Rare sprong -> peesproblemen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rare sprong -> peesproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:04

Vandaag hadden we met 7 man afgesproken om een lekkere lange rit te gaan maken (was ook een soort mini boktmeeting *LOL* ).
Alles gezellig, rijden we op een gegeven moment langs een boerderij waar een hond heel hard naar ons toe komt gerent en die begint te blaffen. Mijn paard maakte een kleine zijsprong. Niet eens zo heel ver. Loopt ze ineens stokkreupel. Ik dacht eerst: een misstap, we rijden ff verder. Maar het werd steeds erger. Toch maar de stal opgebeld dat er iemand met een trailer mijn paard kon komen ophalen.
Terug op stal afgespoten, en t werd steeds erger. UIteindelijk heb ik de da maar gebeld. Hij heeft gekeken en nu blijkt dat ze een scheurtje en bloeduitstorting in de diepe buigpees heeft Boos! . Ze staat echt letterlijk op drie benen. We moeten haar met 2 man duwen als ze moet lopen, zo'n pijn heeft ze Verdrietig . Ik heb voor een paar dagen pijnstillers gekregen.
Ze is echt zo'n ongelooflijk pechpaard. Ze heeft heel erge toontreder stand aan beide voorbenen, waar ze regelmatig al kreupel om is. Verder heeft ze artrose, huidtumoren, chronische bronchitis en nu dit er nog bij........

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:31

Jeetje zeg das niet niks.Veel sterkte er mee

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:33

het was echt domme pech, ineens komt die hond eraan gerend, zo uit t niets want niemand had die hond nog gezien en ineens begint ie te blaffen en echt alle 7 paarden vol op de rem, en dan heeft Jolie de pech dat ze net een misstap maakt en zo kreupel is

hoop dat ze snel opknapt! heel veel sterkte ook namens machie(marleen)

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:33

jammer hoor! Ook jammer dat je niet verder mee kon rijden..
Sterkte met je paardje!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:37

Jeetje, en dat van een zo'n misstapje
Ik wens je heel veel beterschap voor je paardje en dat het vanaf nu alleen maar beter mag gaan want je hebt al meer dan genoeg aan de hand, zoals ik lees Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:39

Bedankt allemaal. Morgen komt de da terug en dan gaat hij een scan maken van de pees, om te kijken hoe erg het allemaal is. Hopelijk valt het toch nog mee en is ze er met een paar weken rust weer bovenop.

mightymuts2
Berichten: 100
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:08

succes ermee hopen op het beste!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:13

heel erg veel sterkte, erg jammer dat zo'n leuke rit zo moet eindigen Knipoog maarja ongelukken zitten (meestal) in een klein hoekje... heel veel succes en heel veel sterkte.