Weg met vet... zet er een punt achter!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Weg met vet... zet er een punt achter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:47

Hey allemaal,
Ik ben het nou zo zat om stevig te zijn he.. Verdrietig Ik baal zo als ik in de spiegel kijk.. Bloos! Ik ben een paar jaar terug al begonnen met vreetbuien en dikker worden... En ik word ook als maar dikker.. Maar ik wil het niet langer.. Ik stop ermee. Dit is mijn lijf en ik moet er goed mee omgaan en beter voor zorgen zodat ik ook beter over mezelf ga denken.. Dus na jaren dieeten, pillen en onzekerheid over mn lichaam zet ik er nu een punt achter. Ik heb me ingeschreven bij een sportcentrum voor 3 keer per week of vaker samen met mn vriendin. Haha! En ik weet dat ik hierdoor strakker in mijn vel ga zitten.. en ja, het kost wel aardig wat maar als dit betekent dat ik me beter ga voelen is dat me dat wel waard.. Ik voel dat ik nu een heel ander leven ga leiden... En hoop ook dat jullie me hierbij willen steunen Lachen


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:49

Ik wil niet heel banketstaaf zijn, maar moet je ook niet je eetgewoonten aanpassen?

Verder heel veel succes! OK dan! Sporten kan toch best leuk zijn Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

EngeltjeS

Berichten: 16617
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:50

zo'n probleem heb ik ook!
k hoop dat het je lukt...
ik eet minder snoep enzo... ik eet alleen smorgens en smidags en savonds..en toch kom ik soms aaan.... tsjah ,.... dat word hardlope!
xx


twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:50

ja tuurlijk, dat komt er ook bij Lachen Maar denk dat ik door het sporten een extra zetje in de rug heb Lachen

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:58

veel succes!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:01

Succes! Ik sport zelf nu ook heel veel om de kilo's eraf te krijgen. Ik krijg er een heel tevreden gevoel van. Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:01

Als ik je een tip mag geven. Informeer eens bij de weightwatchers. Ik ben daar nu al een paar kilootjes mee kwijt geraakt en heb nog geen seconde het idee gehad dat ik aan het lijnen ben. Ik vind het echt fantastisch. Als je dan daarnaast ook nog eens gaat sporten, dan moet het toch zeker helemaal goedkomen. Veel succes en zet 'm op.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:02

Hou dit gevoel vast en ga ervoor! OK dan!
Succes!

EngeltjeS

Berichten: 16617
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:04

wat is dat presies? weight watchters??
xzxxxmii


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:06

Devica schreef:
wat is dat presies? weight watchters??
xzxxxmii


In ieder geval niet iets waar je je als 15-jarige mee bezig moet houden! Lachen

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:09

Ik doe met je mee! Alleen ga ik niet sporten (trek ik niet, ben een ras-echte roker), maar let wel op m'n eten. In plaats van tosties eet ik nu bruine boterhammen met salade... En ik moet sowieso beter voor mezelf gaan zorgen... Eet in principe alleen 's middags, want vind er niets aan om voor mezelf te koken. Met als gevolg dat ik al maanden koekjes en chips als avondeten eet en dat ik dus zo slap ben als een vaatdoek en zo bleek als een spook...

EngeltjeS

Berichten: 16617
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:10

o oekj:D hahah


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:11

Misja"]
[quote="Devica schreef:
wat is dat presies? weight watchters??
xzxxxmii


In ieder geval niet iets waar je je als 15-jarige mee bezig moet houden! Lachen
[/quote]

Waarom niet? Weight Watchers is voor iedereen. Het is een groep gelijkgezinden die bezig zijn met afvallen en die morele steun heb je zeer zeker nodig. En misschien leer je door de Weight Watchers gezond te eten en op tijd je eetpatroon blijvend aan te passen zodat er nooit zover komt dat je 20 kilo te zwaar bent. En de Weight Watchers letten er ook op dat je niet doorschiet met vermageren (lees: Anorexia)

Let wel: als je gewichtsproblemen hebt, heb je levenslang. Je zult altijd moeten blijven uitkijken met wat je eet.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:15

Als je zelf gezonder wilt leven, dan moet je twee dingen doen: Meer en afwisselender gaan bewegen. En je eetpatroon aanpassen, ga gezonde dingen eten, koop geen snoepgoed en andere ongezonde dingen. Zodat je het niet in huis hebt om te gaan snaaien. Verder stevige maaltijden gaan eten, goed ontbijten, lunchen en avondeten, daar word je niet dik van, die vele tussendoortjes die zijn pas ongezond.

Ik ben zelf ook bezig met mijn levensstijl om te gooien, het meer bewegen wisselt nogal vaak, het gezonder eten verbetert al enorm. Echt een kwestie van wilskracht, tegen jezelf zeggen dat je geen pak koekjes koopt, maar een zak met appels. En ik merk het, de kilo's vliegen er nog niet af ofzo, maar ik voel me wel gezonder, mijn huid ziet er beter uit, en m'n conditie verbetert ook. En die kilo's zullen er langzamerhand ook wel afgaan Lachen

Jij ook veel succes!

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 16:21

echt heel erg bedankt allemaal Haha! Er zijn dr veel die dit probleem hebben denk ik.. Maar als iedereen elkaar blijft steunen komt het helemaal goed Haha! :J

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:25

Je kan het!!
Als je eenmaal in het sport ritme zit, dan blijf je er vaak in en met sporten kan je zoveel afvallen.

Ik weet niet wat je precies gaat doen, maar fitness is heel goed

22 Januari verwachten we ons kleintje

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 16:31

nou heb een pakket 1 bedrag per maand daar zit cardio, fitniss, steps en quash bij Knipoog


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:31

Het is belangerijk om gezond te eten en genoeg te bewegen. Ik eet al een tijdje gezonder als dat ik deed en beweeg ook meer. Ik ben hierdoor 5 kilo kwijt... ongewild maar goed...hebben is hebben.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, CoonArt, Eefje_Sammy, Geerten, GoogleAdsense, IASCrawler, Jive03, Kayleigh__, Mutti, SentiBot, spookyskippy, Tribunals, YvonneV en 65 bezoekers