijsten iets eerder bekend maakt, dan wordt er ook minder gebeld! Ik vind het wel lekker als ze er minimaal begin van de week erop staan. Dan heb je nog een hele week om eventueel iets te regelen!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:32

Ik kreeg toen ik in dodewaard ging rijden een startlijst thuis gestuurd. En stond ook op internet dacht ik.

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:40

Ik zit ook met smart te wachten op de startlijst voor a.s. zaterdag.
Ik moet ook nog iemand regelen die met me mee wil gaan om te helpen en voor te lezen maar dan is het wel handig als je weet hoelaat.
Meestal zijn de tijden 1 week vantevoren wel bekend, dat werkt super.

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:51

Ja sjonge jonge die startlijst voor dodewaard Verward

Ik zat op startlijsten.nl te kijken, en daar kun je toch aanklikken in welke plaats je wilt zoeken? En vandaag stond dodewaard er opeens niet meer bij Verward Sjonge... Boos!

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:00

Sjonge jonge...je inschrijven voor een wedstrijd en dan niet eens op de startlijst staan....grrrrom Boos!

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:15

Ja hoor weer een foutje...coupons niet goed aangekomen!!! Kan gelukkig toch nog starten!! Maarreh nicole hoe laat moet jij rijden?? Ik rond half 2 en kwart voor 2!!

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 21:36

oww ikomkwart voor 10 en 10 uur!!balen kunnen we niet samen

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:40

Ja idd!!

Moet je tegen veel mensjuhs rijden of weet je nie??

Maarreh als k het dan red...misschien kan k dan toch nog wel ff komen kijken... Lachen

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:16

Ja! *LOL*
'T is echt vreselijk. Boos!
Of ze komen er laat op, of er is geen eens een lijst beschikbaar.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:31

YvonneS schreef:
Tja, als de organiserende vereniging de lijsten iets eerder bekend maakt, dan wordt er ook minder gebeld! Ik vind het wel lekker als ze er minimaal begin van de week erop staan. Dan heb je nog een hele week om eventueel iets te regelen!


Nadeel hiervan is dat er nog teveel weizigingen op komen, officieel moeten ze 3 dagen voor de wedstrijd bekend zijn je starttijden, maar soms kan het wel eens een dagje later zijn. Over het algemeen zijn de verenigingen vrij snel met plaatsen van startlijsten op starlijsten.nl

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:48

Dodewaard staat er inderdaad niet meer bij op startlijsten.nl !!! Dat is echt raar... Ik vind dat ook erg irritant als je pas zo laat van tevoren weet hoe laat je moet... Vroeger kregen wij nog wel programmaboekjes, maar tegenwoordig al lang niet meer...

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:19

sjaantje schreef:
Dodewaard staat er inderdaad niet meer bij op startlijsten.nl !!! Dat is echt raar... Ik vind dat ook erg irritant als je pas zo laat van tevoren weet hoe laat je moet... Vroeger kregen wij nog wel programmaboekjes, maar tegenwoordig al lang niet meer...



Ja idd voorheen kreeg je altijd van die hele boekjes thuis...nu helemaal nix meer...je moet het zelf op internet opzoeken of zelf bellen...het komt nog wel heel af en toe voor dat die vereniging belt...maja das oowk ni vaak...